Krossienduuro soetamine

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:
mx77 kirjutas:

Üks viis on nii, et võtad kepsust ülevalt kinni nagu surnud kanast kaelapidi.

Ja annad vaba käega hea litaka vastu hoidvat kätt ülevalt alla. Kui laager läbi käib selline hele klõks. Kui korras siis ei ole mingit häält. Aga eks ta tahab harjumist ja kuulmist, st. sa pead olema kuulnud ka läbi laagriga vänta, siis oskad eristada.

Sellise meetodiga avastad, et keps on vahetada vaja KOHE. Ja selle tuvastamiseks on vaja vänt eraldada karterist.
Ehk siis sellist meetodit rakendades võib vabalt kepsuvahetus oodata keset kõige kibedamat sõiduaega.

Palju sul aastane mootori töötundide arv on?

IRW, sellist tulukest ei ole jah välja mõeldud mis vilkuma hakkab kui kepsulaagri kokkujooksmiseni on 10 tundi jäänud :).

Aastane tundide arva ca 70-80.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”