Pulsimõõtja

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Funduro kirjutas:

Krossisõitmise ajal pulsi mõõtmine on suht mõttetu tegevus.
Terv
Krister

Pakun välja et kestvuskross on vägagi seotud pulsi ja selle taluvusnäitajatega. Endal ei ole au tunda, aga olen lugenud legendistaatuses olevast Nikopensiusest kes suudab oma ühtlase mitte ülikiire tempoga kõige kiiremadki mehed alla suruda. Ehk on siin peidus just tema oskus oma sisemisi reserve pikemas ajas ühtlaselt jaotada. Loomulikult peab oskama ka sõidutehnikat aga põhimõtteliselt ei ole hea tehnikaga midagi peale hakata kui jõud on otsas ja vähegi tugevam randmevääne su võssa kupatab...

Oled õigel teel kui pulssi oma treeningutel jälgid ja kindlasti alusta koormustestist kui see sul veel tegemata.

Jõudu!

p.s. pulsomeeter on kestvusaladel umbes sama nagu tsiklil spido või odomeeter. kujutad sa ette kui neid ei oleks? sa ei teaks kui kiiresti sõidad ja kui palju oled suvega maha kärutanud?? isegi seda ei tea millal õli vahetada....
Sama ka kestvusaladega. sul ju sama mootor sees. kui tahad et süda terve oleks ja jääks siis on ülioluline teada mis "mootor" teeb parasjagu...kas pöörded on punases või võib hoopis gaasi anda. enamus inimesi ei tea et see nö "sisetunne" on sigapetlik ja panevad täiega "punases"

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”