Ost Ramost!
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:
- "Kohustust" teenindada pole üheski seadusandlikus aktis kirjas.
Täpset sõnastust ei viitsi otsima hakata, aga ...
on küll, aga see laieneb vaid enda müüdud kaubale - olenevalt toote iseloomust, peab tehniliselt keeruka toote puhul müüja garanteerima selle remondivõimaluse ja varuosade saadavuse mingi X-aja jooksul.
Vastasel korral on tal lihtsalt kohustus antud kaup tagasi võtta või uuega asendada.
Osades riikides on uute sõidukite müügiõiguse saamiseks selletõttu ees minimaalse aktsiakapitali piir, alla mille müügilitsentsi ei saa. Osades kohtades kasutatakse klientide nõuete garanteerimiseks müüja poolseid päris suuri deponeeringusummasid jne.
Lisaks riiklikele nõuetele on paljudel juhtudel ametliku esinduse staatuse saamiseks tehasete poolt väga konkreetselt määratletud, mis tingimustes peab tooteid müüma, milline minimaalne laoseis peab olema jne.
Huvitav, kas mõnele Eestist ostetud mootorrattale laieneb worldwide garantii, et ükskõik kus maailmapunktis sa garantiiajal oma mootorrattaga hätta jääd, kohalik ametlik esindus teostab garantiiremondi, kuna nii on tehase poolt ette nähtud. Autode puhul anloogne lahendus töötab igatahes. Näiteks üleeuroopaline 24h hädaabiteenus Renault Assistance jne.