FZS1000 Fazer ja fz-6 Fazer
Re: FZS1000 Fazer ja fz-6 Fazer
unimüts kirjutas:Samas fzs1000sel on kriitika alla jäänud tema raam. Väidetavalt pidavat toruraam raske masina puhul olema suureks miinuseks- mida rahvas sellest arvab.
Samas kuidas mootori vastupidavus on? Mida tuleks ostes silmas pidada? Olen tähele pannud, et enamikel masinatel on läbisõit ca 50tuh juures- kas seda on palju?Plaan oleks üks nendest masinatest soetada tulevikus.
Endal oli 2001 FZS1000 2 hooaega. Timmitud karpade, K&N filtri ning TwoBrothers sumpaga. Kui mootor on tavalist hooldust saanud, pole tal midagi viga. Veab 100 000 läbi nii, et silm ka ei pilgu.
Ainiga ma raami osas nõus pole - "tavasureliku" sõidustiili puhul temaga probleeme ei tekkinud. Käisin nii radadel vajutamas kui ka kiirendusi tegemas. Tagaistujaga sai "turvalistes" tingimustes vabalt 250 kätte, selle peale hakkas kaasreisijal tiba hirm. Ise sain üksi sõites 285 spido järgi (tglt kuni -10% reaalsuses). Eelnev ei tähenda, et ma propageerin suuri kiiruseid - lihtsalt toon välja mootori võimekuse. Timmitud tuttava R6 läks mööda nagu postist.
Ringrajal oli see jama, et jalatoed lähevad jõle kähku maha. Lahtise kruusaga teel hakkab juba 80-90 km/h juures vaikselt ujuma. Kõrge raskuskese ei tee olemist paremaks. Samas on ratas nii hästi käsitsetav ning juhitav, et külglibisemise korral lahtisel kruusal või kruusaga risustatud asfaldil saab olukorra kaine mõistuse korral kergelt kontrolli alla - endal korduvalt läbielatud kogemus kurvides külglibisemisega. Linnas on sigahea manööverdusvõimega, aga kuna lenks on lai ning Tallinnas nii mõnedki sõiduread väga kitsad, siis autode vahele teatud teedel ronida ei saa - lihtsalt lööks peeglid paigast. Riias ja Stockholmis sellist muret pole nt.
Kuna tagakiik suht lühike ning üldine raskuskese kõrge, siis tagaistuja korral tuleb rahulikuma gaasikäsitlusega olla, sest esiosa kisub häirivalt kergelt üles.
Iste on mugav ehk 700 km sellel rattal on mõnusam kui 80 km bike'i peal.
Jällegi enda tagumiku kogemus selgelt meeles.
Ainsate miinustena tookski välja kõrge raskuskeskme probleemid lahtisel kruusal ning vähese plastiku tõttu vajaduse pikematel juppidel põlvekaitsmeid kanda - muidu on talvel liigestel ai-ai.
Rahakoti lubades kinnita talle kukkumispunnid, sest asfaldile külitades saad paagi mõlki ning sidurikaane auklikuks - remont kokku kuni 8500 kr.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.