tagarattal sõitmise koolitus/kursus
Moderaator: Moded
tagarattal sõitmise koolitus/kursus
kas on midagi sellist olemas? proffide käe all harjutada ja ennast/ratast lõhkuda tundub nõksa turvalisem kui ise omal käel netist prinditud materjalide abil;)
Ratast juhid ju ikkagi sina, ega õpetaja sul tagaistmel ei istu. Nii et minuarust pole küll vahet kas loed ise või keegi räägib sulle sellest. Tõmba aga juuutuuuub lahti ja anna minna, seal neid õpetusi küll. Hakka vaikselt harjutama ja ongi.
![Pilt](http://img.userbarz.com/50/9943.png)
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Nii palju kordan tüüpilisi youtube'i soovitusi, et kui vähegi võimalik, ürita mõnelt tuttavalt krossikas saada ja roni sellega põllule või liiva peale. 14 kW krossikas rebib tagarattasse oluliselt kergemini kui 130 kW bike.
Küll kunagi hakkab Eestiski keegi oma mingit pisikest ratast lõhkuda andma. Hetkel on sobiv ratas nt Kawa linnakas Motokaru tsiklikoolis - torudega igast küljest kaetud, aga vaevalt, et sellega platsil tagaratast lubatakse teha
Kui krossikat kuidagi kätte ei satu, siis Aravete kardirajal saab bike'iga turvaliselt algust teha. Seal nimelt üks pikem sirge, kuhu saab suht laugest kurvist peale sõita. Kui rehvid soojad, siis raskema käe korral hakkab esiratas juba ise taeva poole tüürima. Ehk siis mine Aravetele, sõida mingi 10 ringi, et rehvid vähegi soojemaks saada ja siis hakka kurvist väljudes jubedamalt rulli tõmbama, küll see esiosa lõpuks tõusma hakkab
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: tagarattal sõitmise koolitus/kursus
ruufer kirjutas:kas on midagi sellist olemas? proffide käe all harjutada ja ennast/ratast lõhkuda tundub nõksa turvalisem kui ise omal käel netist prinditud materjalide abil;)
10%andekust ja 90% julgust
ülejäänud on "dela tehnika"
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
matti kirjutas:Pöörded põhja korraks, Lased gaasi maha(pööretel langeda) veidi ja siis järsku keerad jälle rulli ja tõmbad lenksust jõnksuga. Isegi mu 7kw võrriga saab nii tati lendu, ligi 6 meetriks.
Järsult sidurit lahti lastes peaks ka saama, ise väga ei poolda, mootori lõhkumine
Kui põhja? Niimodi korralikult 10k peale?
417 postitus on vast kõige tõelähedasem siin teemas. Ja pigem usun 130kw bike tagarattas õppimist kui krossikat. Kui tonnine siis hakka proovima: 2000-3000 pööret, gaas maha-peale. 3000-4000, gaas maha-peale jne. Gaasi "doosi" muuda ka suuremaks siis järk-järgult. Niimoodi leiad üsna kähku rattale meeldiva pööretevahemiku üles kust nina lendu saada, kui seda tunnetust endal ei ole. Hiljem võid kasvõi võõral rattal selle õige koha ühe kiirendusega üles leida (omast kogemusest).
Ja igakord siis pikemalt ja pikemalt. Igapäev harjutades peaks nädala pärast 30-40m ilusti ära sõitma. Aga eks see ole individuaalne muidugi ja nagu 417 ütles, siis julguse asi rohkem.
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
http://www.youtube.com/results?search_q ... arch_type= erinevad tegijad aga suht sama jutt...endal jääb rahast puudu muidu harjutax ka aga ainust ratast segi ei taha kukkuda
Siduriga örnalt aitamine tundub mulle öige,sest see ei lase ka järsku üle tömmata,ja laseb ka madala tuuriga ilusti otsa ülesse.
Kui hakkab üle tulema siis mina kasutan tagapidurit et maha tagasi tuleks.
tähtis on ka see et ots öigel körgusel üleval on, seda kauem saab vaikse hooga söita,kui aga ots on madalal siis töuseb vaid kiirus .
Paraadi ajal Tartus oli ikka väga hirmus kohati,sest minu ees üks "jömm" vist sinise mingi bikega kellel nr oli (70 --)üritas teisi ohtu seades klassi näidata,kuigi korraks meetriks ,paariks see ots vist töusiski.Kle mees väga vale koht harjutamiseks...
eriktoom
TeadePostitatud: K mai 14, 2008 20:24 Teema: [Note]
matti kirjutas:
Pöörded põhja korraks, Lased gaasi maha(pööretel langeda) veidi ja siis järsku keerad jälle rulli ja tõmbad lenksust jõnksuga. Isegi mu 7kw võrriga saab nii tati lendu, ligi 6 meetriks.
Järsult sidurit lahti lastes peaks ka saama, ise väga ei poolda, mootori lõhkumineKui põhja? Niimodi korralikult 10k peale?
Ei tea su bike jõukõveratest just palju, aga selle punktini, kus kõige parem tõmme hakkab ära lõppema,nii põhja
kui tasakaaluasendisse saad siis mängimisruumi on bike ei läe kuskile mutuki sõbra ktm ile ma pidin ostma uue taguporika kuna tollega pisut teised jutud ja enam ei taha
edu proovimisel
a kusjuures ma ka suht algaja a enam nagu ei vaata ka tahhokat kunas nüüd tuleb lissalt väike randmevääne ja ongi üleval muidugi teen seda aint kinnistel radadel (raadil) ja üle 50 ei lase )
Endal hiina krossikas 200cc ja Suzu TLR1000.
Krossikaga võin vabalt tagarattale lasta aga 200kg bike'iga lihtsalt ei julge. Kohalt võõtes vahest kogemata ikka juhtub, aga sõidupealt jääb julgusest puudu.
Teistele TL'i omanikele: Lugesin TLRi foorumist et nende ratastega ei soovitata eriti tagarattal sõita kuna esimene silinder jääb ilma õlita. Või soovitati valada karter täis pisut üle maksimumi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.