Yamaha XJ 900

Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

Mina olen XJ900 mootorit(72 kw) kaks korda lahti võtnud rikkise pendiksi pärast. See kett, mis madalalt külma mootoriga klõbiseb,on generaatori kett(väntvõll-generaator). See käib seal vastu mingit pulka, mis on talle justkui piirajaks, et vastu karterit ei läheks. Ei näinud ise suurt vajadust seda vahetama hakata. Klõbises ta mul juba ostul, kui odomeeter näitas 78000. Praegu on läbisõit 103000 ja klõbin ei ole ei suurem ega väiksem ja mootori soojenedes kaob ära.

mndmarko kirjutas:

Xj900 kohta paar küsimust.
Madalatel pööretel kohalt minekuga on keti klõbin mootoris. millega võib tegu olla? kas nukvõlli kett või midagi muud? mille järgi võiks teada saada, et nuka kett vajab vahetust. Kui keeruline protseduur on üldse nuka keti vahetus?

kus kohas asub õlifilter.
kas eshargi laagrid on pingutatavad või mis tuleks ette võtta kui aimatav lõtk on sees?

oleks tänulik kui keegi kes antud probleemidega kokku puutunud jagaks oma kogemusi.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”