Probleem ksenoonidega
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Probleem ksenoonidega
On kellelgi kogemusi ksenoon tulede paigaldusega ? Juhtmed sai ära vahetatud,vool olemas kõik tiptop aga käivitamisel kord läheb,kord ei lähe põlema,nagu jumal juhatab.Kui pirn otse plokist panna,siis põleb.
-
Teema algataja
Re: Probleem ksenoonidega
Six kirjutas:On kellelgi kogemusi ksenoon tulede paigaldusega ?
HID-idel on jahh selline vilgutusefekt... Ilmselt jääb lambi süütemomendil pinget väheks ja seepärast lambike ei süttigi alati...
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Samasse valdkonda kuuluv küssa.
Kas xenon pirn töötab õieti tavapärases reflektoris? Olen aru saanud et pigem läätsega varustatud tuledes. Või ei ole vahet?
Mis vahet on üldse läätsega tulel ja tavalisel? Lääts võimaldab tule mõõdud viia miinimumi?
Ja kas xenoni kasutamine annab effekti igas tules?
Kas on Eestis keegi sõidukivalgusti spetsialist kelle poole oma hullude küsimuste ja ideedega pööruda?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
creativ kirjutas:Samasse valdkonda kuuluv küssa.
Kas xenon pirn töötab õieti tavapärases reflektoris? Olen aru saanud et pigem läätsega varustatud tuledes. Või ei ole vahet?
Mis vahet on üldse läätsega tulel ja tavalisel? Lääts võimaldab tule mõõdud viia miinimumi?
Ja kas xenoni kasutamine annab effekti igas tules?
Kas on Eestis keegi sõidukivalgusti spetsialist kelle poole oma hullude küsimuste ja ideedega pööruda?
Tegelikult on vahe selles, et xenon pirnil on (3x vist) tugevam valgus voog ja vastutulijat pimestab oluliselt rohkem. Tehasest xenon pirnidega varustatud autol on sellepärast automaatne kõrgusreguleering ja tuledepesurid (pesurit on vaja äkki, et klaas läheb muidu liiga kuumaks? või ei valgusta piisavalt). See on mingite eurodirektiividega paika pandud, et peavad olema. Lisaks on tehase xenon tulede valgusvihk teistsugune ja seda ka sellepärast, et pimestamist vältida.
Xenon tavalises reflektoriga lähitules töötab ikka õieti aga kõvasti suurema valgusvooga ja seega efekt on nagu oleks koguaeg kaugtuli peal vms. Vastutulijat pimestab ikka korralikult, eriti pimedas. Tavalise ja läätse vahe on minumeelest, et läätsel tekib hajuvalgust tunduvalt vähem? targemad kommenteerivad ise vast seda.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
hmm
huvitav millal nad kaherattalistele hakkavad trahvi tegema
sest seaduses järgi peaks nagu olema kohustuslikud automaatsed kõrgusregulaatorid ja tuledepesurid (pesuri vajadust on tõlgendatud siis niimoodi et tuleklaasil olev mustus võib valgusvihu suunata mujale kui ettenähtud seega peab olema pesemisvõimalus jne) minu loogika ütleb et ma mustus nagu ei peegelda valgust kuskile vaid lihtsalt vähendab seda
kontakt nr. +372 52 58 244
Kuni 1999.a. väljalaskega sõidukiga ei ole probleemi - võib kasutada. Ei nõuta ka aut. kõrgusereg. ega tulepesureid. Ja aut. tulepesuri mõte on selles, et kui klaas saab mustaks, hakkab valgus hajuma ja pimestama vastutulijat. Iseenesest on HID madalama kraadiga kui halogeen. Aga teemaalgatajale, mõõda üle, kas ühendasid plussid ja miinsued õieti. Värve (punast, musta) ei tasu usaldada, alati ei pruugi punane olla pluss ja must miinus. Mõõda testriga üle. Kui valesti panid ja proovisid võisid midagi kihva keerata - seda ei tea kas pirni või ballasti. Ühesõnaga vaata juhtmestik üle.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
creativ kirjutas:Samasse valdkonda kuuluv küssa.
Kas xenon pirn töötab õieti tavapärases reflektoris? Olen aru saanud et pigem läätsega varustatud tuledes. Või ei ole vahet?
Mis vahet on üldse läätsega tulel ja tavalisel? Lääts võimaldab tule mõõdud viia miinimumi?
Ja kas xenoni kasutamine annab effekti igas tules?
Kas on Eestis keegi sõidukivalgusti spetsialist kelle poole oma hullude küsimuste ja ideedega pööruda?
ma võin su küsimusele teistmoodi vastata, mul oli lc8 ning paigaldasin xenoni lähitule, see põles nii võimsalt, et kaugtuli oli nagu mingi seasilm selle kõrval, praktiliselt ei läinud vajagi. valgusjõu vahe oli küll päris tuntav. aga kui võtad, siis võta kõige soojem pirn, mingi ütleme 5000k. või oli ka 4600 olemas? see võib küll "soojana" kõlada, kuid tavaline h7 pirn, ka kõige valgemat sorti, oleks nagu tibukollane selle kõrval.
paar korda juhtus nii, et starter ei tõmmanud pirni põlema, aga see oli sellepärast, et tuli tuleb sisse lülitada enne või pärast mootori startimist, mitte täpselt selle ajal, Hid tahab sisselülitamise ajal päris palju pauku saada, samamoodi nagu tsikkel ise käivitamise ajal.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
ei ole välja mõeldud, olen isegi seda seadust näinud. Praegu ei tule meelde kus foorumis (tqhq äkki?) ja otsima ka ei viitsi hakata.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Tehnonõuded, hetkel kehtiv redaktsioon:
Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm
Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) alates 1. oktoobrist 2000. a esmakordselt kasutusele võetud gaaslahenduslampidega M ja N kategooria sõidukil ja alates 10. juulist 2011. a esmakordselt kasutusele võetud hõõglampidega, mille valgusvoog ületab 2000 lm, M ja N kategooria sõidukil, peab lähitule laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma automaatselt ja sõidukil peab olema laternate hajutiklaasi puhasti;
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Junzu kirjutas:creativ kirjutas:Samasse valdkonda kuuluv küssa.
Kas xenon pirn töötab õieti tavapärases reflektoris? Olen aru saanud et pigem läätsega varustatud tuledes. Või ei ole vahet?
Mis vahet on üldse läätsega tulel ja tavalisel? Lääts võimaldab tule mõõdud viia miinimumi?
Ja kas xenoni kasutamine annab effekti igas tules?
Kas on Eestis keegi sõidukivalgusti spetsialist kelle poole oma hullude küsimuste ja ideedega pööruda?Tegelikult on vahe selles, et xenon pirnil on (3x vist) tugevam valgus voog ja vastutulijat pimestab oluliselt rohkem. Tehasest xenon pirnidega varustatud autol on sellepärast automaatne kõrgusreguleering ja tuledepesurid (pesurit on vaja äkki, et klaas läheb muidu liiga kuumaks? või ei valgusta piisavalt). See on mingite eurodirektiividega paika pandud, et peavad olema. Lisaks on tehase xenon tulede valgusvihk teistsugune ja seda ka sellepärast, et pimestamist vältida.
Xenon tavalises reflektoriga lähitules töötab ikka õieti aga kõvasti suurema valgusvooga ja seega efekt on nagu oleks koguaeg kaugtuli peal vms. Vastutulijat pimestab ikka korralikult, eriti pimedas. Tavalise ja läätse vahe on minumeelest, et läätsel tekib hajuvalgust tunduvalt vähem? targemad kommenteerivad ise vast seda.
No pimestab ikka see, kui tulede reguleering on vale. Aga mina julgeks need automaatse kõrguse reguleerimise ja tulede pesu nõuded küll auto tootjate suurepärase lobby-töö arvele kirjutada... Xenonid koos reguleerija ja pesuga saab ju kordades kallilt müüa...
Nii nagu ka Ameerika autode Euroopasse müümise nõuded on Euroopa autotootjate suurepärane lobby siseturu kaitsmiseks.
-
Teema algataja
Amox kirjutas:Kuni 1999.a. väljalaskega sõidukiga ei ole probleemi - võib kasutada. Ei nõuta ka aut. kõrgusereg. ega tulepesureid. Ja aut. tulepesuri mõte on selles, et kui klaas saab mustaks, hakkab valgus hajuma ja pimestama vastutulijat. Iseenesest on HID madalama kraadiga kui halogeen. Aga teemaalgatajale, mõõda üle, kas ühendasid plussid ja miinsued õieti. Värve (punast, musta) ei tasu usaldada, alati ei pruugi punane olla pluss ja must miinus. Mõõda testriga üle. Kui valesti panid ja proovisid võisid midagi kihva keerata - seda ei tea kas pirni või ballasti. Ühesõnaga vaata juhtmestik üle.
Tänud nõuandjatele ! Töötab tiptop
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.