uus endurokas 400-600

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Funduro kirjutas:

See , et õlid on eraldi on sulle pluss, aga ei pikenda õlivahetusvälpa, vaid säästab sulle Aprilia jaoks üliolulist mootoriresurssi-eeldusel, et sa mõndasadat krooni kokkuhoides ei jäta õli tihedamini vahetamata. Muidu muretuid kilomeetreid ja kannatlikku meelt AP-ga.
Metsas näeme raisk :)

No ma arvan, et pikendaks küll, kui võtta sarnastes tingimustes kasutatav ühise k/k ja mootoriõliga ratas ja eraldi õlidega ratas. Käigukast ja sidur on paljuski süüdi õli lammutamises ja saastamises. Teiseks saaks kasutada k/k-s paremaid just sinna sobivaid õlisi ja mootoris võiks ka rahulikult kasutada nn. friction modified õlisi (ehk siis igasuguste hõõrdumist vähendavate lisanditega õlisi), mida ühise õliga ratastel kasutada ei saa (sidur hakkab libisema). Ma ei arva, et välp pikeneks kohe kaks korda, aga ilmselt võiks mingi 50% arvestada, aga see ei ole väga oluline, sest õlivahetus ei ole üldse nii suur kulu, et sellepealt kokkuhoida, tagajärjed kokkuhoiust võivad kordi rohkem raha väljaviia. :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”