vilin mootoris
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 705
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
vilin mootoris
Rattaks '90 aasta GSX600F. Viimastel päevadel on mootorisse tulnud imelik vilin, mis kostub ainult kiiruse lisamisel. Kui lasen gaasi järgi, jääb vait. Kõlab see hääl kergelt nagu autodel katkine turbo vms, ei oska paremini seletada.
Õlid õiged sees ja normis, kett ja hammakad 1000 km sõit nii et seal viga olla ei tohiks
On kellegil sarnast jama olnud? Ei tahaks niisama ehku peale lahti lammutama hakata. Kuna gaasi järgi andes kaob vilin ära, kahtlustan ise käigukasti, ehkki ei kujuta ette mis seal kastis sellist häält teha võiks..
sa vaata parem omal kõik vaakumid ja voolikud karpade juurest üle, ma pakun et miski lahti seal, niikui lõõrid valla päästad on hõrendus suurem ja hakkab vilistama.
hakka ikka lihtsamatest asjadest vaatama, kui ongi mingi käimari laager siis on mootor maha ja pooleks, muidu kastile ligi ei saa.
paaki on ju kergem eemaldada kui kasti
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
-
Teema algataja - Postitusi: 705
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
Point on selles, et kohapeal gaasitades ei tee sellist häält, ainult sõites. Kui küünlad või voolikud lahti oleks vilistaks kohapeal ka ju? Aga vaatan voolikud-küünlad ka igaks juhuks üle.
Kui mootori töös anomaaliaid ei esine siis vaakumtorud välistaks kohe kindlalt, sest siis oleks pill nii sükrist väljas et jube sõita täitsa. Plokkaane vahelt vilistades oleks ikka väga õhtal plokikaane tihend ja mootoris oleks ammu jahutusvedelik ja õli vahutaks.
Käigukast/kett kõige reaalsem.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
bash kirjutas:Kui mootori töös anomaaliaid ei esine siis vaakumtorud välistaks kohe kindlalt, sest siis oleks pill nii sükrist väljas et jube sõita täitsa. Plokkaane vahelt vilistades oleks ikka väga õhtal plokikaane tihend ja mootoris oleks ammu jahutusvedelik ja õli vahutaks.
Käigukast/kett kõige reaalsem.
kas see 600-ne pole oilcooled? kui on siis pole mingit jahutusvedelikku ega vahtu.
samas kui ketti vahetamisel keti liiga pingule vedasid siis võis isegi kasti peavõlli otsalaagri (mis nii vanal masinal võis niigi juba väsinud olla) nii pingesse vedada et andiski otsad
proovi korra ketti veidi lõdvemaks lasta ja siis proovi kas muutub midagi
samas sõbral tegi nii kui üks tagarattalaager puruks läks
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 16 Mai 2008, 22:17
Oleneb, ka vilisemist esineb erinevat. Mul FJ 1200 kukkus ka kevadel mingil hetkel vilistama. Õnneks sain kohe aru, et genekas. Ega ta koguaeg ei vilistanud pigem esines anomaalia õhu niiskusest ja rõhust ja muidugi ka pööretest, viimased pidid olema üle 4000. Kohapeal gaasitamine ei näidanud midagi. Niikui gaasi lahti lasid ja kiirus alla 70 kukkus nii jäi vait. Abi oli harjade ja pistikute puhastamisest.
Mul ka vilsiemisega jama.
Rattaks Yamaha R6 2000a. korduvalt on depoos uurimisel käinud ning sealsedki mehed laiutavad käsi. Siduri ketas ja korv vahetatud, kuid sittagi ei muutunud. Ise arvasid mehed, et äkki tegemist mingi koonus hammakaga seal, mis seda siduri asjandust ringi veab.
vilin ilmned sõites, mitte kohapeal käiates. Vilin läheb tugevaks ja tumedamaks näiteks siis kui kõrge käiguga väikese hoo pealt ntx kiirendada vms
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Undamine oleks käigukast, omal undavad 1-3 käik. Teine veel täie isuga. On kosta ka õrn vilin teatud pööretel, kuid selle põhjust ei tea. Eks ta kuskil sisselaskes vast pesitseb, või summutites. Samas olen kuulnud nii mõndagi ratast, mille mootorist pmst ainult vile ongi kosta, sõidavad väga edukalt. Täheldanud olen seda vilet just suuremakubatuurilistel matkabaikidel.
Villem aka Villu aka Madis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.