Krossienduuro soetamine

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

mella kirjutas:

pikemad õlivälbad, tihedam kepsulaagri vahetus ;)

WR-il on pea pool liitrit õli rohkem sees ka kui KTM-il. Ja eks õlid ole oma määrimisomadustelt ka paremaks läinud, kui vaadata täna ja 10 aastat tagasi näiteks. Kindlasti on tihe õlivahetus hea õli värskena hoidmise kohapealt, ei vaidle vastu, kuid pidev screenide ja korkide/poltide kinni-lahti kruvimine toob ka lõpuks kaasa mõned mahakeeratud keermed ja muud toredad lõbud. Kõvad sõitjad vahetavad nii kui nii iga aasta mitu ratast, neile pole see probleem ja sõidavad nad ka mootorit palju rohkem koormates :) kui harrastaja. Enduroga tuleb vahel (üsna tihti :wink: ) ka ülesõite teha, näiteks Viimsist või Tabasalust Männikule jne, edasi-tagasi ots - üks tund jälle kirjas, kuigi teepeal ju ei tapa seda õli sugugi nii palju, kui liivas. Aga neid teemasi on siin olnud juba piisavalt. Kui õli tasuta käes ja tahtmist on suvel iga nädal õli vahetada (kõik tihendseibid peab ka vahetama reeglina), siis anna minna. :) Mina pean maha võtma õlivahetuseks põhjakaitse, õli raamist ja mootorist välja laskma, raamis oleva screeni puhastama (üle ühe korra), filtri vahetamiseks/puhastamiseks (metallist võrguga filter) peab selle aasta masinal inseneride näpuka tõttu ka sumpa maha võtma ja leegika toru lahti keerama, et saaks eest ära ja filtri kätte. Siis veel iga kord kui õli sees ja käivitan, siis peab korraks silindripeasse mineva õlikanali poldi lahti keerama, et veenduda õlirõhu olemasolus. No ma ei viitsi seda suvel iga nädalavahetuse järel (5h) teha ja selleks ka pole ausaltöeldes vajadust. Kui tean, et mootor on kõvasti kuuma saanud kuskil mudas kinni olles, siis vahetan õli ära. Pikk jutt-s*tt jutt, igaüks teeb nii nagu soovib :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”