käiguvahetus
Moderaator: Moded
-
noshit
Teema algataja
käiguvahetus
küsimus siis selline...kas te nagu loete neid käike kui nagu vahetate madalamaks...nt foori taga, sõidad 5 sisse pidurdad ja siis nagu loed ve neid käike alla poole?
ise suht võhik
ise suht võhik
-
Andres112
Teema algataja
Re: käiguvahetus
Foori taga ju asi lihtne peksad nii palju alla, kui läheb- siis peaks esimene olema ja kui tuleb pikem peatus tõstad 1 nõksu ülesse- peaks vaba olema. Tihti aitab ka roheline märgutuli vaba leidmisega. Lugeda nagu pole vaja. Sõidu ajal aitab ainult kogemus. Iseasi kas sul üldse on vaja teda mis käik sul sees on- tahokas ju näitab palju pöördeid on. Tahad rohkem pöördeid laksad allapoole tahad rahulikulmalt töristada laksad ühe üles. Milleks neid lugeda ja oma pead vaevata?noshit kirjutas:küsimus siis selline...kas te nagu loete neid käike kui nagu vahetate madalamaks...nt foori taga, sõidad 5 sisse pidurdad ja siis nagu loed ve neid käike alla poole?
ise suht võhik
Re: käiguvahetus
haaa..noshit kirjutas:küsimus siis selline...kas te nagu loete neid käike kui nagu vahetate madalamaks...nt foori taga, sõidad 5 sisse pidurdad ja siis nagu loed ve neid käike alla poole?
ise suht võhik
Re: käiguvahetus
[/quote]haaa..selleks tsiklil diginäidukiplokk, kus parasjagu sees olev käik kuvatud
Kusjuures isegi mingil igivanal Tuula rolleril olen sellist asja näinud! Selline ilus tagant valgustatud tabloo oli (neljaks sektoriks jaotatud) ja seal all siis liikus ilmselt trossajamiga ketas, kuhu oli tehtud ühe sektori suurune sisselõige. Ilusasti põles selle käigu number mis parajasti sees oli ja teisi polnud sel ajal eriti näha!
-
e2n
Teema algataja
algul loed kramplikult ja mõtled enne pööret, et kas lüüa veel üks laks alla või mitte. Tulemuseks on pidevalt vale käik.
Hiljem ei loe üldse ja tulemuseks on pidevalt õige käik.
No nagu valsi tantsimine, esimestel kordadel ikka loed mõttes - üks-kaks-kolm, üks-kaks-kolm ja tallud pruudi varbad siniseks, hiljem tantsid ilma lugemata ja varvastel kah ei tallu
Hiljem ei loe üldse ja tulemuseks on pidevalt õige käik.
No nagu valsi tantsimine, esimestel kordadel ikka loed mõttes - üks-kaks-kolm, üks-kaks-kolm ja tallud pruudi varbad siniseks, hiljem tantsid ilma lugemata ja varvastel kah ei tallu
Suzuki GSX 750 Inazuma
Ma pidasin ka rohelise märgutule all neutraali tuld silmas. Sellegi poolest ei kasuta ka seda tuld keegi ilmselt selleks et määrata kas lülitatud on parajasti 5. või 6 käik. See käib ikka rohkem sisetunde ja tahhoka järgi minuarust.e2n kirjutas:käiguvahetuse juures ikka abiks neutraali tuli! Selle järgi käb kõik orienteerumine! Habe on kõva spets, kui ilma hakkama saab.
-
laurikaks
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
allavahetamine pole ju eriti keeruline. ka 5 korda kangi vajutada ei võta kaua aega eriti. ma vahel, teadmata milline käik sees on ja puhtalt hääle järgi orienteerudes, torkan saapanina 80 juures käigukangi alla, sidrun alla... varbaga liigutus... sidur üles... voila, ikka sama käik sees :P
ma muidugi pole käiguvahetamise koha pealt eriti adekvaatne seletama. alles eelmine suvi hakkasin käigukasti laiali kiskuma, et esimene käik ei lähe sisse. pärast tuli välja, et tagurpidi käik on sees. masendav (pisike sarnasus PunasePahaLülitiga :P)
ma muidugi pole käiguvahetamise koha pealt eriti adekvaatne seletama. alles eelmine suvi hakkasin käigukasti laiali kiskuma, et esimene käik ei lähe sisse. pärast tuli välja, et tagurpidi käik on sees. masendav (pisike sarnasus PunasePahaLülitiga :P)
-
andretti
Teema algataja
tre
trjahh, allapoole jah kergem, aga kas kellelgi on kombeks veel korra ylespoole vahetades käiku vahetada kasvõi viimane on juba sees. Kui kiire kiirenduse trassile teha, siis mina ikka viienda pealt proovin veel korra ülespoole vahetada - mis siis et kuuendat ei ole. Selleks aitaks ju näidik aga mul seda pole
trjahh, allapoole jah kergem, aga kas kellelgi on kombeks veel korra ylespoole vahetades käiku vahetada kasvõi viimane on juba sees. Kui kiire kiirenduse trassile teha, siis mina ikka viienda pealt proovin veel korra ülespoole vahetada - mis siis et kuuendat ei ole. Selleks aitaks ju näidik aga mul seda pole
On ka minul juhtunud, et kiirendamisel rapsan 2x 5 sisse ja tean, et 6 käiku ju pole. aga ilge tahtmine on veel korra vahetada hihih. usun, et selles pole miskit hullu. Asi tuleb ilmselt sellest, et suuremal kiirendusel on pööre kõrgemal kui tavaliselt ja siis kõrva järgi peaks nagu hääl teine olema ja järelikult 1 käik veel varuks, aga mitte muffigi.
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Teise käiguga (eriti linnavahel) kohalt äraminekust ei ole senini täielikult loobuda suutnud
Eelmise rattaga järgnes sellele "kuuenda" meeleheitlik otsimine. Venturel on O/D tuli abiks mis viienda sisseminemisel põlema laksab.
Allapoole vahetamisel tundub et automaatselt loen ... vist, eriti ei mõtle selle peale enam. Esimese sisseminemisel, juhul kui ratas veidigi liigub, teeb käigukast sellise tuntava nõksaka või klõksu, seetõttu esimesest allapoole tavaliselt vahetada ei ürita
Allapoole vahetamisel tundub et automaatselt loen ... vist, eriti ei mõtle selle peale enam. Esimese sisseminemisel, juhul kui ratas veidigi liigub, teeb käigukast sellise tuntava nõksaka või klõksu, seetõttu esimesest allapoole tavaliselt vahetada ei ürita
Riding with a King!
-
Jawataja
Teema algataja
-
tsimm
Teema algataja
ma kah alguses paaniliselt lugesin käike. nüüd(kui läbisõit on ~700 km) tuleb vahetus automaatselt. käigust saan aru mootori hääle ja kiiruse järgi.
lihtsalt tuleb sõita ja küll see meelde jääb. endal pole miskit käigunäitajat ja tahhomeetrit. ainult spidokas ja paar märgutuld. loomulikult on näidikuplokil taustavalgus ka taga(valguse intensiivsus kasvad võrdeliselt pöörete arvuga), kuid päeval pole sest miskit kasu
lihtsalt tuleb sõita ja küll see meelde jääb. endal pole miskit käigunäitajat ja tahhomeetrit. ainult spidokas ja paar märgutuld. loomulikult on näidikuplokil taustavalgus ka taga(valguse intensiivsus kasvad võrdeliselt pöörete arvuga), kuid päeval pole sest miskit kasu
-
Jawataja
Teema algataja
See sümptom on tingitud nõrgast genekast muide.tsimm kirjutas:ma kah alguses paaniliselt lugesin käike. nüüd(kui läbisõit on ~700 km) tuleb vahetus automaatselt. käigust saan aru mootori hääle ja kiiruse järgi.
lihtsalt tuleb sõita ja küll see meelde jääb. endal pole miskit käigunäitajat ja tahhomeetrit. ainult spidokas ja paar märgutuld. loomulikult on näidikuplokil taustavalgus ka taga(valguse intensiivsus kasvad võrdeliselt pöörete arvuga), kuid päeval pole sest miskit kasu
-
junks
Teema algataja
-
Gil-Harris
Teema algataja
ma eeldan et mu tulevasel Honda CB400 R2'el on näidikud peal... et ei pea nö lugema neid käike hakkama vaid näeb visuaalselt ära. Või eksin?
http://www.zone.ee/networkproject/n2idik.jpg?2
total võhik
http://www.zone.ee/networkproject/n2idik.jpg?2
total võhik
-
tsimm
Teema algataja
nüüd, peale paari aastat sõitu tuleb käiguvahetus just nii täpselt ja õigesti, kui vaja. autoga sõitma õppides on jube hea, kogemus nagu olemas.
aga kui esimestel kordadel linna sain, siis jäin punase tule taha passima ning ringi vaatama. kui roheliseks läks, tahtsin esimest käiku sisse panna aga jalg läks sassi. tampisin pidurit, kuni teise jalaga käiguvahetus pähe tuli.
aga kui esimestel kordadel linna sain, siis jäin punase tule taha passima ning ringi vaatama. kui roheliseks läks, tahtsin esimest käiku sisse panna aga jalg läks sassi. tampisin pidurit, kuni teise jalaga käiguvahetus pähe tuli.
Eksid jah, ainus näidik mis sul seal on, on neutraali tuli, mis põleb siis kui vabakäik sees on.project kirjutas:ma eeldan et mu tulevasel Honda CB400 R2'el on näidikud peal... et ei pea nö lugema neid käike hakkama vaid näeb visuaalselt ära. Või eksin?
A miks sa neid käike üldse lugeda tahad, ära harjud saad p***setundega ilma näidikuta ka aru mis käik on, spidomeeter ja tahomeeter on abiks siinkohal.
Mina käike ei loe ja alles eile tahtsin seitsmendat tõmmata!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.