KTM lc4 õlivahetus
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tere!
Küsimus lc4 540 kohta.
Kuskil teemas oli täpsemalt kirjas,kuidas pärast filtrite vahetust õlitoru kinnituspolt lahti keerata ja õli tulekut ikka kontrollida,aga ei leidnud seda. Minu küsimus oleks lähedane sellele. Kuidas kontrollida,et õlisurve oleks piisav (mõtlen just väntvõlli e mootori osa,mitte käimakasti)?Kui näiteks moto töötamise ajal keerata vasaku kaane pealt polt lahti( sealt,kust väntvõlli õlitus käib),kui kõvasti peab sealt õli pritsima või valguma (sõltub pööretest ,aga siiski)? Ei tahaks uut kepsu ja laagrit enam ära kõrvetada,eelmine läks õhtale ja arvatavasti piisava õlituse puudumise tõttu.Õlipumbad olid visuaalsel kontrollil ok,aga ega silmaga seal kulumisastet ilmselt ei määra.Õlikanalid said ka enne kokkupanekut suruõhuga läbi puhutud ja kõik tundus puhas olevat.
Oskab keegi aidata,et mida peaks tegema.
Tänud ette
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.