honda VFR 800

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas taux »

Aga rääkides õhufiltrist..Võttis mõtlema,kas sai sügisel vahetatud või oli see eelmisel kevadel. Igatahes kiikan järgi,mine tea äkki ämblik pesa teinud.


mart665
Postitusi: 57
Liitunud: 10 Dets 2003, 20:38
Tsikkel: Honda vfr 800 fi
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mart665 »

Hmmm...... Sain siis paagiga sõita kuskil nõksa üle 300 km muidugi enamus linnas.................. aga 250 km ja pool paaki.............. :shock: Võib olla ainult maanteel kui järjest sõitaja hästi rahulikult :?:


rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

kas keegi teab millega tegeleb vteci armatuurlaual see keskmine nupp, kuskilt ei leia ja aru ei saa noh...

...nagu ratta peal...

rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

Ise küsin ise vastan :) äkki kellegil on ka seda informatsiooni vaja: see nupp tegeleb millegiga seoses honda ignition security systemiga, nimelt kui süüde sees on ja seda vajutada ja siis süüde välja keerata, siis punane tuluke ei hakka vilkuma.
Kirjutan siis rattast ka, täna sai esimene tiir tehtud uue rattaga. Mootor on jõuline ja matkalisele suurepärase dünaamikaga, eriti mõnus on istumisasend, mitte päris püsti ja mitte sportbaigilik, kuid kui võrrelda teiste f ratastega, siis vist pisut rohkem püsti, igatahes proovisin ka paagile kõhuli ennast tuuleklaasi taha peita, õnnestub, kuid mitte eriti mugavalt, samas on tuuleklaas piisavalt hea et pole ka eriti põhjust. Võrreldes aprilia futuraga on jalarauad tagapool. Ülihead pidurid ja juhitavus ehk siis kokkuvõttes viimasepeal ratas.

...nagu ratta peal...
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

900 Hornetil saabki parempoolsest nupust HISS tuluksese vilkumist (kui süüde on väljas) aktiveerida või deaktiveerida. Tuluke vilgub iga kahe sekundi tagant 24h ja seejärel vilkumine lakkab iseenesest.
Ma olen enda omal alati vilkuda lasknud, eelmisel rattal oli küll alarm aga ei ühtegi dioodi ja suht tihti ronis mõni vaimukas selga parkivale rattale.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

CB500 kirjutas:

eelmisel rattal oli küll alarm aga ei ühtegi dioodi ja suht tihti ronis mõni vaimukas selga parkivale rattale.

Minu ratastele pole keegi võõrastest töllidest linnas parkides selga roninud.Krt, mul on vist nii eemaletõukavad rattad :mrgreen: :twisted:

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Irw.. no ega seda iga nädal ka ei juhtunud, aga arvestades, et üks kord on rohkem kui vaja siis juhtus seda piisavalt. Mul oli kunagi vaja tihti parkida kohas, kus liikus palju rahvast ja samas sai kindel olla, et omanik 50m kaugusel kohvi joomas ei ole.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Teema algataja
carpediem

Re: honda VFR 800

Lugemata postitus Postitas carpediem »

huvitab kas keegi on paagi tilgatuks sõitnud. ehk palju saab veel sõita hetkest kui viimane bena kriips vilkuma hakkab? ise olen vähemalt 60 km viimase vilkuvaga sõitnud. äkki kaob veel se ka viimane kriips peale mida veel sõita saab?

Kasutaja avatar

Soss-Sepp
Postitusi: 86
Liitunud: 07 Mai 2008, 10:39
Tsikkel: VFR 800, 2002->2009
Asukoht: Tammiste

Re: 275km ülme kiirus pole võimalik

Lugemata postitus Postitas Soss-Sepp »

p-4 kirjutas:

siin testis näitab 158miili 99 aasta rattal tippkkirust seega 158*1,6=252.8
Hästi ei kujutaks ettegi 275km Vfr sõita endal 2002 aasta oma ,180-200 km/h üle on ikka suht ulme sellise rattaga sõita ja üle 200 hakkab venima suht õudne tunne ,rattas suht kerga täpselt selline tunne et tahaks lendu tõusta iga väiksem tuule hiil mis kõrvalt tuleb mõjutab kõvasti,kawaga seda probleemi polnd raske jurakas kindlalt maaküljes kinni,ja 200-240km/h pole probleemi ei saa arugi kui 200 sees.

Pigem siiski tegu jah sinu pikkusega. Ise küll ei ütleks, et nüüd ratas 200 juures teab mis ebastabiilseks muutub. Siiski üsna tee külge liimitud. Aga oleneb ka teest, vahel tekib natuke küll selline tunne, et hakkaks nagu lendu tõusma.

-Vägivald ei ole lahendus, aga see aitab-
Kasutaja avatar

Soss-Sepp
Postitusi: 86
Liitunud: 07 Mai 2008, 10:39
Tsikkel: VFR 800, 2002->2009
Asukoht: Tammiste

Re:

Lugemata postitus Postitas Soss-Sepp »

cl kirjutas:

Mis linnasõitu puutub, siis linnas on see ratas ikka halb, justnimelt enduro on Eesti linnades ideaalne, jalgu kellelegi ei jää ja teed on endukaga suurepäraselt läbitavad :)

terv,

cl

Ei nõustu, ka linnas on siiski väga mugav.

-Vägivald ei ole lahendus, aga see aitab-

discgolfar
Postitusi: 111
Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
Tsikkel: Honda VFR 750

Re: honda VFR 800

Lugemata postitus Postitas discgolfar »

tere, kas kellegil seda 800 Vteci Tartus on? Tahaks proovida korra. On plaanis endal soetada see ratas, tänud ette :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”