Probleem ksenoonidega
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
creativ kirjutas:Samasse valdkonda kuuluv küssa.
Kas xenon pirn töötab õieti tavapärases reflektoris? Olen aru saanud et pigem läätsega varustatud tuledes. Või ei ole vahet?
Mis vahet on üldse läätsega tulel ja tavalisel? Lääts võimaldab tule mõõdud viia miinimumi?
Ja kas xenoni kasutamine annab effekti igas tules?
Kas on Eestis keegi sõidukivalgusti spetsialist kelle poole oma hullude küsimuste ja ideedega pööruda?
Tegelikult on vahe selles, et xenon pirnil on (3x vist) tugevam valgus voog ja vastutulijat pimestab oluliselt rohkem. Tehasest xenon pirnidega varustatud autol on sellepärast automaatne kõrgusreguleering ja tuledepesurid (pesurit on vaja äkki, et klaas läheb muidu liiga kuumaks? või ei valgusta piisavalt). See on mingite eurodirektiividega paika pandud, et peavad olema. Lisaks on tehase xenon tulede valgusvihk teistsugune ja seda ka sellepärast, et pimestamist vältida.
Xenon tavalises reflektoriga lähitules töötab ikka õieti aga kõvasti suurema valgusvooga ja seega efekt on nagu oleks koguaeg kaugtuli peal vms. Vastutulijat pimestab ikka korralikult, eriti pimedas. Tavalise ja läätse vahe on minumeelest, et läätsel tekib hajuvalgust tunduvalt vähem? targemad kommenteerivad ise vast seda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.