Sõidupäeva jutud

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Tafka kirjutas:
ishijupp kirjutas:

Kui, siis mõni lääne korvikas. Vene raskeraua pidurdusvõime on oma ajastule kohane ja isegi suvisel ajal pidama saamiseks tuleb piduriklotsidele lisaks ka varbaküüned appi võtta :twisted: Samas- ketid peale, mingid nukrad kärnad alla... no mine hunti tea.

Pidurdusvõime on super ju....abs ja puha peal venelasel :roll: :lol:
Aga ega talvel väga eriti vahet pole külkaga sõites kas on pidurid head või halvad....kui on teed libedad siis pead gaasiga mängima ja muidugi tagapidur peaks võtma.....siis saab külje ette ja aitab ka see pidurdamisele kaasa. Esipiduriga on see tore asi,et blokki läheb siis tuleb lenksuga osata ringi käia....eelmine talv panin tähele,et kui esiratas blokki lasta ja paremale keerata siis kisub hoopis vasakule ja vastupidi.
Ja vene rehvid on ka nii nagu nad on:P
Taga eelmine talv oli 120 lai tavaline kärn mille sain kasutatuna siinse foorumi rahva käest(nime hetkel tõesti ei mäleta enam). Pidamine on nii nagu ta on aga kui on õrnalt kinni tallatud lumi siis oli lust ja lillepidu. Männiku jäärajal oli ka vaffa.
Nii,et korvid talveks teedele :)

Korviveoga ratast julgeks ehk talvel pruukida, aga ikkagi ainult maanteel.... linnasõidu puhul kujutan ette SL Õhtulehe pealkirja järgmisel päeval: "Hullunud tsiklist sõitis silmad punnis peas ja laia irvituse saatel üle pahaaimamatu sõiduauto" :D

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”