Kallakust üles sõitmise tehnika
Minul oli ka kooli ajal probleem kallakult minemasaamisega. Õpetaja õpetas, et kallakul pidurdan esipiduriga seisma, esimene käik sisse, siis tagapidur peale ja esipidur lahti ja siis sidurit vaikselt järgi anda seni kui mootor hakkab vedama, gaasi vaikselt ja samal ajal ka pidurilt jalg. Vähe raskusi oli mul selle koordineerimise asjaga ja ratas tikkus mul kuidagi välja surema või siis võtsin liiga vara pidurilt jala ja hakkasin tagasi vajuma. Jupp aega ei saand aru, et mida ma siis nagu valesti teen aga Mella oli see, kes ütles, et pidurilt võta siis jalg kui juba vähe liikumas ratas. See aitas. Tänud
Ja noh eriti imelik tundus mul ainult esipiduriga kallakult minek, samas kui selle tehnika kätte saab siis on isegi mugavam. Koolis eksamil pidingi niimoodi kallakult minema saama (eelmisel õhtul olin seda miski 10 korda harjutanud). Seal lihtsalt vaja sõrmed ära jaotada, et millised hoiavad pidurit ja millised hakkavad gaasi keerama aga suurt valikut selles osas ei ole, tee nii nagu mugavam on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.