kaua seisnud ratas
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
A. Veel midagi, bensiinist. ÄRA KEERA süüdet varasemaks, kui kasutad 95, aga ette oli nähtud 76. On õige, et 76-ga töötab selline masin paremini kui 95-ga. Aga 95 ei põle tühjagi eriti aeglasemalt, kui 76. Ta lihtsalt ei detoneeru nii kergesti, mis aga ei välista kuidagi mootori ülekoormamist. Kui keerad süüte varasemaks, siis algab põlemine ka liiga vara, ehk siis rõhk maksimeerub enne, kui kolb üles jõuab (töö kulub siis hoopis pidurdamiseks) ja sa koormad mootori julmalt üle, vaatamata sellele, et detonatsiooni ei toimu. Kõrgetel pööretel see pole nii suur probleem, seal on veidi varasem süüde hea, aga keskmistel-madalatel... Lööb tagasi ja kuumeneb, mis tiriseb.
Asi lihtsalt selles, et kui 95 ei ole selle mootori õige bensiin, siis sa ei saa seda täielikult kompenseerida lihtsalt kruttimisega. Leevendada ehk veidi, jah. Ehk siis, varasemaks kruttimine, kui siis õige leebelt, kindlasti aga mitte silma järgi.
Oi kui palju mootoreid keerati vanasti tuksi kõrva järgi süüdet sättides.
Usi juppe on saadaval küll, kuid hind on ka asjakohane. Plekkdetaile poest uusi mina ei ostaks(Nõmme tee, OÜ Baros) kuna need pärid Türgist ning kvaliteet/välimus pole ikka see mis originaal osal. Kurtna laadalt soovitan otsida varuosi ning sealt leiab päris palju ja korralikke asju. Süüteluku hind uuel oli mingi 600.-, kasutatud töötava võid saada õnne korral 100-300.-eest. Sellel käibki musta plastiga süütelukk(omal oli 67aasta 360, mis oli väga korraliku valge lukuga ning töötav ls.14Kkm ning aastaid pimedas seisnud - olude sunnil sai eelmine suvi müüdud Paldiski kanti). Hobimasinaks ning aja sisustamiseks hea projekt.
Lühike repliik hindade ja varuosade teemal - ma nimelt kogenud seda, et tuttavate kaudu saab erinevatelt tegelastelt ka tasuta tutikaid juppe, kui need "headesse kätesse ning õilsal eesmärgil lähevad".
Ehk mul endal kogemus nii tasuta nodi saamisega, kui ka 150 krooni väljakäimisega vana lenksu eest ning 250 porikaitsme eest.
Annaksin endagi tsikli tasuta koos mitme karbitäie nodiga kellegi tubli inimese omandusse, kui endal poleks unistust üks päev ta ARKi sõidutada
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Harimal, aga sa tee oma unistus teoks. Ma läinud suvel Soomes jalgrattaga seigeldes nägin perfektselt taastatud 250-list Jawat, taat sõitis sellega. Krt, küll läks süda soojaks. Ratas oli ammu kurvilist teed pidi mäest alla kadunud, trõnn-trõnn ikka kostis...
Enda omal võtan lähiajal mootori ikkagi ette. Kepsulaagrid on minekul, kodus ma seda ette ei võta, pole seadmeid ja pole ka nii spetsialist. Huvitav, palju sellise töö mõistlik hind ka on? Teatud rahast alates tuleb ikkagi odavam ise asi selgeks teha, tegelikult aja küsimus lihtsalt, hädaga olen igasugused asjad ise ära teinud, tuksi pole midagi pannud. Tütar vajab ratast, samas seisma ehitada pole mõtet. Masin peab sõitma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.