Aprilia Rs 125

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Aprilia Rs 125

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere mul selline küsimus kas aprilia rs 125,rotax123 mootor ja rotax122 mootori silindrid on samad ja kas nad sobivad üksteisele.

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

Nad ei ole samad ja kinnitus kohad natuke erinevad, seega ei sobi

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

aga näiteks
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-Zylinder_ ... otohosting
selline seal on minu arust õeldud et rotax122 ja rotax123-le ja sellel on puuritud teised augud ka? (help)

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

see sobib !

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere

kui ma ostan enda aprilia rs-ile uue silku ja kolvi ja (kolvirõnga). kui palju ma pean sissesõitu tegema.

Ette tänud

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

alguses mootor soojaks, siis 15 min sõitu ja lasta pöördeid max 7,5-8k ning siis maha jahutada ning seejärel uuesti 15 min ja pöördeid kuni 9,5-10k ning maha jahutada ja sissesõit valmis, kohe ei tasu mingeid tippkiiruseid proovima minna.

Kasutaja avatar

sulu13
Postitusi: 256
Liitunud: 01 Aug 2005, 22:49
Tsikkel: SV1000S
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas sulu13 »

Piats kirjutas:

alguses mootor soojaks, siis 15 min sõitu ja lasta pöördeid max 7,5-8k ning siis maha jahutada ning seejärel uuesti 15 min ja pöördeid kuni 9,5-10k ning maha jahutada ja sissesõit valmis, kohe ei tasu mingeid tippkiiruseid proovima minna.

Sinu jutust ei saaks ma mitte midagi aru kui ma asjaga kursis ei oleks. Kõigepealt tasuks tsikkel 3x kohapeal soojaks lasta tühikäigupööretel, miskine 50-60C. Peale igat soojaks laskmist tuleb lasta täitsa maha jahtuda mootoril. Siis tuleb esimesed 15min "jõnkustada" gaasiga, st lased mingi 7k pöördeni ja siis lased pöörded jälle 2 k peale umbes ja jälle edasi, ja järgmised 15min samamoodi, kuid siis juba mingi 8k ni. Ära seda asja muidugi 1se käiguga tee. Soovitav oleks kusagil vaiksel maanteel sedasi teha, kust liiklust ei takista. Ja peale igat 15min jällegi mootor las jahtub täiesti maha. Enne sõitma minemist kindlasti lasta mootor soojaks korralikult. Edu!

Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Suured Tänud kõigile!! :wink:

Küsiks veel et kuidas ma tean kas õlipump tõõtab , Kas on nõnda et kui külmalt käima panen siis peaks ikka "tõssama" aga kui mootor soe siis ei tohiks enam "tossada". Lihtsalt küsin selle pärast et mul jooksis mootor kokku ja enne seda ei ole enam suitsu tulnud tagant(mootor oli siis soe ka). Et äkki oli see üks kokkumineku põhjuseid. :idea:

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Ta ei tohiks vaakumiga olla ehk siis võta karpasse minev volla küljest ära ja anna tsips gaasi, kui volla otsast hakkab õli jooksma siis tipstops. Imo vähemalt mina olen aru saanud, et niimoodi see fungab.


hiidlane
Postitusi: 21
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:29

Lugemata postitus Postitas hiidlane »

köige kindlam on kui paned öli paaki vot. mina neid pumpasi ei usalda eriti

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere

on keegi sellist nalja ka teinud, et ostnud taha suurema ammaka 40 (originaal 39) ja ette väiksema 15(originaal 16). et palju see kiirust muudab. ja palju see kiirendust muudab.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

Soomes on ette isegi 13 pandud ja ikka sõidetakse. Aga 14-15 peaks rsil päris head olema sest enda arvamuse koha pealt on käigud nii pikad et palju parema kiirenduse saaks väiksema esihammakaga. Endal mxil ka ette pandud üks hammakas väiksem. Mxil on stockis lühemad käigud kui rsil, umbes -10 esimesega -15 teisega jne.
Mxil 1 number väiksem hammakas tegi käigud 5kmh võrra lühemaks kuid tippkiirus jäi samaks sest mootor oli rohkem jõudu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

aga kui taha üks suurem ja ette 2 väiksemat. siis umbes palju see kiirendusele juurte annab ja palju lõpust vähemaks võtab.


Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Arvuta ise välja...

Tagumiste hammaste arv \ esimeste hammaste arv, siis saad ülekande suhte.

Näiteks: 40\14=2,85
40\12=3,33

Seejärel, (100 (Protsendid) \ 3,33) x 2,85 = 85,5
100-85,5=14,5 st, kui ette panna 12 hammakas on tsikkel 14,5% aeglasem (Eeldades, et mõlema ülekandega käib piirajasse)

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Mull praegu taga 39 ja ees 16

39\16=2,44

tahan panna taha 40 ja ette 14

40\14=2,86

100\2,86x2,44=85,3

100-85,3=14,7%

siis ratas peaks olema 14,7% aeglasem aga kiirendus peaks ka sellega tõusma.
TÄNUD!!!

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

KillerBee kirjutas:

siis ratas peaks olema 14,7% aeglasem aga kiirendus peaks ka sellega tõusma.
TÄNUD!!!

Jah, ning see oli eeldusel et sul mõlemate ülekannetega käib piirajasse ,ka viimase käiguga mida ta sul praegu tõenäoliselt ei tee. Nii et kokkuvõttes sa ei pruugi isegi tippkiirust kaotada, kui siiski siis mitte oluliselt et see segama hakkaks.


Bubba

Lugemata postitus Postitas Bubba »

Kui siin hammakate vahetamisest juttu oli, siis mainin ära, et mul olemas esihammakad 13 ja 14 hambaga. Ise tahaks ette panna 15 või 16 hambaga. Kui kellegil vahetamishuvi siis ES. Mõlemad hammakad täitsa korralikud, 14 hambaline on praktiliselt uus.


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

Ei hakka eraldi teemat tegema. Mul masinaks samasugune, ja mind huvitaks, palju peab olema umbes segukruvi lahti (mitu ringi).

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Tere
kui osta 34 mm karpa siis palju kütuse kulu suureneb ja kui palju see annab kiirendusele juurte

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

NewCustomer kirjutas:

Ei hakka eraldi teemat tegema. Mul masinaks samasugune, ja mind huvitaks, palju peab olema umbes segukruvi lahti (mitu ringi).

Segukruvi keerad alguses täiesti kinni ning siis keerad kinni asendist 3 täisringi lahti

KillerBee kirjutas:

Tere
kui osta 34 mm karpa siis palju kütuse kulu suureneb ja kui palju see annab kiirendusele juurte

Endal hakkas 34 mm karpaga täpselt 10l võtma, aga mingit mega igavat ökosõitu tehes parim mis ma sain oli 6 l
Kiirendust ta selles mõttes nii väga võibla ei annagi aga vääne on see mis sõidumõnu paremaks teeb. Kiirendus tundub küll parem aga tegelt joonele minnes jookseb peaaegu samamoodi agu enne.
Ennast tegelt see kiirendus nii väga ei mõjutanudki vaid see vääne.
Ise jäin 34 se karpaga väga rahule ainult et bensiini peale hakkas nii palju raha minema et lõpuks pidin karpa ära müüma :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tänud


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

Mis marki küünal läheb Aprilia rs-ile? Netist otsides leidsin vastuseks:
NGK B10EV

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Oleneb kas sul on 22kw või 11 kw.
Esimesel juhul NGK BR10EG
Teisel juhul NGK R BR8ES

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC
Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

3m kirjutas:

Oleneb kas sul on 22kw või 11 kw.
Esimesel juhul NGK BR10EG
Teisel juhul NGK R BR8ES

mul endal on BR10EG , aga mull on passis 15kw kas see õige ka on seda ei tea


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

Mul Rs-il on peal NGK B10EG, netist leidsin et B10EG on mõeldud FULL POWER (22kw) Rs-ile.


NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas NewCustomer »

Teen teema uuesti üles, ei hakka uut teemat tegema, kui kellegile vaja midagi Aprilia Rs-i kohta teada, leiab selle teema alt.

Probleem siis selline, et tundub ei saa bensu kätte. Muidu olen karbussi surveõhuga läbi lasnud (düüsid), kuskilt lisa õhku kätte ei tundu saavat ning säde olemas ja sai just uus küünal ka peale pandud. Kui proovin topka-aga, saan siis 10 sekundiks umbes tööle. Ja nii päris palju proovinud, tööle ei jää, sureb lihtsalt välja. Kui tsikkel umbes päev seisnud, järgmine päev üritan uuesti kuidagi tööle panna, siis algul läheb isegi ilma topkata. Tundub et pika aja peale niriseb bensiin peale. Paagist jõuab bensiin ilusti karbussi.
Ma ise ei oska midagi enam teha, andke ideid.

Aitäh.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere kiiresti abi vaja et kumba pidi peab see Valve siiber minema kas nii
http://nagi.ee/photos/KillerBee/5009769/

või nii

http://nagi.ee/photos/KillerBee/5009767/

just panen mootorit kokku ja see on meelest läinud kumba pidi see käib

Ette suured Tänud (w) [/quote][/url]

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

esimene pilt on õige, ise olen ka mõlemat pidi proovinud ja vahet pole täheldanud.

Kasutaja avatar

sulu13
Postitusi: 256
Liitunud: 01 Aug 2005, 22:49
Tsikkel: SV1000S
Asukoht: Pärnu

.

Lugemata postitus Postitas sulu13 »

Teine pilt on õige!! Vahet tunned siis, kui üheltmaalt kokku käib.

Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”