Krossienduuro soetamine
ma olen näinud, milline on õli peale 2h harrastussõitu. Ja milline 5h peale harrastussõitu.
EXC-l õnneks pole õlivahetus keeruline. Kaitse käib maha 3 sek, õlipunnid (3tk) max minut. Kõige keerulisem asi on korkide dünamomeetrilise võtmega kinni keeramine. Kõige ajamahukam mootori soojendamine ja õli väljavalgumise ootamine
JA just dün. võti on märksõna, et keermed sellisele keeramistihedusele vastu peaksid.
Vaskseibi pole vaja uut panna, piisab vahetevahel leeklambiga punaseks ajamisest. JA vaskseib on ainult väljalaskepunnil.
mx77, ma olen veendunud, et kepsulaager on selle masina kõige õrnem koht. Eriti, kui mõelda, palju selle vahetamine maksab.
Näide: kord aastas (100h) tuleks vahetada keps ja kolb ja paar laagrit. Tavaliselt tuleb ka klapid asendada või üle teha.
Nüüd kindlasti keegi tuleb selle peale, et harrastajal pole nii tihti vaja vahetada. Minu odo näitas eelmisele aastale 120h + supermoto sõidud, mil mul andurit küljes polnud.
Ja palju maksab üks mootori "rebuild" ? juba ainuüksi juppide raha on ca 15K. Sinna juurde mootori jupitamine, pea tegemine ja kepsu vahetus.
Seega võib koos töörahaga 20K ringis olla.
Harrastaja käes võiks keps 300h vastu pidada, kui pidevalt puhas õli sees. Seega ma pigem vahetaks profülaktiliselt õli tihedamini, kui kepsu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.