Yamaha YZF-R1 2007 vs Honda CBR1000RR 2007
Moderaator: Moded
Yamaha YZF-R1 2007 vs Honda CBR1000RR 2007
Tere
Otsinguga ei leidnud konkreetsete rataste võrdluse kohta ühtegi teemat, oht on ka et mu otsingu oskus on limiteeritud aga see selleks
Usun et siin foorumis leidub veel inimesi, kes nende kahe ratta valiku ees olnud. Mis lõpuks valisite, mis oli argumendid miks üks või teine.
Seni sõitnud 2004 aasta R1-ga ja nüüd soov osta uus ratas (kas täitsa uus 07 mudel või väikse läbisõiduga 07 mudel).
Sõelale jäänud need kaks ratast. Ringraja meest must ei saa, pigem linnas kulgeja, muidugi rajal käimise ideed ei välistaks, pole seni olnud lihtsalt võimalust seda harrastada. Aga peamiselt sõidan ikka linnas ja vahest maanteel. Need mudelid sõelale jäänud kuna välimuse poolest meeldivad kõige rohkem ja tehnilise poole pealt olen suht võhiks veel, soovikski teie abi, kes ehk rohkem teadjad ja pikemate kogemustega.
Milleks siis üks või teine, mis on plussid ja miinused.
Igasugune asjakohane tagasiside on teretulnud.
Tänud ette
CTR
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
veidi jäi see uue mudeli teema vast segaselt lahtiseletatuks jah. Mõtlen siis 2007 mudelit, mis oleks praktiliselt uus ratas, ehk kas 0 läbisõit või siis väga väike läbisõit
to Sverre
Tänud sinu konstruktiivse panuse eest teemasse
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Kuna testisõidu jaoks jaanuari kuus üsna piiratud võimalused:) siis kas on keegi konkreetseid aastaarvuga mudelid niiöelda võrreldes proovinud. Honda sõiduasendit kiidetakse, kas on siis parem ka päriselt, keegi teadjam oskab öelda ehk?
Kas üldse on iseäralikke erinevusi sõites nendel kahel mudeli, või on tõesti piisavalt sarnased rattad ja kui otseselt plaan ei ole ka ringrada sõitma hakata, siis pigem valida see mis rohkem endale välimuselt meeldib?
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Sõiduasend sõltub suuresti kehakujust. Avalda oma strateegilised numbrid (ma ei mõtle m***i pikkust ) ja keegi samade parameetritega oskab ehk vastata.
CTR kirjutas:Kas üldse on iseäralikke erinevusi sõites nendel kahel mudeli, või on tõesti piisavalt sarnased rattad ja kui otseselt plaan ei ole ka ringrada sõitma hakata, siis pigem valida see mis rohkem endale välimuselt meeldib?
Sverre põhimõttelistelt just seda ütles.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Pigem leiad abi kui vaatad mõnd lääne motoajakirja või otsid netist võrdlusteste. Vaevalt keegi siinsetest on mõlemat nii piisavalt proovinud, et oskab +/- eraldi välja tuua. Pigem langeb otsus ikka isikliku eelistuse järgi (stiilis kellele ema - kellele tütar). Ise valiksin kah hoopis 2007 gixxeri, kuna sellel ulmelised elektrooniliselt juhitavad seadistused - nikasiilitud silinder - ja mis mulle eriti meeldib, et sumpsid pole taguotsa alla viidud. See teeb küljejoone minu arust eriti ilusaks. Aga valik on ikkagi su enda teha.
Leitsin paar võrdlust - ehk sul neist abi:
YAMAHA R1 07
HONDA CBR 1000RR 07
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
ei ole sugugi solvumiseks põhjus.
Küll siin kiputakse tihti arvama et kõik mootorratturid on sündides targad ja kui mõni asjahuviline soovib targemaks saada ja nõu küsida siis sellest kipub vajaka jääma
Mis puutub sellessse et kui tonnist osta siis peaks juba moto asjas targem olema, siis noh maitea, kogemust mul tonnisega ca 5000km ja päris pikali valgusvfoori taga ma rattaga ei kuku, et saan nagu hakkama. Sõidetud nii kuusajaste kui tuhandestega ja väiksemat ratast nagu enam küll ei soovi, kuigi iga ratsionaalne aspekt peaks viitama sellele et tuhandena on suht mõttetu. Mootorrattad ja ratsionaalsus tihtipeale aga ei käi käsikäes, kuigi võiks/peaks.
Mõni võibolla ei suudaki head toitu nautida kui ei tea kuidas seda valmistatakse, teised aga naudivad seda sest see on lihtsalt hea. Kumb siis nüüd õigem on. See selleks, pole selle teema koht.
See mis netis loetud ja uuritud viitab ka justkui sellele et R1 07 oleks justkui parem valik, pluss enda jaoks sümpatiseerib enam. Lootsin endamisi veidi kuulda miskit head CBR1000RR-i kohta, nende rataste valik ja hind veidi parem, eks see ka kaudselt ehk viita selle kohta et R1 omanikud hindavad oma ratast vähe kõrgemalt ja ei ole nii altid müüma
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
loogiline et R1 hind on kallim mudel tuli ju 2007 välja
cbr on tehtud aint erinevaid facelifte 2004 a alates
kui 07 rattad siis ikka aint r1 ja kui vaatad täitsa uut või 5k sõitnud pilli
kui eestist ostetud ja ajalugu teada võta kasutatud hoiad 30000 kokku.
seda saab ju juba 160 kätte või isegi odavamalt
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
kui uskuda erinevaid arvustusi ajakirjades siis 07 fireblade on selle aasta tonnistest üks parimaid kui pidada silmas tavakasutust mitte ringrada. rinkal kiidetakse ka ainult gsx-r i. blade tundub olevat küll tiba nõrgema mootoriga (honda 153hp-yamaha 161,9hp) kuid oluliselt parima juhitavusega ja stabiilsem igati. samas olevat r1 ökonoomsem a bike puhul see vist väga tähtis pole:) hondal on elektrooniline rooliamort yamul tavaline. üldiselt miskit väga head r1 kohta keegi ei kirjuta a fireblade saab küll väga kiita. (tavakasutus! mitte ringrada!!)
mul sattus praegu riiulist kätte inglise BIKE juuni number ja TWO oktoobri number kus on nende rataste kohta omajagu infot võrdlemiseks.
nuh jah- eks iga li*s kiidab oma vi**u.
Samas see r1 on ka selline suht bemmi teema. Paljd mitte ratturid- kellel igasugused kogemused puuduvad räägivad ikka, et mina kui ostan siis ikka r1 ja r1 on kõige parem jne. Neid r1 on juba megalt linnapildis. Ära tüütab. Ise olen paadunud honda fänn aga praegusel juhul hakkan ka 1k gixeri poole vaatama- hinna ja kvaliteedi suhe paistab minule kõige sobilikum.
NB! bemm pole paha auto- mis võib ka põhjuseks olla, et ta eriti popp rullnokkade seas
Ära karda surma, vaid karda elu
nonii leidsin siis ühe põhjalikuma arvustuse http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... cleID=4683
kui läbi jõuan loetud annan teada mis järeldusi võib teha:)
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
no nii läbi loetud ja tooks välja väiksed kokkuvõtted nende kahe mudeli kohta
Yamaha
The amount of technology that has been poured into the R1 is staggering but as we witnessed first hand, sometimes too much technology can be difficult to dial in on the first try. This is exactly what happened to the 2007 YZF-R1. While it left us with a good impression after its time on the track, the Yamaha came in last by a landslide on the street. Thanks to a solid chassis, compliant suspension, amazing brakes, and impressive top-end hit it managed to all but conceal its Achilles heel when the revs were spun past nine grand at the track.
However, on the street this was not the case and the anemic mid-range, third-heaviest weight and disappointing throttle lag forced it into the role of cellar dweller and ultimately held it out of contention for the overall title. There is potential lurking beneath all the gadgets and gizmos, just look at the success in World Superbike for proof. Yamaha will overcome this glitch in the Matrix and come back with a vengeance with a well-sorted superbike that will do more than just turn heads because of its good looks.
Track: Second
Street: FourthHonda
Look no further than the CBR's success this season in World Superbike for proof that what journalists feel about a bike in stock form doesn't mean it can't kick ass in race trim. The CBR1000RR dominated the 2006 Isle of Man, Suzuka 8-Hour and the British Superbike title as well. The showing at IOM had three of the top four finishers in the Senior TT on Fireblades and that is a testament to this platform's potential. Proof again that it's important to consider more than just peak power and new technology when choosing an open-class motorcycle.
The CBR1000RR earned For My Money accolades from three members of our test sample, verifying its place as a contender in Superbike Smackdown IV. Sometimes a seasoned veteran can be refined to the point of perfection for a particular application and that's exactly what you get with the Honda. This is a bike tailor made for street riders and is just a slipper clutch and a few HRC kit parts away from being capable of taking on all comers, be it street or the track.
Track: Third
Street: First
Viiest testsõitjast valis 3 CBR1000RR parimaks ja 2 Suzuki tuhandese.
Mnjah nüüd tuleks mitte nii asjatundlik otsus aga enda jaoks teha
Huvitav lugemine igatahes, soovitan kõigile
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
jah sinu kokkuvõte õige, ma vaatasin ainult neid kahte konkreetset ratast ja pigem linnasõidu koha pealt, kus ma kindlasti veedan rohkem tulevase rattaga aega kui rajal
Raja osas tuleks valida üldse kolmas ratas
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
CTR kirjutas:se arvan et saab siiski yamu soetatud, kasvõi siis juba naiste pärast
Oleks võind siis kohe mainida, et see eesmärgiks - siis oleks kõik sulle sama soovitada osanud
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
KIBU kirjutas:kui uskuda erinevaid arvustusi ajakirjades siis 07 fireblade on selle aasta tonnistest üks parimaid kui pidada silmas tavakasutust mitte ringrada. rinkal kiidetakse ka ainult gsx-r i. blade tundub olevat küll tiba nõrgema mootoriga (honda 153hp-yamaha 161,9hp) kuid oluliselt parima juhitavusega ja stabiilsem igati. samas olevat r1 ökonoomsem a bike puhul see vist väga tähtis pole:) hondal on elektrooniline rooliamort yamul tavaline. üldiselt miskit väga head r1 kohta keegi ei kirjuta a fireblade saab küll väga kiita. (tavakasutus! mitte ringrada!!)
mul sattus praegu riiulist kätte inglise BIKE juuni number ja TWO oktoobri number kus on nende rataste kohta omajagu infot võrdlemiseks.
Mis aasta R1,st sa räägid?
YZF-R1 (2007a mudel
Võimsus: 189hj (139kw) @ 12 500rpm
no nende rataste võrdluses oleme täpselt nii kaugele jõudnud, et kui ei ole raja peale võidu sõitma mineja, siis valigi mille värv särab paremini ja mille järgi naised rohkem vaata
Õnneks pole ratast tarvis naiste jaoks, naine pigem leiab et ratast ei tohiks üldse olla
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Ma olin väga pikka aega kossumees, lõpetasin spordikooli ja tagusin liigamänge mängida. Toon väikese võrdluse sinu küsimusega.
Oletame, et minu juurde oleks tulnud sõber ja küsinud:
"Sverre, sa tead kossust kõike, ma tahaks endale uusi kossutosse osta, aga ei tea, kas võtta Nike Air Elite tippmudel või Reebok Voyage Mid. Kumba sa soovitad?"
"Palju sa mängima kavatsed hakata?"
"Ei, ma mängima ei hakkagi, ma panen tossud jalga ja vahin telekast kossu ja vahel käin köögis külmkapist õlut toomas."
"Aa... okei. Võta siis Nike Air Elite, siis saad paremini naisi."
"Cool. Ma mõtlesin ka, et võtan Nike, Reebok pole tõesti nii seksikas nimi."
Kas sa midagi oma ratta juures seadistama ka hakkad? Mingeid setinguid muutma jne? Kui sa vahetad ainult õli (nagu uutel ratastel tänavasõitjad teevad), siis on ainus kriteerium, mille järgi sa ratta ostu üle otsustad - ratta välimus. Seda me sulle sõbralikult räägimegi, ei midagi isiklikku.
S.
Lisaks Sverre väga ilmekalt kujundlikule loole, lisan omalt poolt veel ühe:
"Elas kord karu. Aga hästi see tal ei lõppenud.."
Ehk et pole kuigi produktiivne arutelu antud teemal, kui eesmärgiks pole trenditeadlik pling-pling kõvatamine ehk rahvakeeli pläkutamine. Osta mis sulle meeldib, sest niikuinii ei jää see su elu viimaseks rattaks, pakun, et juba järgmist kurgede minekut vaatad mingi muu ratta omaikuna. Sinu puhul võibolla isegi tulekut..
CTR kirjutas:
no nende rataste võrdluses oleme täpselt nii kaugele jõudnud, et kui ei ole raja peale võidu sõitma mineja, siis valigi mille värv särab paremini ja mille järgi naised rohkem vaata
Õnneks pole ratast tarvis naiste jaoks, naine pigem leiab et ratast ei tohiks üldse olla
Kui naine sellist juttu räägib,on küll viimane aeg ta välja vahetada,
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.