No mis kuradi reklaam see nüüd oli?
Sellisel juhul oleks võinud näidata,toonitada, rõhutada vms , et on valesti pargitud.
Mis seal vahet on!?! Sellise loo puhul ei oma detailid (kuidas pargitud, kes pidi vabandama ja mida keegi sööb-joob) mingit tähtsust. Oluline on meeleolu, kõigile tuttav stoori, mille iga vaataja kohe ära tunneb. Oluline on olukorra ebatavaline lahendus ehk puänt. Ja mu arvates oli see täitsa oki reklaama arvestades muud sulaselgelt oolveisarieli-paska, mida telekast tuleb. Kes on tegelikult lollakas ja kui primitiivsed sõjaväelased tegelikult on, ei puutu antud reklaami juures asjasse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.