R1 versus R6

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
lutsukomm

R1 versus R6

Lugemata postitus Postitas lutsukomm »

Lugesin ja tuhlasin foorumites ja arutasin ka jututoa rahvaga kuid ikkagi ei tea kumba valida. Ise olen 26 aastane ja eelnevaid kogemusi vähesel määral. Nii siis et esimesed räägivad kindlasti, et alustuseks R6 kuna kõvasti lihtsam juhtida ja kergem. Teised jällegi väidavad, et R6-ga paarutad paar kuukest ja siis tahad juba võimsamat? Kes mida arvab?

Ja veel selline küsimus, et pikkust on mul 191cm. Kas R6 ja R1 on ka kõrguse vahe?

Kasutaja avatar

arx805
Postitusi: 261
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas arx805 »

Tere Lutsukomm,

Ei taha kriitiline olla, kuid kas tõesti on raske ise veidi internetiavarustes ringi surfata ja leida R6 ja R1 tehnilised andmed üles ja võrrelda rataste kõrguseid.
Kui sa algaja oled, siis kohe tonnise ratta selga istuda oleks ehk liig. Alusta vähemast ikka. Kui aga leiad, et sõiduoskused tonnist ratast kinni hoidma piisavad, siis anna aga minna.
Lisaks soovitan, et mine aele veidi mõlema ratta seljas. Nii R1 kui R6 on olemas nii Veltis kui Yamu keskuses, nii et kohti kus proovida, kas sinu pikkusega sobib, on ikka piisavalt.
Seega soovitus edaspidiseks, tee enne kodutöö ära ja siis kui midagi selgusetuks jäi, küsi laiemalt publikumilt.
Edu igaljuhul :-)

Kasutaja avatar

LST
Postitusi: 104
Liitunud: 10 Jaan 2007, 09:25
Tsikkel: Hornet-S
Asukoht: Prn/Tln

Lugemata postitus Postitas LST »

Ise olen 190 ja sõitnud nii R6-ga kui R1-ga... Alustamiseks on R6-st küll ja küll ning ei jää ta lahjaks midagi - ka peale esimest hooaega (kui sa just sündinud rinka-hunt ei ole).

Pikkuse kohapealt R6 täiesti piisav ja kindlasti märgatavalt lihtsmini käsitletav.

Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas munaz »

arx805 kirjutas:

Kui aga leiad, et sõiduoskused tonnist ratast kinni hoidma piisavad, siis anna aga minna.

Tahan lisada, et sõiduoskusest on väga väga suur komponent mõistlikkus ja rahulikkus. Kui kohe kõvasti paarutama kukud, pole vahet, kumma valid, leiad end ikkagi kummuli kraavist ja ka teistpidi - rahulikult sõites jällegi ei ole 1000 kuubikut ka algaja jaoks probleem.

Kasutaja avatar

Dillinger
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Mai 2006, 12:49
Asukoht: Paldiski

Lugemata postitus Postitas Dillinger »

Muidu, mitte teemast..... kodutööd ju mees teebki, sest internetiavarus on ka see foorum...
Just kirjutatakse, et inimesed ei usalda tootjat, vaid usaldavad kaaskasutajaid. Ehk müügimehe jutt on kakk. (mitte igas mõttes)

ja jummala õige on küsida võrdlust, sest meie hulgas on ikka neid, kes on just nede kahe valiku ees seisnud ja võibolla vead ära kogenud.

Ja nüüd point: mina ei tea kummastki rattast mitte tilligi :P

Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

Siin ei ole midagi mõeldagi, raudselt R1.
Suurem mootor, pikemad käigud, käib madalamalt ja mõnusamalt.
Pigem maitse asi, aga mootor on see mis minuarust asja paika paneb. See kaalu vahe on nii väike, et see ei häiri küll kedagi :wink:


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

R6 vs R1

Mu eelnev pikk eepos läks eemaldamisele, kuna sealt võis välja lugeda seaduserikkumiste propageerimist.

Üritan teha lühiversiooni korralikule liiklejale.

R6 vs R1 ratta puhul peaks omanik mõtlema, millist sõidustiili ta rohkem naudib, sellest tulenevalt saab valida ka ratta vastavalt tolle käitumisele.

R6 on pisike, tohutu hea manööverdusvõimega ratas, millega on ülimalt nauditav harrastada igasuguset vigursõitu, kardiradadel kallutada ning niisama nautida kaherattalisel asjal liikumist nii, et jõud sõiduriistast üle käib ning asi mõistuse piires kontrolli all. Kui suurema ratta pealt R6 peale minna, siis tekib illusioon, et sõiduoskused on tohutult palju paranenud, sest ratas on väga kergesti juhitav/kallutatav/manööverdatav/kontrollitav.

On inimesi, kes teevad vigureid ka GoldWing seljas, aga see selleks.
Ma sõidan nt kardirajal 1100 Blackbirdiga, aga see ei ole võrreldav 600cc ratta manööerdusvõimetega ning käitumise, nobedusega.

R1 on R6 suurem, paksem, uimasem vend. Ka temaga on võimalik kallutada, kurve võtta ja kõike muud taolist, aga oma massi ning suuruse tõttu teeb ta kõike seda aeglasemalt ning vajab rohkem jõudu ning võimlemist ratta seljas, et sellega hakkama saada.
R1 eelis R6 ees on see, et võid käiguvahetuse osas juba linnaliikluses laisem olla ning ei pea nii palju gaasirutskat tõmbama, et edasi liikuda.
Samuti on R1 korral suurem tõenäosus, et kardad ratast sõna otseses mõttes kauem kui 600cc ratast. Gaasirutska võrdluseks sobib nt Fiat Punto vs Mazda 8. Esimese puhul saad rahulikult liigelda, teise puhul pead tiba harjuma, et liiga ulja gaasiandmisega ratast külili ei tõmba või seina ei sõida. Väike harjutamine lahendab olukorra tglt mõne minutiga.

Kokkuvõtteks:
R6 on ratas, millega saab kompida tsentrifugaaljõudude ning gravitatsiooni piire, võtta väga kitsaid kurve nauditavalt kiiresti, kallutada end kurvi uskumatu kergusega ning üldse tunda, et ratas on väike ning mugav abivahend selleks, et sa saaksid väga kergesti liikuda jalakäiast kiiremini uskumatuid trajektoore harrastades.
Kui sa tahad ratast, millega saad nautida täielikult kaherattalise manööverdusvõimalusi, siis on R6 õige valik.

R1 on ratas, mis pole pooltki nii kergesti käsitletav kui tema väikevend, küll aga on boonuseks see, et käike tuleb harvem vahetada ning gaasirutska käsi ei pea nii palju millimeetreid ringikujuliselt liikuma.
Kui sa tahad kaherattalist, mille tehniliste parameetrite tõttu saab kohvikute ees teistelt isastelt heakskiidumõmina osaliseks, millega on lihtsalt mõnus liigelda vajades vähemat tõmblemist ratta seljas, siis on R1 sinu ratas.
Küll aga ei saa sa temaga läbi mahtuda, kallutada ning kurvi võtta sealt ning sellisel moel, kus ja kuidas su sõbrad-tuttavad 600cc ratastega liiguvad.

Mõtted minu ja sõbra peast:

  • Mina minnes sõbra R6 selga - krt kui kergesti juhitav ning nauditav ratas. Pagan, sellega oleks äge kardirajal end proovile panna. Ratta seljas linnas tiiru tehes, avastasin end tegevat manöövreid, mida ma liitrise ratta seljas kohe kindlasti ei suudaks järgi teha. Ratas oli nii hästi kontrollitav, et kõik need "uskumatud" manöövrid tulid automaatselt välja.
    Häiris mõte "miks ma pean kogu aeg nii tihti käike vahetama ning seda gaasirutskat nii palju liigutama" - mu enda ratas liikus korralikult juba 3-5 mm rutska trajektoori muutes.

  • Sõber suvalise minu ratta seljas - täitsa pis, kui võimas ratas, fk, pidin ma endale selle 600cc junni võtma. K**t, kus on minek.

Endal on mul seni kõik isiklikud rattad 900-1400cc olnud, aga kaalun tulevikus päris tõsiselt harrastusspordi jaoks 600cc ratta muretsemist.
Enne pean maha müüma ühe kolmest olemasolevast suuremast isendist.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

R6 saab kiidumõminat sportlikes seltskondades, kus hinnatakse ratta manööverdusvõimekust. Kus pole oluline ratta tippkiirus, vaid käitumine väiksemate ringradade kiiruste piires.

R1 saab kiidumõminat enamike tavaisaste seas, kes eelistavad niisama liigelda ning kellele avaldavad suured numbrid muljet. Kes ise eriti madallennu harrastajad pole, aga kellele imponeerib teadmine, et nende jalge vahel on asi, millel palju kW ning millega saaks teoreetiliselt liikuda kiirusel 1/4 helikiirusest.


Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Ma küll ei saa aru, kuidas r6 linnas lahjaks jääb. Ei ole Eestis teid, kus seda r1 kiirust nautida.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Lauri23 kirjutas:

Ma küll ei saa aru, kuidas r6 linnas lahjaks jääb. Ei ole Eestis teid, kus seda r1 kiirust nautida.

Ei jäägi lahjaks, lihtsalt võrreldes liitrise rattaga peab tiba virgem olema käiguvahetusel ning rutskat tuleb rohkem tõmmata.

Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

Ise 600 rr'ga liigeldes ei arva, et sage käiguvahetus kuidagi ebameeldiv oleks. Ausaltöelda on käiguvahetus sõidu juures nii sisseharjunud tegevus, et eraldi sellele ei mõtle ning füüsilist pingutust ei nõua :D Teinekord avastan end hoopis 7ndat käiku otsimas :lol:
Gaasi annab ka n.ö. lühemaks seadistada.

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Kasutaja avatar

WR
Postitusi: 164
Liitunud: 04 Veebr 2005, 10:53
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas WR »

Ise igapäevaselt nii kiirete ratastega ei sõida, aga kui suvel 600ga sõitsin miski mõned päevad siis tõesti nagu harimal mainis on sellega sõit "lihtne" kuna ratas on tõesti kerge...nädalakene hiljem oli minu käsutuses uus R1 ja siis sain nende kahe ratta erinevusest imehästi aru.
600ne oli justkui jalgratas just sellepärast, et ta oli massilt oluliselt kergem ja temaga sõit oli tõesti lihtne...tonnine, vähemalt minus äratas aukartustunde ja alalhoiu instinkt hakkas kenasti tööle, kuna oli tunda et sel on võimu piisavalt, et kui valvsuse kaotad siis võib asi kurjaks minna!
Mina isiklikult valiks tonnise...linnas rahulikum kulgeda ;)

SM
Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

harimal kirjutas:

R1 on R6 suurem, paksem, uimasem vend.

Lihtsalt kõlab hästi :)

DON`T PANIC.....

Teema algataja
ulmefm

Lugemata postitus Postitas ulmefm »

servis kirjutas:
harimal kirjutas:

R1 on R6 suurem, paksem, uimasem vend.

Lihtsalt kõlab hästi :)

minu meelest pole ta uimasem midagi suurem moment madalatel pööretel annab tunda, samas saab ka r6 suurtel pööreltel vägagi kurjaks.endal plaanis r6 kevadel ühe vastu välja vahetada peale esimest hooaega. alustuseks soovitaksin algajale ikka r6 võtta ja mitte kohe peenestama hakata, et suurtel pööretel üllatusi ei tekkiks


Teema algataja
Goldec

Lugemata postitus Postitas Goldec »

Ma arvan, et ta mõtles ikka manööverdamise mitte väände koha pealt.

Kasutaja avatar

Tips
Postitusi: 285
Liitunud: 09 Aug 2007, 16:59
Asukoht: Kawa zx-6r

Re: R1 versus R6

Lugemata postitus Postitas Tips »

lutsukomm kirjutas:

alustuseks R6 kuna kõvasti lihtsam juhtida ja kergem. Teised jällegi väidavad, et R6-ga paarutad paar kuukest ja siis tahad juba võimsamat?

Ja veel selline küsimus, et pikkust on mul 191cm. Kas R6 ja R1 on ka kõrguse vahe?

Kui su arvamus oli, et müügimehe jutt on tema töö ja selles mõttes kiidab ta igal juhul oma toodet siis sinuga nõus. Ainult miks sinu küsimus on kas R1 või R6? Miks mitte kas 600-ne või tonnine bike? Ehk miks just Yamu? 600 puhul usun, et on Yamust paremaid aga see muidugi subjektiivne.

Kasutaja avatar

Kiire Putukas
Postitusi: 94
Liitunud: 20 Juun 2006, 22:52

Lugemata postitus Postitas Kiire Putukas »

Mul sõber ostis r6 möödunud aastal ja kuu ajapärast juba tahtis võimsamat. Selle r6 müümine on kah oma moodi ooper jälle.Kui hästi läheb siis saad suve lõpuks maha hävid rahas ja hakkad jälle uut otsima.pigem r1 ja hoida veits tagasi ning sõita mõistusega.Mul naine käis auto koolis minu rattaga A katti tegemas linna sõidus juba fzr1000-ga.Pärast seda sõitis kaks aastat sellega nagu vana mees. :roll: Pikkal sõidul seisab teel ka paremini ja mugavam käsitleda

Kawasaki ZX-9R
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Viimased R6 mudelid ei tohiks küll kellelegi uimaseks-nõrgaks-kusiseks jääda - 100kW, 166kg ja 69Nm.Uus R6 on põhimõtteliselt sama võimas, kui oli algusaastate R1 :!:
"2 kuud sõidad tahad suuremat bla bla bla" :mrgreen:

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

R6 käib ka väga julmalt edasi kui vaja. Ausõna.

ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3829
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

Kiire Putukas kirjutas:

Mul sõber ostis r6 möödunud aastal ja kuu ajapärast juba tahtis võimsamat. Selle r6 müümine on kah oma moodi ooper jälle.Kui hästi läheb siis saad suve lõpuks maha hävid rahas ja hakkad jälle uut otsima.pigem r1 ja hoida veits tagasi ning sõita mõistusega.Mul naine käis auto koolis minu rattaga A katti tegemas linna sõidus juba fzr1000-ga.Pärast seda sõitis kaks aastat sellega nagu vana mees. :roll: Pikkal sõidul seisab teel ka paremini ja mugavam käsitleda

sry.et OT
aga millepoolest see R6 jäi yhe kuuga lahjax??? vend tahtis lihtsalt võimsamat sumpsi omale v ?
ei taipa ma mis loll jutt see on tänavatel kõvatajatel et 600 on nii lahja.
võtame ntx 600 ja tonnise bike.. paneme nad kõrvuti tallinnas,anname stardi ja lõpetame selle finišiga tartus... tonnine jõuab varem kohale v ? MY ASS!!!


Teema algataja
Chromed

Lugemata postitus Postitas Chromed »

To Lutsukomm: sa ei pea R6 vs. R1 kõrguste vahe pärast muret tundma, jalad ulatuvad sul mõlema pealt mugavalt maha. R6 oli minu (187 cm) jaoks liiga ebamugav ja kipakas, vähe visuaalset toetuspunkti - nagu karu jalgrattal. Eelistasin kogukamat ratast. Muidugi ei saa salata, kindlasti kergelt käsitsetav ratas, aga pikkadel maantesõitudel ei oleks sellest minu jaoks mingit kasu ja anyway rajale ei kisu. Ja täiesti rumal jutt, et R6 jääb paari kuuga lahjaks - enamjaolt lõpevad enne mehe võimed kui masina omad. Lõppkokkuvõttes täiesti individuaalne kes mida eelistab ja milline on ratta kasutamise eesmärk. Algaja ei pea alati tonnist kartma, haiget võib saada ka võrriga külavahel. Ja veel üks tähelepanek - Oslos ja Stockholmis nägin R6ga enamasti naisi sõitmas, wonder why? Viimasest lausest ei ole vaja mingeid järeldusi teha, võtke seda kui üht ääremärkust :)


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

No kui 600 jääb lahjaks ja 1000-st kardad et liiga võimas äkki,siis võta natuke teine valmistaja ja 750-ne.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Alwayslate kirjutas:

No kui 600 jääb lahjaks ja 1000-st kardad et liiga võimas äkki,siis võta natuke teine valmistaja ja 750-ne.

Just lõppes eelmine teise ratta pakkumine selliselt:

Pihelgas kirjutas:

Kui praeguses teemas on suht kompetentselt kirjeldatud R1 ja R6 vahet, siis pole vaja seda suvalise ratta iseloomustusega rikkuda. Tehku uus teema. On loota, et ka hilisemad R1 või R6 huvilised leiavad siit teemast oma küsimustele vastused.

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Kiire Putukas
Postitusi: 94
Liitunud: 20 Juun 2006, 22:52

Lugemata postitus Postitas Kiire Putukas »

sepp kirjutas:
Kiire Putukas kirjutas:

Mul sõber ostis r6 möödunud aastal ja kuu ajapärast juba tahtis võimsamat. Selle r6 müümine on kah oma moodi ooper jälle.Kui hästi läheb siis saad suve lõpuks maha hävid rahas ja hakkad jälle uut otsima.pigem r1 ja hoida veits tagasi ning sõita mõistusega.Mul naine käis auto koolis minu rattaga A katti tegemas linna sõidus juba fzr1000-ga.Pärast seda sõitis kaks aastat sellega nagu vana mees. :roll: Pikkal sõidul seisab teel ka paremini ja mugavam käsitleda

sry.et OT
aga millepoolest see R6 jäi yhe kuuga lahjax??? vend tahtis lihtsalt võimsamat sumpsi omale v ?
ei taipa ma mis loll jutt see on tänavatel kõvatajatel et 600 on nii lahja.
võtame ntx 600 ja tonnise bike.. paneme nad kõrvuti tallinnas,anname stardi ja lõpetame selle finišiga tartus... tonnine jõuab varem kohale v ? MY ASS!!!

Kuna on se sõber suuremat kasvu on ta nagu võrri seljas ja pole eriti mugav pikki maid sõita ja kuna me üritustel käime otepääl ja tartus jõgeval jne siis ei ole eriti mugav sellega sõita.teiseks on võimsam tsikkel õkonoomsem pikkadel sõitudel.aga ringrajal on muidugi 600-st käsitleda parem ja ta on kergem.Seelles on iva.linna vahel on savi millega paugutad niguinii eisaa kihutada ja iga valgus foori taga tuleb passida ja kiirendada. :roll:

Kawasaki ZX-9R
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Re: R1 versus R6

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

lutsukomm kirjutas:

Lugesin ja tuhlasin foorumites ja arutasin ka jututoa rahvaga kuid ikkagi ei tea kumba valida. Ise olen 26 aastane ja eelnevaid kogemusi vähesel määral. Nii siis et esimesed räägivad kindlasti, et alustuseks R6 kuna kõvasti lihtsam juhtida ja kergem. Teised jällegi väidavad, et R6-ga paarutad paar kuukest ja siis tahad juba võimsamat? Kes mida arvab?

Ja veel selline küsimus, et pikkust on mul 191cm. Kas R6 ja R1 on ka kõrguse vahe?

Kui eelnevad kogemused puuduvad, oleks ehk mõistlikum 600'sest alustada kuna ratas on kergem ja lihtsam on sõita. Ja kui Yamaha just kinnisidee pole siis mine istu ka teiste tootjate rataste selga ja proovi mis tunne tuleb. Hondaga on ka päris mõnus sõita muide, istud nagu nac allpool, kallata mõnusam, pidurid jube head, sujuv ja ühtlane hea minek, veab ka altpoolt. R6 on aga kõrgem, amordid/vedrustus paremad, liigub nac teravamalt ja käib rohkem pöördesse. Eriti lõpust, käib nagu rohkem ülevalt, alt aga ei liigu üldse. Kui lahjaks jääb siis pane ette väiksem hammakas, paigalda commander ja vahetada väljalase ning pöördu mõne "woodoo-masteri" poole ja Twilight Zone on jälle eetris :) Pole ka ise kõige väiksem poiss, pikkust 183 ja kaalu oli ca 100kg ja R6'st puudu küll ei jäänud.

Siin on enne ka juttu olnud, et kas algajale 600'ne või 1000'ne bike, ja seisukohti on enam-vähem pooleks. Ise olen arvamusel, et R1, ZX10R ja GSX-R1000 ei ole alustamiseks kõige õigem valik.

Ise ostsin algatuseks üldse 600'se Suzuki GSR'i ja sõitsin poest koju mööda selliseid teid, kus 70'ga kihutama ei peaks :oops:

PS. See '07 R6 mis mul müügiks on, ei ole sellepärast müügis, et lahjaks jäi.

ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

ma usun et eesti mõni selline mees kellel käib 600 sest jõud yle ja kui puudu pange vidinaid juurde...ja seda enam kui inimene algaja siis ta ei teagi mis rtatast tahab(kroom.suppermoto.enduro.bike.neked.streetfighter)mul olex kõik need kui vahendeid jagux....see sellex las kutt proovib.

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Vidget kirjutas:
Alwayslate kirjutas:

No kui 600 jääb lahjaks ja 1000-st kardad et liiga võimas äkki,siis võta natuke teine valmistaja ja 750-ne.

Just lõppes eelmine teise ratta pakkumine selliselt:

Pihelgas kirjutas:

Kui praeguses teemas on suht kompetentselt kirjeldatud R1 ja R6 vahet, siis pole vaja seda suvalise ratta iseloomustusega rikkuda. Tehku uus teema. On loota, et ka hilisemad R1 või R6 huvilised leiavad siit teemast oma küsimustele vastused.

Kohe näha et väljas on külm ja sõita ei saa.Inimesed lähevad kohe tigeda(ma)ks.
Üritasin lihtsalt avada natuke inimese silmi selle koha pealt,et on olemas ka vahepealne variant.Mitte küll Yamu,aga siiski kah variant.
Peace.

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Oman 2-te R1-te. 2006 ja 2007. 2006 R1 oli mul üldse esimene bike ja sain hakkama ilusti, täitsa põnev oli :). Selle hooaja sai sellega ka rinkat sõidetud ja parimaks ajaks jäi pärnus 57,9 ning 2 koht rookie1000-des. Seega ei mõista neid kes räägivad, et R1 on ainult linnas poosetamiseks mõeldud ;), sest seljataha jäi hunnik gixxereid ja ninjasid :D. Olen proovinud istumisasendit ka gixxeril ja ninjal ja mulle näiteks meeldib R1 asend rohkem, kuna istumine on kuidagi allpool ja mugavam, seega kurvidesse kallata mugavam. Kuna mul muudest baikidest peale R1 kahe aastakäigu sõidukogemused puuduvad, siis neid kahte võrreldes on nad nagu öö ja päev. 2006 on rajal kuidagi tuim ja selle kallal tuleb tarvitada vägivalda, et seda kurvidesse õigesti sisse saada ning mootor on samuti tuimem kuidagi kui 2007-l. 2007-ga sõitsin pärnu rada nii, et 300 kilti oli alles ettekerinud, seega mootor oli veel suht kinni ja tulemuseks oli aeg 1,00 midagi ja sõita oli sellega võrreldamatult kergem. Seega kui ostmiseks läheb siis soovitaks tungivalt vaadata R1 alates 2007 kui vähegi võimalik. :)

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Seda küll, üldarvestuses oli Max esimene oma gixxeriga :). Tema edu võtmeks oli stabiilne punktide võtmine igalt etapilt. Mina sain tehniliselt toimiva baigiga sõita ainult 1 etapi, peale seda kui sa selle aju toimima said ja sealt tuli Janise järel 2 koht. Max oli kolmas. Ja seda isegi arvestades, et ma käisin peale korralikku "almost highside" olukorda suure kaarega murul ära enne paremkurvi. Kohta seejuures ei kaotanud. Ja muide, Motopargis sõitsin ma seadistamata ajuga ja baigli oli aint 80 midagi kw. Ja soomekate arvestuses said ma 13 stardikoha, Max oli 11 ja meie aegade vahe oli 0.2 sekundit midagi :). Ja rajal sain ma tast isegi mööda enne kukkumist, sõitsin 9-dat kohta soome arvestuses ja eesti esimest ;). Seega on isegi 600-se võimsusega R1-ga võimalik konkurentsivõimeliselt sõita ;). Ja ma ei taha siinkohal öelda, et gixxer halb on. Absoluutselt mitte. Kuid ma tahan öelda seda, et inimestele meeldivad erinevad asjad, mis ühele sobib, ei sobi teisele jne. Gixxeri toores jõud ei pääse tõenäoliselt rookide seas automaatselt löögile, pigem see kui hea tunnetuse keegi oma tsikliga saab, kui see juhtumisi on gixxer siis tore, kui R1 kah tore. Ise tahaks kusjuures Hondat proovida :D.
Ja Ain, arvestada tuleb ka seda, et oma elu esimese tsikli- R1 -ostsin ma alles 2006 juuli keskel ja sellega mu kogemused piirduvad ;). Varem olen tegelenud ainutl jalgratta extreemiga- nimelt downhilli ja freeride`ga :D


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

jeee,aga see on ikka R6 vs R1 teema.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”