telefoni kõne sõidu ajal...
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Huvitav on see, et helinat kõrvas ei kuule, aga automaatvastuvõtupiiks piisavalt tugev ja erilise kõrgusega, et saada aru, kui kõne ühendatud. Kuuldvus on väga hea (heli põhjas) ja üldiselt saab esmase kõnevajaduse ka sõidul ära lahendada, aga pikema jutu korral tasub jääda seisma, siis mugavam ka teisel. Peamine on ikka see, et kõnele vastatakse, mitte selle ideaalne kvaliteet.
Kunagi on Pärnusse sõites HF maha jäänud ja kohale jõudes oli 11 vastamata kõnet


Häälvalimine ei toimi, sest kiivris hakkab hääl kõmisema ja telefon ei suuda eristada häälikuid.
Telefoni N80 olen pannud paagikotti, kaardikile alla. Siis lihtsam vajadusel välja helistada.
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
See bloothooth toimib nii eraldi subjektina kui ka naviga käsikäes - navi pealt saab suht edukalt sõidu ajal ise kõne võtta. Kõnekvaliteet testitud korduvalt ka kiirteel kuskil 120+ juures väidavad helistajad, et kuulevad mind ideaalselt ja vaid väike sahin on taustaks. Julgen soovitada ja ise ka täiesti rahul, lõpuks ometi.
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Ära siis lõhkumisega liiga hoogu mine vaid jäta HF-le need mõned elektroonikakomponendid alles, mille järgi telefonile HF mudel teada antakse. Telefoni HF ei ole üldjuhul ainult mikrofon ja valjukas...s3rza kirjutas:Mul on olemas klapid kiivri jaoks, need saab ühendada sidesüsteemiga.
Aga huvitav kas sellised klpid ja mikker tahavad palju voolu?
Mõte siis selline, et "lõhuks" hansfree ära ja ühendaks selle pistiku osa klappidega hoopis.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja
Mul on ka õhuke klapiga telefon, mida olen vahel kiivri vahele susanud, kuid suurema osa ajast kasutan ikkagi Cardo Rider Teamset-i. Kasutan hetkel seda üsna tugeva müraga Nolan N100-s. Saan rääkida kaassõitjaga täiesti normaalselt kiirusel 120-130kmh üle selle tekib kaasõitja kiivris (jälle nolan krt.) nii tugev tuulemüra, et ta ei kuule üleüldse midagi. Samas mobiiliga saan rääkida vabalt ka kiiremal sõidul, kuna asun tuuleklaasile lähemal. Klapid on mul paigutatud voodri sisse nii, et ei pea kiivri pähepanekul/äravõtmisel karjuma
Juhtmeid ka kuskil ei ripu.
Mootorratta Hands-freede osas veel niipalju infoks, et sel kevadel tuleb müüki Cardo uus mootorratturi hands-free Cardo Scala Rider Q2. Tegemist siis bluetooth seadmega, mis võimaldab üheaegset ühendust mobiili ja GPS-iga ning kuni kahe teise Q2 seadmega. GPS/mobiili sideulatus 10m, teiste Q2 seadmetega kuni 500m. lisainfi selle jublaka kohta saab http://www.vajalik.ee
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
-
Teema algataja
Need seadmed millest siin juttu on olnud, on kõik lahtistele kiivritele.
Endal poleks juhtme vastu midagi, aga kõrva topitavad asjad kipuvad välja kukkuma või siis põrguvalu tektiama.
Niisiis küsimus selline, et kas keegi on proovinud tavalisele mobla HF-l mikker ja valjukas ära lõigata ja panna sinna asemele pistik mille saaks ühendada selle peakomplektiga mis Biker.ee poes müügil
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1172
See võiks olla ju ideaalne lahendus odava raha eest või saan millegist valesti aru?
Tanel
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Jutt täiesti õige, et hakkavad kõrvad valutama kui tavaline HF kõrvas. Aga ka selle juures kiri: "hanekaelaga“ (painutatav) mikrofon lahtiste kiivrite jaoks http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... cts_id=502 kui sa just seda ikka mõtlesid. Ja ka see pole kuigi praktiline asi: veekindel PTT (Push To Talk) ülekande edastamise nupp. Sõita vaja ju mitte mingeid nuppe muljuda et saaks rääkida. Parem variant, küll kallim aga igati parem ja mugavam asi oleks see: http://www.vajalik.ee/shop.php?more=4 või siis see: http://www.vajalik.ee/shop.php?more=5 tunduvalt kallim kui 400 eek aga ma arvan et need tooted on oma hinda väärt ja "sinihamba" puhul ei ole mingeid juhtmeid rippumas.
-
Teema algataja
Ma mõtlesin küll seda sama linki mille mina saatsin.
Idee nimelt selles et push to talk nuppu ei tahagi kasutada, et lihtsalt asendaksin tavalise telefoni HF kuulari ja mikri cobra omaga.
Ghosti poolt pakutavad BT HF seadmed muidugi asjalikumad. Samas olen kohanud probleeme näiteks Nokia mobla (ei mäleta numbrit) ja mingit suvalist BT HF'i vahel, et need lihtsalt ei tööta omavahel, lahendust ei tulnudki, pidin HF tagasi viima. Seega alati tasub enne ostmist proovida, kas ikka kontreetse moblaga see seade töötab või mitte.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Tan121 kirjutas:Piipz kas oled proovinud ka mobla raadiot või mobla playerit sinna seadmesse lasta. Näiteks juhtmega HFiga raadio töötab aga BT HFiga telefon ei lubagi raadiot avada.
BT HF ei lase jah kuna raadio nõuab peakomplekti ! Siis juba tuleks see osta: http://www.vajalik.ee/shop.php?more=5 selle raadio olemas.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Mina ladusin kogu kraami (autocom, mp3, saatja ja telefon) istme alla, porolooni sisse lõigatud pesadesse <a href="http://www.motolist.ee/liikmed/image.ph ... 24">nii</a>, ja et tehnika igast suunast kaitstud oleks, katsin kinni <a href="http://www.motolist.ee/liikmed/image.ph ... 25">nii</a>
Dubleeritud kaarti ei ole veel teinud, tülika kaardi telefonist-telefoni ümberlaadimise lahendasin istme alusesse telefoni installeeritud kõnekaardiga, kuhu kõik sissetulevad kõned ümber suunan.
Peakomplekt väljutab stereoheli, meie teedel lubatud kiiruste juures pole kunagi kuulmise/rääkimisega probleeme olunud (helitugevus autocomist reguleeritav). Ka suurematel kiirustel toimib imeliselt.
Muusika mängib hetkeni, kuni kõne sisse tuleb, paar helinat annavad kõnest märku. Vastab automaatselt. Kõne lõppedes taastub muusika.
Saatjatega sama lugu, kui keegi eetris, vaigistab muusika, side lõppedes kõik endine.
On vaid kaks miinust: sissetulevaid kõnesid ei saa vältida (lahendatav välise displei/juhtpaneeli lisamisega). Ise ei saa välja helistada- lahendatav samuti välise juhtpaneeliga või taskus oleva telefoniga. Soovitud isikule vastamata kõne ja lootus, et ta tagasi helistab - testitud ja töötab, kuigi pisut tülikas.
Kahe aasta jooksul pole tõrkeid olnud, seega julgen soovitada.
Cardo bluetooth sideseadmeid saab taas proovida/testida, saadaval ka uute Q2 seadmete näidised, mis pidavat sobima ka kasutamiseks mitmel rattal sõitmiseks - side kaugus lagedal kuni 500m. Kuna ise sõidan ainult ühel mootorrattal korraga, siis ei ole saanud seda distantsi asja proovida, juhi ja kaasõitja vahel on kõik igati ok.
Sai siin vastu kevadet tehtud ka üks sõit Rootsi ning Norrasse ning avanes võimalus testida Cardo sidejublakaid vastu ekstreemsemaid olusid. Scala Rider Teamset pidas laadimata vastu 1000km sõidule kolme päeva jooksul, temperatuuridele alla -10 ning kohati erit tigedale vihmale. Sõidetud sai mööda väiksemaid teid ning side oli praktiliselt kogu aja püsti. Akudesse jäi veel piisavalt särtsu, et 1 päev ootereziimis tiksuda.
Scala Rider Q2 pidas laadimata vastu 2,5 päeva sarnastes oludes, distants 800km. Lühem kestvus ilmselt tingitud raadiosaatja suuremast väljundvõimsusest, kuid igal juhul väga hea pidamine kui arvestada, et suvisel ajal on päevasõidud tunduvalt suuremad.
Proovimiseks saab siis küsida:
- Cardo Scala Rider - 1 inimese mobiili hands-free
- Cardo Scala Rider FM - 1 inimese mobiili hands-free + FM raadio
- Cardo Scala Rider Teamset - 2 inimese intercom kuni 10m + juhil mobiili hands-free
- Cardo Scala Rider Q2 - 1 inimese mobiili hands-free + FM raadio, mis võimaldab sidet kuni kahe teise Q2 seadmega. Hetkel vastavalt ka 3 jublakat proovimiseks olemas.
Prooviajaks 24h, võimalik rohkemgi, kui teisi soovijaid pole.
Huvi korral võtke ühendust numbril 5 1 1 4 2 3 8
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
ei moblast mussi ei saa scala riderisse lasta.
ma ei tea, kuidas zumo550-ga on, seal on mp3 mängija, vist saab sellekaudu.
mis scala riderisse puutub, siis müraeemaldus toimib nii hästi, et linnakiirusel ei saa teine pool aru, kas ma seisan paigal, või sõidan. isegi lahtise kiivriga olen saanud normaalselt sõiduajal rääkida.
Piipz kirjutas:ei moblast mussi ei saa scala riderisse lasta.
ma ei tea, kuidas zumo550-ga on, seal on mp3 mängija, vist saab sellekaudu.mis scala riderisse puutub, siis müraeemaldus toimib nii hästi, et linnakiirusel ei saa teine pool aru, kas ma seisan paigal, või sõidan. isegi lahtise kiivriga olen saanud normaalselt sõiduajal rääkida.
Mõni nokia mobiil toetab muusika mängimist üle sinihamba headseti profiili. Loomulikult on asi mono, kuna profiil muud ei võimalda.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
olen suht edukalt kasutanud sellist komplekti:
HTC P3300 PDA tüüpi pihuarvuti/telefon (8900.-). Omab GPS seadet, MP3 ja FM raadiot.
lisavidinana olen kasutanud Sony/Ericson BlueTooth jublakat sisseehitatud mikriga (ca 790.-) kuhu saab ühendada ükskõik mis klapid. Klapid olen enda jaoks kõige paremad leidnud KOSS (ca 350.-)millel ülihea mürasummutus ja samas parim heli ka suurel kiirusel. Nimelt on tegemist suht unikaalsete kõrvatropitüüpi klappidega mida tuleb enne kõrva panekut mudida. Samas on superhea kõrvaspüsimisega mida ma ühegi teise klapi kohta öelda ei saa...Seega säilib hea muusikakvaliteet üliolulise bassiga mis suuremal kiirusel kipub teiste klappidega täiesti kaduma.
samuti mängib kogu kupatus head STEREOT mida iga telefon vist välja ei anna. (sellest on viimases Tehnika Maailmas juttu)
See mikriga sonieriksoni BT jublakas on nii väike et saan selle kas kiivri rihma vahele või krae külge sättida. Nats nokitsemist ja saaks ka (suletud)kiivri siseküljele kinnitada.
Et tegemist BT seadmega siis võib telefon ise olla kas taskus või paagikotis kui vaja navigeerida nt.
Kokkuvõtteks saab korraga kasutada GPS-i, telefoni (automaatne HF vastuvõtu asendis) ja kas FM-i või MP3-e.
odav see lõbu muidugi ei ole...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
creativ kirjutas:See mikriga sonieriksoni BT jublakas on nii väike et saan selle kas kiivri rihma vahele või krae külge sättida. Nats nokitsemist ja saaks ka (suletud)kiivri siseküljele kinnitada.
Millise toitega see sony vidin on ja kaua ta aktiivses kasutuses (näiteks mp3 kuulates) laadimata töötab.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
-Tomm kirjutas:creativ kirjutas:See mikriga sonieriksoni BT jublakas on nii väike et saan selle kas kiivri rihma vahele või krae külge sättida. Nats nokitsemist ja saaks ka (suletud)kiivri siseküljele kinnitada.
Millise toitega see sony vidin on ja kaua ta aktiivses kasutuses (näiteks mp3 kuulates) laadimata töötab.
Sisseehitatud akuga. Ei ole saanud proovida kui pikalt ühe korraga vastu peab. Sügisel soetasin ja pole ju ilma, et teha pikemat otsa. tund kaks küll. teine küssa ka telefoni aku ju. Ja oleneb kui kõvasti kuulad mussi ja sõltub mis parameetritega on klapid. Arvan et kui ainult telefoni või GPS käskluste jaoks kasutada siis ikka kõvasti kauem kui üks-kaks päeva. ooterežiimis tarbimine väike ju.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Piipz kirjutas:ei moblast mussi ei saa scala riderisse lasta.
ma ei tea, kuidas zumo550-ga on, seal on mp3 mängija, vist saab sellekaudu.mis scala riderisse puutub, siis müraeemaldus toimib nii hästi, et linnakiirusel ei saa teine pool aru, kas ma seisan paigal, või sõidan. isegi lahtise kiivriga olen saanud normaalselt sõiduajal rääkida.
Tere! Saab ikka küll, kui moblal ,,sinihammas,, olemas. Muidugi kvaliteet ei
ole kõige parem aga kui teha suuremad failid, mitte väga kokkupakkida siis
on suht talutav.
mina installisin kiivrisse sellised kõrvaklapid
http://www.jabra.com/Sites/Jabra/NA-US/ ... T620s.aspx
nupud tõin välja, hetkel töö veel pooleli.
ex kasutamise käigus selgub kas on ka hää
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
- ÖÖ - kirjutas:mina installisin kiivrisse sellised kõrvaklapid
http://www.jabra.com/Sites/Jabra/NA-US/ ... T620s.aspx
nupud tõin välja, hetkel töö veel pooleli.ex kasutamise käigus selgub kas on ka hää
uurin ja uurin toodet aga aru ei saa kus see mikker asub?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.