Minski süüde

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Minski süüde

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Ratas on Minsk 125cc. Suurematel pööretel neljanda käiguga hakkab nagu vahele jätma ja ei võta tuure üles. Süüde ja süütenurk on õiged.
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...

awaj
Postitusi: 26
Liitunud: 26 Okt 2004, 20:10

Lugemata postitus Postitas awaj »

pane süüde paika!!!! 8)

___________________
cz125m;võrr

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Minski süüde

Lugemata postitus Postitas Martään »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Süüde ja süütenurk on õiged.
:arrow:
awaj kirjutas:
pane süüde paika!!!!
:evil:
No kurat!!!

Ok...
Kui süüde on paigas siis proovi küttesegu paika seada. Kontrolli õhufilter üle ja vaata kas äkki kusagilt õhku juurde ei tõmba. Proovi ka igaks juhuks mõne teise küünlaga.

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Minski süüde

Lugemata postitus Postitas Siller »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Ratas on Minsk 125cc. Suurematel pööretel neljanda käiguga hakkab nagu vahele jätma ja ei võta tuure üles. Süüde ja süütenurk on õiged.
Ega sa äkki liiga madalate pööretega ei sõida.
Karbussis pane nõel nii alla kui sa saad.
Vaata et kõik düüsid on kõvasti kinni et ega siis see ujuk pole kinni kiilunud.

Võimalusi on palju. :lol:
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

nii.. hakkkan siis uurima. :wink:
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...

awaj
Postitusi: 26
Liitunud: 26 Okt 2004, 20:10

Lugemata postitus Postitas awaj »

kontaktid mustad või kontakti vahe liiga suur 8)

__________________________________
cz125:võrr:vaz21:Minsk 8)

Tziklivend

Lugemata postitus Postitas Tziklivend »

kui 4-ndaga "auk" sisse tekib,ei saa ta piisavalt bensiini peale.Ja veel mõni mees langetaks nõela...mõelge vähe enne kui midagi suust välja ajate.
Prooviks keera vähe segukruvi lahti(sõiduajal muidugi) ja kui see ei aita,tõsta nõela 1-astme võrra.

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

Segukruvi muudab ju tühikäigu bensiini?

Sõidu ajal on isegi bensiinikraani reservi peale keeramine paras jama, ma ei kujuta ette kui keegi püüab sõidu ajal kruvikeerajaga seda kruvi seal keerama hakata. :lol:

Ennemuiste igatahes muudeti suurte pöörete bensiini kättesaamist nõela ning düüsi suuruse abil :lol:

Proovi düüs suruõhuga ära puhastada ja kontrolli kas kusagilt lisaõhku ei saa ning vaata äkki annab ka filtri suruõhuga puhtaks puhuda.

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas zten00 »

Segukruvi all Tziklist vist mõtles seda kruvi mis reguleerib õhu voolu karburaatorisse ja muudab küttesegu koostist. Kuigi ma ei usu, et probleem on rikkas või lahjas küttesegus.

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

Ehk siis see segusiibri kruvi? See tõstab ainult tühikäigu pöördeid ja see on ka ainus koht kuhu ta mõjub.
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 228
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas stretch »

zten00 kirjutas:
Segukruvi all Tziklist vist mõtles seda kruvi mis reguleerib õhu voolu karburaatorisse ja muudab küttesegu koostist. Kuigi ma ei usu, et probleem on rikkas või lahjas küttesegus.
Martään kirjutas:
Ehk siis see segusiibri kruvi? See tõstab ainult tühikäigu pöördeid ja see on ka ainus koht kuhu ta mõjub.
Mis ajast segusiibri kruvi segu koostist muudab? Ta ei muuda segu koostist rohkem kui teeb seda parem käsi rutskat keerates. Te räägite üksteisest mööda.
To LiveToRide: ajaviiteks võiksid vaadata, mis värvi su küünla isolaator on. Õige segu koostise korral peab see olema pruunikas.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Samas võiks olla ka õige põlemistemperatuuriga küünal.Mina otsisin oma Planetsile pikka aega küünalt.Nimelt meeldis talle iga nädala tagant uut küünalt lihtsalt tappa :? .Lõpuks sai leitud õige küünal - markeeringuga A11 elik võrriküünal :D .Nüüd töötab suurepäraselt ning isolaator on ilus matjaspruun 8)

edu,

primo
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

nii ideesid on siin küll väga palju... :? küünal on küll korralik proovitud igasugustega. kuttesegu on 1:20.
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...

.HARLEY.

Lugemata postitus Postitas .HARLEY. »

kui suurtel pööretel vahele vahelejätab on viga kontaktivahes(liialt suur), aga minu teada minskil kontakte ei ole, kuid ehk on kraan umbes
Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

ja ka kui ujuki tase valeks väänatud, liiga madal, siis kah see et suurel koormusel tarbib mootor rohkem kütust ära ja vajalikku taset ujukiruumis ei saavutata..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.

jusspb
Postitusi: 32
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:15
Asukoht: jõhvi

Lugemata postitus Postitas jusspb »

endal kah minsk 125cc ja tahaks abi.. alguses enne mootori renoveerimist.. ehk uued laagrid simmerid jne.. kolvir6ngad.. l2ks 120 kilose mehega 80 v2lja.. nyyd 60ne kilosega l2heb vaevu 65...
olen proovinud nwlja erinevat karbussi.. k6ige paremini l2heb jawa omaga... sest siis ei t6mba ei t2is ega ei j22 puudust.. ja sleline asi et 3-4 k2iguga ei saa s6ita.. 3ndaga kuidagi kannatab.. aga kohe kui neljas sisse l2heb hakkab vedama ja siis l2hevad pöörded alla... milles viga võib olla... süüde tundub kyll v2ga norm... h22l on hea.. tuksub v2ga v2ikestel pööretel.. abi palun! aitäh ;)


Gaspar

Lugemata postitus Postitas Gaspar »

jusspb kirjutas:

endal kah minsk 125cc ja tahaks abi.. alguses enne mootori renoveerimist.. ehk uued laagrid simmerid jne.. kolvir6ngad.. l2ks 120 kilose mehega 80 v2lja.. nyyd 60ne kilosega l2heb vaevu 65...
olen proovinud nwlja erinevat karbussi.. k6ige paremini l2heb jawa omaga... sest siis ei t6mba ei t2is ega ei j22 puudust.. ja sleline asi et 3-4 k2iguga ei saa s6ita.. 3ndaga kuidagi kannatab.. aga kohe kui neljas sisse l2heb hakkab vedama ja siis l2hevad pöörded alla... milles viga võib olla... süüde tundub kyll v2ga norm... h22l on hea.. tuksub v2ga v2ikestel pööretel.. abi palun! aitäh ;)

Ma arvan, et pead ennem sissesõitu tegema natukene.


jusspb
Postitusi: 32
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:15
Asukoht: jõhvi

Lugemata postitus Postitas jusspb »

sissesõit on tehtud rõngastele. ja kas keegi teab minski normaal kompressiooni?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”