diagnoos akule

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

diagnoos akule

Lugemata postitus Postitas sang »

Aidake palun panna diagnoos akule, et kas kohe üle õla visatav või saab veel asja.

Aku asub tsiklil BMW 1100GS ehk siis suht suure käivitusvoolu sooviga bokseril, kuid ilma ABSita variandil, nii et sinna lisavoolu ei lähe. Täpset mahutavust ei tea, aga see on standardne tehase soovitatav. Aku on krt teab mitu aastat vana, aga seni täiesti OK olnud, talved veetnud Optimate'i küljes. Aku tõstsin tsiklile möödunud nädalalõpul

Läksin paar päeva tagasi hommmikul (väljas veel kerge miinus, tsikkel seisis väljas) tsiklit käivitama, aku suutis väntvõlli paar korda kedrata ja oligi kõik. Proovisin samal pärastlõunal päev otsa päikse käes soojenenud tsiklit uuesti käivitada ja see õnnestus muretult. Eile õhtul mõtlesin, et olen targem ning jätsin ratta küll välja, aga akule panin Optimate'i külge, et see akut virge hoiaks. Hommikul kordus siiski sama jama, akus oli liiga vähe pauerit, et tsikkel käima vedada.

Minu küsimus: kas pigem tuleb nentida, et nii külma ilmaga (umbes pluss-miinus üks) vähenebki aku mahutavus drastiliselt ja pole siin midagi teha või on antud aku vana ja väsinud ning peaksin pigem investeerima uude elektripurki?

Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

või on mõlema teguri koosmõju: aku ka juba vana ja temperatuuri langedes. Aku mahtuvus antakse toatemperatuuril ja iga kraad sellest alla vähendab väga jämedalt võttes näiteks keskmisel autoakul 1Ah mahtuvust.

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 927
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

ise olen akusid renovaar-is koormushargiga lasknud kontrollida. pole aimu, kas see geelakuga näitab. aga küsida võib

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: diagnoos akule

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

sang kirjutas:

Minu küsimus: kas pigem tuleb nentida, et nii külma ilmaga (umbes pluss-miinus üks) vähenebki aku mahutavus drastiliselt ja pole siin midagi teha

Nii hullusti ei tohi väheneda- sinu mootori sõsarmootor R1150R käivitus -5 juures ilma probleemideta, kusjuures aku on ikka julgelt kuldse keskea ületanud. Kui õigete parameetritega vedelikud sees, siis tasub uue aku poole piiluda küll.

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: diagnoos akule

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Ise vaevlesin samamoodi mitu kuud. Aku oli lihtsalt talvega minetanud kõik oma oskuse jaksu sees hoida. Optimateerisin samamoodi akuga, aga tolku ei midagi suurt. Paar korda teeb jõu jõu ja kõik...
Ega muu ei aidanudki, kui Streetmotost uus aku 8)
Nüüd on inimese tunne peal ja ei vea enam krokodille kaasas.

sang kirjutas:

Aidake palun panna diagnoos akule, et kas kohe üle õla visatav või saab veel asja.

Aku asub tsiklil BMW 1100GS ehk siis suht suure käivitusvoolu sooviga bokseril, kuid ilma ABSita variandil, nii et sinna lisavoolu ei lähe. Täpset mahutavust ei tea, aga see on standardne tehase soovitatav. Aku on krt teab mitu aastat vana, aga seni täiesti OK olnud, talved veetnud Optimate'i küljes. Aku tõstsin tsiklile möödunud nädalalõpul

Läksin paar päeva tagasi hommmikul (väljas veel kerge miinus, tsikkel seisis väljas) tsiklit käivitama, aku suutis väntvõlli paar korda kedrata ja oligi kõik. Proovisin samal pärastlõunal päev otsa päikse käes soojenenud tsiklit uuesti käivitada ja see õnnestus muretult. Eile õhtul mõtlesin, et olen targem ning jätsin ratta küll välja, aga akule panin Optimate'i külge, et see akut virge hoiaks. Hommikul kordus siiski sama jama, akus oli liiga vähe pauerit, et tsikkel käima vedada.

Minu küsimus: kas pigem tuleb nentida, et nii külma ilmaga (umbes pluss-miinus üks) vähenebki aku mahutavus drastiliselt ja pole siin midagi teha või on antud aku vana ja väsinud ning peaksin pigem investeerima uude elektripurki?

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Seal võib olla nii ja naa. Aku on ilmselt kehv. Aga ära alahinda Suzumeni pakutud teist varianti. Õige väikesest häirest starteripuksi juures võib piisata isegi uue aku juures.
Minu vanake, kui ostsin, oli seisnud aastaid ja tal oli esimesel aastal komme lasta bensiin mootoriõlisse (keskjalal nina allapoole, ujuk jäi kinni ja kraan korralikult ei pidanud, kuni ta korda tegin.)
Ja oli nii, just starter ütles, et asi on jama - jäi kinni nagu käuksti. Piisas vaid õli korralikust "lahjendamisest" bensiiniga. Samas muidu käivitub eeskujulikult, isegi kui sadul jääs (praegused hommikud).

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kusjuures järgi mõeldes paneks ma ise panuse vist Suzumeni esimesele variandile. Juhtus nimelt selline asi, et viisin talvel tsikli remonti ja lisaks muudele jubinatele lasin ka uue õli sisse panna. Ja pandi Castrol 20w50. Aga ma ise olen eelnevalt kasutanud 10w50 ja tolle õliga olen tsiklit käivitanud ka päris külma ilmaga,

Ma teadsin, et mingil moel maksab kätte tarbjalik käitumine ja remonditeenuste ostmine. Tuleb ikka ise oma tsiklit hooldada, siis on vähem üllatusi.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”