Minski süüde
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
Minski süüde
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Re: Minski süüde
.:LiveToRide:. kirjutas:Süüde ja süütenurk on õiged.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
awaj kirjutas:pane süüde paika!!!!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
No kurat!!!
Ok...
Kui süüde on paigas siis proovi küttesegu paika seada. Kontrolli õhufilter üle ja vaata kas äkki kusagilt õhku juurde ei tõmba. Proovi ka igaks juhuks mõne teise küünlaga.
Re: Minski süüde
Ega sa äkki liiga madalate pööretega ei sõida..:LiveToRide:. kirjutas:Ratas on Minsk 125cc. Suurematel pööretel neljanda käiguga hakkab nagu vahele jätma ja ei võta tuure üles. Süüde ja süütenurk on õiged.
Karbussis pane nõel nii alla kui sa saad.
Vaata et kõik düüsid on kõvasti kinni et ega siis see ujuk pole kinni kiilunud.
Võimalusi on palju.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
Sõidu ajal on isegi bensiinikraani reservi peale keeramine paras jama, ma ei kujuta ette kui keegi püüab sõidu ajal kruvikeerajaga seda kruvi seal keerama hakata.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ennemuiste igatahes muudeti suurte pöörete bensiini kättesaamist nõela ning düüsi suuruse abil
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Proovi düüs suruõhuga ära puhastada ja kontrolli kas kusagilt lisaõhku ei saa ning vaata äkki annab ka filtri suruõhuga puhtaks puhuda.
-
- Postitusi: 228
- Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
- Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
zten00 kirjutas:Segukruvi all Tziklist vist mõtles seda kruvi mis reguleerib õhu voolu karburaatorisse ja muudab küttesegu koostist. Kuigi ma ei usu, et probleem on rikkas või lahjas küttesegus.
Mis ajast segusiibri kruvi segu koostist muudab? Ta ei muuda segu koostist rohkem kui teeb seda parem käsi rutskat keerates. Te räägite üksteisest mööda.Martään kirjutas:Ehk siis see segusiibri kruvi? See tõstab ainult tühikäigu pöördeid ja see on ka ainus koht kuhu ta mõjub.
To LiveToRide: ajaviiteks võiksid vaadata, mis värvi su küünla isolaator on. Õige segu koostise korral peab see olema pruunikas.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
edu,
primo
-
Teema algataja - Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
endal kah minsk 125cc ja tahaks abi.. alguses enne mootori renoveerimist.. ehk uued laagrid simmerid jne.. kolvir6ngad.. l2ks 120 kilose mehega 80 v2lja.. nyyd 60ne kilosega l2heb vaevu 65...
olen proovinud nwlja erinevat karbussi.. k6ige paremini l2heb jawa omaga... sest siis ei t6mba ei t2is ega ei j22 puudust.. ja sleline asi et 3-4 k2iguga ei saa s6ita.. 3ndaga kuidagi kannatab.. aga kohe kui neljas sisse l2heb hakkab vedama ja siis l2hevad pöörded alla... milles viga võib olla... süüde tundub kyll v2ga norm... h22l on hea.. tuksub v2ga v2ikestel pööretel.. abi palun! aitäh
jusspb kirjutas:endal kah minsk 125cc ja tahaks abi.. alguses enne mootori renoveerimist.. ehk uued laagrid simmerid jne.. kolvir6ngad.. l2ks 120 kilose mehega 80 v2lja.. nyyd 60ne kilosega l2heb vaevu 65...
olen proovinud nwlja erinevat karbussi.. k6ige paremini l2heb jawa omaga... sest siis ei t6mba ei t2is ega ei j22 puudust.. ja sleline asi et 3-4 k2iguga ei saa s6ita.. 3ndaga kuidagi kannatab.. aga kohe kui neljas sisse l2heb hakkab vedama ja siis l2hevad pöörded alla... milles viga võib olla... süüde tundub kyll v2ga norm... h22l on hea.. tuksub v2ga v2ikestel pööretel.. abi palun! aitäh
Ma arvan, et pead ennem sissesõitu tegema natukene.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.