Hälvik-autojuhid

Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

keegi võiks selle joga omaette teemasse tõsta...
Proovige keskenduda siiski olulisele, mitte tõstatada kõsimusi stiilis, et miks ei ole peegleid jne. Ma usun, et jutt tagarattal tsiklist oli irooniline nali. Katsetused stiilist tsiklimees näitab arvutiekraanil sõbrale, ei tööta kuna kontekst on erinev. Antud juhul räägime siiski märgilisest kommunikatsioonist mis toimub mingis kindlas keskkonnas.

Minu meelest on lahendus, kus tekst lisatahvlina, hea. Kleeps peaks olema just nimelt AUTO tagaaknal (või pagasiluugi serval), mitte mootorratturi seljal. Põhjus selles, et meie sõnumi saajaks peaks olema autojuht kellel on tsiklistide vastu eelarvamus. Ja siis teda eriti ei koti, mida tsiklimees talle ütlema tuleb. Küll aga võib ta aktsepteerida teise autojuhi poolt esitataud seisukohta.

Sellistel puhkudel on oluline panna paika eesmärk, mida sa saavutada tahad ja unustada ülejäänu. Praktika näitab, et soovides kommunikeerida mitut sõnumit korraga, ei kommunikeeri sa ühtegi korralikult. Sõnum peab olema selge, konkreetne ja sisaldama kutset konkreetsele tegevusele. Ja kindlasti leidub alati instantse, kellele asi mingil põhjusel ei meeldi. Maanteeamet ntx kindlasti ei soovi propageerida ridade vahel sõitmist. Neil ei ole mingit õigust teha sulle ettekirjutust, millist kleepsu sa tagaaknal kannad. Eriti, kui sul on sellega üllas eesmärk. Nad lihtsalt peavad sel teemal vinguma, that's it!

Minu meelest võiks esimese hooga seada eesmärgiks saavutada autojuhtide leebe suhtumine ummikutest mööduva mootorratturi suhtes. Seetõttu soovitan ka sõnumiks mitte "märka mootorratturit" (kuna ei ütle tegelikult midagi, märkamine ei ole konkreetne tegevus), vaid "Lasen mootorratta läbi". Seega tekitame olukorra, kus märgil on näidatud ummikust mööduvat mootorratturit ja kleepsu kandev autojuht ütleb teistele (k.a. "mõjutatavatele hälvikutele") et tee nii nagu mina teen. Päris kindlasti tekitaks ratturi seljal taoline märk aga hoopis vastupidist reaktsiooni.
Märka mootorratturit võib olla nn. alltekst (e slogan), aga mitte kandev sõnum.

Kui me oleme kunagi selle eesmärgi saavutanud, siis liigume järgmiste sõnumite peale. Kõike korraga ei saa. Enamik eesti sotsiaalkampaaniaid on suhteliselt p*rses, kuna puudub järjepidevus aastast-aastasse. Ma ei kujuta ette, kui paljud teaksid brandi Coca-Cola, ku kogu tema turundustegevus oleks sama kaootiline, kui Eesti Vabariigi riigihangete tulemusel sündinud sotsiaalkampaaniad.

Viimati muutis scryth, 28 Mär 2008, 10:41, muudetud 1 kord kokku.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”