Politsei on asunud tegema tükitööd.
Moderaator: Moded
Loen seda arutelu ja ei saa aru, mida kuradit see poltsei teile ette jääb, eriti need kes sõimavad neid nagu vähe ei ole. Isiklikult ei ole tegemist ingliga ja olen liiklustrahve saanud palju. Pea 100% ka asja eest ja kui ei ole asja pärast, siis kohtusüsteem töötab ja sealt olen ka õigust otsinud-ka saanud. Politseinik teeb oma tööd ja tema näol on ka ühelt osalt tegu käsutäitjaga. Kuid see selleks, tegelikult tahtsin oma mõtte edasi anda hoopis meie aja "kangelastele"
Artemide, Sa võiksid siiski veel pisut sirguda, et täieõiguslikult mootorratturite perre kuuluda. Selle aja jooksul võiksid omale selgeks teha mõningad liikluse põhitõed ja alles siis tänavale tagasi tulla. Hoia sellega teiste AEGA kokku ja tee seda kodus, ära eksperimenteeri liikluses. Sinusuguste, vabandust väljenduse pärast, idiootide tõttu, ongi suurelt jaolt motomeeste maine languses kuid tundub, et ega Sulle see korda küll ei lähe, Sul pole selle üle juurelda lihtsalt AEGA.
Adminnidele soovitan blokkida sellised teemad elik kasutajad. Kui keegi arvab, et tal on sõnavabadus, siis liikluseeskirjade rikkumisele õhutamine ja rikkumiste õigustamine ei ole küll see asi, millega siin kõigi ees kiidelda.
Kui liivakastist välja oled kasvanud, siis tule tee teiste ees kraapsu ja ütle, et oled nüüd parem. Edu Sulle edaspidi ja loodan, et Sind ja Sinu ratast mõne auto alt välja õngitseda ei ole tarvis.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Süsteemiohvrina võtaksin ka sõna. Eksisin sõites Tartus mööda Vahi tänavat, kus oli lauge kurvi peale pandud 30 märk (mida ma muidugi ei märganud, kuna paremat kätt jäi raadi krossirada, kuhu süda ihkab veel ja veel minna). Tee oli ilus: puhas, asfalteeritud ning ka hea nähtavusega, ümber oli küll võsa, kuid seegi kraaviga piiratud. Sõitsin ca 50-ga edasi (aeglustamata) ning kurvi tagant leian ennast fööni sihiku eest. Roosi tänava otsas võsa vahel. Egas midagi.. Kaks neidu kontrollivad dokumente ning ajavad niisama juttu ja nendivad ka ära, et ma sõitsin fööni järgi 54-ga (Oh persse). Oleksin ma pidanud pidurdama ja sõitma ca kilomeetri (siin võib olla ka väike liialdus) pikkuse tee 30-ga?
Uue ja "ettekirjutatud" seaduse järgi peaksin ning saangi ma trahvi 2700 eeku.
(+21- +40 km/h võib trahvi maksimaalselt saada 3000 krooni) Tunnen ennast kui roolijoodikuna, kellele väänatakse põhimõtte pärast maksimum . Ei ole pahane süsteemi ega trahvi teinud neidude peale vaid iseenda sõiduharjumuste peale.
s**t jutt pikk jutt aga loo moraal: nüüd näen kõiki liiklusmärke, silmad on nagu kullid, mis otsivad fööniga tegelasi. Tsikli või rolleri peale istudes mõtlen, et palju mul raha on ning kas ma võin endale lubada linnas ühtlase liiklusvoolu sees liikumist või kas ma võin lubada mõnda pisiviga( loe: rikkumist). Ei tahagi hetkel linnas liigeldagi kuna on "igapisemaasjaeest karistatavuse tunne". See huinjaa on võtnud minult igasugused liiklemise isu.
Kuid nüüd ma näen vähemalt 30 märke ja nendin ka teistele sõpradele selle märgi tähendust, kes endiselt vuhisevad selle märgi mõjualas 60-70-ga . Kui fööni näen, järgmine kord pidurdan ma pigem rattad blokki ja kukun pikali kui, et saan järgmise trahvi.
OT: Nüüd saan ca kuu või enamgi MUSTALT tööl teenitud rahaga trahve maksta. Ei ole mul vanemaid, kes suudaksid minu lollusi tasuda. Kui suvega raha kokku ei teeni, siis kisub SMS laenude poole (või müün oma kaherattalise hingesugulase trahvide pähe maha? "Kas sellist Eestit me tahtsimegi ?"
Ps. Eelmisel aastal sain ka trahvi analoogses olukorras, kuid siis oli päev jäänud lubade saamiseni ja tänu sellele trahvinumbrid suuremad)
ishijupp kirjutas:IMHO on sigadus kellegi bürokraadi- n. ministri- kehtestatud normide järgi trahvide plaani kehtestamine. Samamoodi on sigadus ka miinimum trahvimäära seadmine kõrgemaks, kui seadus seda ette näeb. Za kakovo huia peaks politsei miinimumist suurema trahvi määrama, kui rikkuja on aastaid karistuseta sõitnud, rikkumine oli minimaalne ja menetlemisel käitus juht korrektselt?!
Seadus näeb ette 180 krooni (3 trahviühikut) IGASUGUSE väärteo minimaalsummana. Ei hakka isegi meelde tuletama juhtumeid, kus mõni tähtsam võll ntx purjus peaga sõitmise eest 180 EEKu trahvi sai ja asi igati JOKK oli. Normaalne? Väga nagu mitte. Sel juhul võiks ju maksimumsumma ka panna 18k (või üldse piiramata..) peale ja lasta politseiametnikul otsustada -- vaevalt see kellelegi väga meeldiks. Ehk siis, vastavalt ohtlikusele diferentseeritud miinimum JA maksimummäärad on ideena suhteliselt OK.
Jah, antud uudises toodud põhjendus on idiootne, Pihli lapsesuu jälle. Samuti on vahemikud selgelt suunatud trahvisummade maksimeerimise poole. Samas trahvimäärade ja menetlusreeglite ühtlustamine üle riigi ON positiivne, korruptsiooni, erapoolikust (nägu ei meeldi..) ja ebavõrdsust vähendav. Karistuse määramisel peakski olema määravad objektiivsed (korduvus, reaalse liiklusohu tekitamine, tahtlikkus, rikkumise ulatus), mitte subjektiivsed põhjused (politseiniku hetketuju, auto-/ratta-mark, juhi peakate vms).
Punktisüsteemist, üks vana juhtimistõde ütleb, et juht saab seda, mida ta mõõdab. Ümberpööratuna, kui ei mõõda, siis ei saa. Ehk kui politseiniku töötasu või edutamine vms ei sõltuks (vähemalt osaliselt) kontrollitud isikute/autode (ja selle tulemusena VTP-de) arvust, siis küll leitaks mingeid muid tegevusi (näiteks perioodiline kontroll ega keegi Vabadusekella pole ära varastanud vms). Mõõdiku üle võib ju vaielda (mulle meeldis see piirkonnas LÕ-de arv, kuigi seda on väga raske üksikpolitseiniku tasemele viia..), kuid põhimõte on ja jääb toimivaks. Tark politseijuht lahutaks vaidlustatud ja kohtus korrigeeritud VTP-d punktidest 2- või 3-kordselt maha ja asi oleks suht tasakaalus.
P.S Pealegi ei ole praeguses liikluses just vaja väga palju pingutada, et tõeline rikkuja leida.
Üks asi, mis mulle segaseks jääb on see, et väidetavalt on süsteemi mõte ergutada võmme aktiivsemalt karistusi väja käima ning seeläbi vähendada liiklusrikkujate arvu. Aga kui nüüd kõik, kes oma trahvi kätte saavad, ümbersünni läbi teevad ja edaspidi kristlase kombel liiklevad, pole politseinikel ju kedagi trahvida ja preemiapunktid jäävad saamata. Seega, selleks, et võmmid oma boonuspalga kätte saaksid, peaksime meie hoopis rohkem sigatsema hakkama? Mis ikkagi selle süsteemi eesmärk on? Ilmselgelt mitte liikluskultuuri parandamine, sest see oleks politseinikele ju rahaliselt kahjulik.
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Eelmise kommenteerija Aris lohutuseks:
Eesti on väike ja varem või hiljem hakkavad need neiud end leidma üha tihedamalt olukordadest kus helge meenumishetk nendega kohtumisest toob vastasseisja suule irve ja järgmised minutid muutuvad ebameeldivaks.
Küll on supp otsas, kassa kinni, kärss kärnas, maa külmand... Kaua sa noor inime´ ikka vastu pead... JAMA tegelt.
Peeter aka Hondarebel
Teenuste hind sedasorti "klientidele" on ammugi +20...100%
Leidsin kohaliku lehe portaalist hoopis teise uudise kommentaariumist väga hea ütluse mis sobib ka siia teemasse nagu rusikas silmaauku nii põhjenduseks uuele politseikampaaniale kui ka selle vastu. Oleneb mis vaatenurgast asju vaagida:
Vähe vaimseid huvisid ja kitsas silmaring, enamuse ajast olnud tuule käes, selliseid on Eestimaa täis. Lapsi ei tohi teha täispeaga ja sugulastega. Aga selline see Saaremaa elu on. Oina paned ketti, sea lööd maha aga mida teha Idioodiga?
Loodetavasti mõttetera looja ei pahanda, aga see on tõepoolest väga õnnestunud ütlemine
scally kirjutas:Üks asi, mis mulle segaseks jääb on see, et väidetavalt on süsteemi mõte ergutada võmme aktiivsemalt karistusi väja käima ning seeläbi vähendada liiklusrikkujate arvu. Aga kui nüüd kõik, kes oma trahvi kätte saavad, ümbersünni läbi teevad ja edaspidi kristlase kombel liiklevad, pole politseinikel ju kedagi trahvida ja preemiapunktid jäävad saamata. Seega, selleks, et võmmid oma boonuspalga kätte saaksid, peaksime meie hoopis rohkem sigatsema hakkama? Mis ikkagi selle süsteemi eesmärk on? Ilmselgelt mitte liikluskultuuri parandamine, sest see oleks politseinikele ju rahaliselt kahjulik.
Vaata siin on asi selline, et niikaua kui on sigatsejaid, niikaua tuleb ka süsteemi selliseks muuta, et need sigatsejad asjast aru saama hakkaksid. Kui nad tahavad politseile siga keerata ja korralikuks hakkamisega seda oma arust ka teevad, siis tegelik seis on ju hoopis selles, et süsteem toimis ja rikkujate arv vähenes.
Loomulikult ei ole harvad need juhused, kus kasutatakse mentaliteeti- täna ei jäänud vahele järelikult tegin mendile ära ja võitsin sellega veel lisaks ´al´a 10000eeki. Sellised rikkujad kahjuks ei lase seda olukorda tekkida, et enam pole kedagi trahvida. Noored ja rahakad "kliendid" on ju peale kasvamas.
Ja veel. Politseinikele on see väga kasulik, et liikluskultuur paraneks. Kas teate millised on olnud ühe kodaniku täisealiseks kasvatamise juures lisaks vanemate poolsele osale riigipoolne osa..... Ei tea, mina ka enam ei mäleta, aga suuuuuuur. Ja kui me nüüd võtame seda, et peale kulutuse tegemist, inimese täisealiseks saamisega kustub ka uljusest tema eluküünal, siis riigile jääb ju loodetud kasu maksumaksja näol saamata. Riik tegi vaid kulutusi kuid tulu ei saanud. Võibolla jõuab kätte kunagi ka see aeg, millal kulutused tervishoiule vähenevad võrdeliselt liiklusõnnetuste arvu vähenemisega. Lihtsalt ei ole keda uuesti elule poputada ning ülejäänud rahast võiks minugi pärast kasvõi politseile preemiat maksta, kuid ju leidub siis ju jälle mingeid muid auke. Kokkuvõttes politseile läheb väga korda liiklusõnnetuste vähenemine.
susliks kirjutas:Kokkuvõttes politseile läheb väga korda liiklusõnnetuste vähenemine.
Jah, ma olen nõus, et suuremale osale politseinikest see korda läheb. Kuid minu küsimus oli - kuidas konkreetne süsteem seda soodustab? Punktisüsteemi järgi "karistatakse" ju neid, kes oma piirkonnas on asja kontrolli alla saanud. Sest nemad ei saa nii palju trahve teha, ei teeni nii palju punkte, kui mõnes teises piirkonnas teenitakse ja jäävad ilma võimalusest lisaraha teenida.
Uhh Loen ja loen ja lõppu ei tule. Kõik avaldavad tulihingeliselt oma arvamust
Mul tekkis ka paar mõtet mida tahaks kohe välja öelda, enne kui jõuan kõigi postitusi lugeda muidu läheb veel mõte kaotsi.
Nii siis, et siis, vot siis.
spinna
Tead, Saaremaa puhul ei teagi kas nutta või naerda. Nüanss seisneb selles, et pruugib vaid "hõbenooltel" Virtsus praamile sõita, kui üle saare hakkavad telefonid helisema ja info levib. Ja IKKA leidub 13 tainapead.... Rolling Eyes
Kujuta ette mis siis on kui on teada, et hõbenooli siinmail ei ole.
Saartepeal juhtub igast imesid. Ise käin juba 8 aastat Ruhnus või oli 9 noo pole oluline kui kaua aga kena raamatu saaks kokku küll kui kirjamees oleks. Seal sõidavad autod mootorrattad millel puudub ülevaatus, kindlustus juhtidel puuduvad load enamasti on nad ka pehmelt öeldes veidi śvipsis aga mitte sittagi ei juhtu sellest. Keegi kellegi halba ei tee keegi kellelegi otsa ei sõida midagi ära ei rihita jne. Mis meedias kuuldud on Ruhnu liiluse kohta see ei vasta tõele, julgen väita. Politsei käib seal aeg ajalt "kaemas" et mis elu saarel elatakse aga sellest teatakse enne veel kui ametnikud laevalt maha saavad ja kõik käivad käed püksi viikidel ringi. ja kui nad saakski saarele nii et keegi sest midagi ei tea ja väänaks kõigile trahvid. mida see muudaks. Mite midagi kohalikud kiruks eestiriiki ja võimu maksaks trahvi ära ja kõik läheks vanaviisi edasi. Ja vanaviisi ongi hea. mina kohe päris naudin seda. Saarel olles küll rooli ei istu või midagi sellist aga see et sa lähed puhkama kuhugi kus on pehmelt öeldes lollidevabariik ja saad seal vabalt olla ilma et peaks kartma et onu miilits sulle trahvi teeb kui õllepudel näpus ringi töllerdad või midagi muud ebasünnist teed.
Primo
Mina arutaksin pigem selle üle, mis kuradi pärast võeti tavaliselt politseinikult õigus oma teadmistele tuginedes ja eelneva praktika alusel ise HINNATA rikkumise raskust ja selle alusel määrata ka karistus.See hinnang tuleb välja rikkujaga suhtlemisel.
Jutt jumala tõsi ja mina kahe käega poolt. Andke suuremad volitused trahvide määramisel politseinike kätte. No ja kui juhtubi et mõni üksik politseinik määrab ebaõiglase trahvi puhtalt selle pärast et tal s**t päev oli või sai naise käest hommikul enne tööle minekut pikku kaalikat, siis saab seda ju alati kohtus vaidlustada. Aga süsteem kus mingi ametnik kuskil kontoris kuivalt numbred läbi võtab ja trahve väänab see on väär. Ta ei olnud kohal ta ei tea kõiki asjaolusid jne. Mõned võivad väita nüüd et aga kirjuta seletuskiri põhjalik kaasa, et siis saab ta aimu asjast. Tehtud. Kasu ei sittagi.
ishijupp
Aga jätke politsei kirumine, õige aadress, kuhu nördimuskarjed suunata, on siseministeerium.
Jälle 100% nõus. Seda et süüdistada nö. töölist selles mis ülessande talle andis ülemus, see on küll natuke lühinägelik ja asjatu vaev.
usliks
Artemide, Sa võiksid siiski veel pisut sirguda, et täieõiguslikult mootorratturite perre kuuluda. Selle aja jooksul võiksid omale selgeks teha mõningad liikluse põhitõed ja alles siis tänavale tagasi tulla. Hoia sellega teiste AEGA kokku ja tee seda kodus, ära eksperimenteeri liikluses. Sinusuguste, vabandust väljenduse pärast, idiootide tõttu, ongi suurelt jaolt motomeeste maine languses kuid tundub, et ega Sulle see korda küll ei lähe, Sul pole selle üle juurelda lihtsalt AEGA.
No mida perset, mis maine. Mida asja te kogu aeg jahute mingist müstilisest mainest. On teile keegi tänaval tulnud ligi ja tahtnud mööda tahti lajatada kuna seisate tsikli kõrval? Mis asja te heietate mingi maine üle. Pole sellel mainel häda midagi ja mis puutub autorivist mööda sõitudesse siis olen ka ise seda teinud. Rist ees, mina kolm neli autot taga pool ees olevad autod tahavad keerata vasakule mina paremale aga kuna on tegu suht liiklustiheda peateega ja ma ootaks end halliks seal nelja auto taga enne kui minu kord tuleks siis olen lihtsalt kõrvalt ette sõitnud ja oma parempöörde ära teinud keegi pole mulle rusikat näitand või akent alla lasknud ja roppude sõnadega sõimand. Samas sõidan ma ka maandteel +10-20 ja kui teen pikkadest autorividest möödasõite siis on ka kiirus kasvand mõni kord väga suureks. NO JA SIIS. Hull huligaan olen küll kõigi motomeeste maine viin alla paha paha. Krt kuulake ise ka mis te räägite, selle asemel et teisi siin sõimata ja teab mis mulli suust välja ajada.
Nii vist sai kõik öeldud praegu. Osad kohad tuleks küll tärnidega asendada aga loodan et siin foorumis on automaatne see värk et filtreerib välja teatud sõnad. Kui ei siis vabandan ette. Kena õhtut kõigile ja arutage aga asja edasi.
Hurt kirjutas:enamasti on nad ka pehmelt öeldes veidi śvipsis aga mitte sittagi ei juhtu sellest. Keegi kellegi halba ei tee keegi kellelegi otsa ei sõida midagi ära ei rihita jne. .
Kuule vähemalt kaks korda ajaloo jooksul on Ruhnu saare ainuke auto kokku saanud saare ainukese tsikliga See, et seal sõidukeid rohkem on, on viimase aja areng. Ja liiklustihedust pole ollagi, nii et kõva saavutus seal kaks browni liikumises olevat osakest omavahel kokku ajada.
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Väga vabandan nende korralike ratturite ees kes normaalselt liiklevad.
Maine, kui sellise suhtes oleks vist olnud korrektsem ütelda, et selliste pärast MUUTUB see igapäevaga sitemaks. On ju kindlasti kuhjades selliseid juhte, kes lihtsalt kaherattalisi ei salli. Mida kuradit ta siin sõelub, vaatamata sellele, et kedagi samas segatud ei ole, aga see selleks.
Kõrtsmikumolu pani asjale väärika punkti, kõik on persses. Plagiaadina lisaksin omaltpoolt lõpetuseks, et EESTLASED ON TORE RAHVAS, hoides kokku oleme tugevamad.
spinna kirjutas:Hurt kirjutas:enamasti on nad ka pehmelt öeldes veidi śvipsis aga mitte sittagi ei juhtu sellest. Keegi kellegi halba ei tee keegi kellelegi otsa ei sõida midagi ära ei rihita jne. .
Kuule vähemalt kaks korda ajaloo jooksul on Ruhnu saare ainuke auto kokku saanud saare ainukese tsikliga
See, et seal sõidukeid rohkem on, on viimase aja areng. Ja liiklustihedust pole ollagi, nii et kõva saavutus seal kaks browni liikumises olevat osakest omavahel kokku ajada.
Mis sa nalja teed või? Auto ja ratas kokku saand? Ja aind need kaks saare peal. Krt mees/nine mine ise kohale mõni suvi/sügis vaata mis elu elatkse. Seal igas peres auto või kaks. Kohalikke on 60 laias laastus kes 365 päeva aastas seal elavad ja ma julgen väita et vähemalt 10-20 autot plus 3-6 tsiklit. See kui kuskil meedias pasundatakse et keegi sõitis kellelegi otsa seal, seda ma puhta kullana ei võtaks, sest ajalehed kirjutavad mida sülg suhu toob ja mida neile räägitakse. Kuna tegu on väikse kogukonnaga siis paratamatult osad kannavad teiste peale vimma ja on hõõrumist ja sellest tulenevalt ka levivad kuulujutud ja igasugune laim. Kui ise käid kohal ja näed oma silmaga mis värk on siis asjast hoopis teine ettekujutus ja arvamus. Nii et mine käi sõbrune kohalikega, puhka ja siis tule räägime uesti. Soovitan kõigile kes tahavad tõsiselt puhata, mitte mingit spa jampsi või hirmkallist väljamaa reisu. Ruhnu. Juulis on seal palju suvitajaid ja näeb igast kirjut seltskonda aga augustis veel laev käib, meri soe, ilmad soojad sääski pole, ilus loodus jne jne. Supper.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Hurt, võta nüüd ikka hoog maha.60 inimest kes omavad 10-20 autot ning 3-6 tsiklit 12 ruutkilomeetrise ala peal?Ala peal, mis on merega isoleeritud.Ala peal, kus on selle 12 ruutkilomeetri peal vähem asju ja asustust üldse, kui Tallinnas on seda 100 ruutmeetri peal .Ja ilmselt nendest 60'st inimesest sõidavad joobes ainult üks või kaks inimest.Olgu ta siis tsiklimees või autojuht, mul savi, mis tõugu ta on.
Ruhnu on ikka täitsa vale stiilinäide, kuidas tuleks liikluses käituda...
Ilmselt Somaalias ei küsita sult juhilubegi, kuid seal kõik ju toimib....
Primo kirjutas:Hurt, võta nüüd ikka hoog maha.60 inimest kes omavad 10-20 autot ning 3-6 tsiklit 12 ruutkilomeetrise ala peal?Ala peal, mis on merega isoleeritud.Ala peal, kus on selle 12 ruutkilomeetri peal vähem asju ja asustust üldse, kui Tallinnas on seda 100 ruutmeetri peal
.Ja ilmselt nendest 60'st inimesest sõidavad joobes ainult üks või kaks inimest.Olgu ta siis tsiklimees või autojuht, mul savi, mis tõugu ta on.
Ruhnu on ikka täitsa vale stiilinäide, kuidas tuleks liikluses käituda...Ilmselt Somaalias ei küsita sult juhilubegi, kuid seal kõik ju toimib....
No kuule. Kui sa nüüd ise ka natuke mõtleks saaks sa ise ka aru et see on juba norimine. Saarepeal on 10-20 autot. millest 4-5 on juba piirivalve omad, neil on küll kõik korras kuna riigimasinad, siis kohalik sepp/päästeamet/veskimees jne. asjapulk, tema hoovi peal on juba päris mitu romu mis liiguvad, rääkimata kraanast millega käidaks sadamas kaupa maha tõstmas, nii siis jäävad veel eravalduses olevad masinad. Ruhnus on 2 poodi mõlemal poel on vähemalt 2 masinat ühel isegi 3 või rohkem(pole ausõna lugend täseplt aga üle 2 on raudpolt) plus siis veel igal perel on sugulasi kes käivad suviti aind külas ja tänu sellele hoiavad ka seal enam vähem liikuvat masinat et oleks mugav kalal, ujumas jne käia. Tsiklite kohalt võin kahte une pealt nimetada mõlemad on jawad uks uuem 638 üks vanem plus siis veel mõni m-i või iz-i ront kuuri all mis ka liigub.
ääähhh ma ei <font color=#ff0000>viitsi</font> siin igat oma lauset õigustada või näited tuua kuna iga mees kes pole ise kohal käind või olu näind võtab asjaks paukuda. Jahh see poldki näide võrdluseks tallinnale, lihtsalt tore koht kus suvitada ja puhata ja kõik toimib ka ilma seaduse silmata. Kui inimestel on aru peas oskavad nad ka ilma seaduses näpuga järge ajamata koos eksisteerida. Kui aga pole siis leiab ka pisiasja mille kalla ilkuda ja norida ja trahve teha.
Nii jutul lõpp. head ööd. Krt homme tööpäev kasige magama.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Loe eelnevaid postitusi?Ma lugesin.Aga võta arvesse seda, et natuke väiksemas sootsiumis käituvad inimesed natuke teisiti: seal toimib see seepärast, et kohalikud elavad seal püsivalt, nad tunnevad naabreid ja põhimõtteliselt kõik inimesed on naabrid, kes Ruhnus elavad.Ja sitaga hakkama saades on politsei küll viimane mure, mida kartma peaks.Politsei tuleb, teeb selle trahvi ära ja läheb minema...tema aga peab elama seal ja nägema neid inimesi iga päev.Mis aga ei kehti suurte linnade ja Tallinn-Tartu maantee kohta.
Sama "kõik on korras ja töötab" süsteem kehtib igas väiksemas külas, kus pole oma politsei jaoskonda.Kõik töötab...seniks...Ja kui politsei tuleb ja karistab kehtestatud normatiividele mitteallumise eest, siis on kõik perses, ptsis jne ja kohalikud bockifilosoofid arutavad külapoe ees, et "raisk, on ikka mnnid, eksole"
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
http://www.epl.ee/artikkel/432189
Et oleks, millega päeva sisustada foorumis
Aga noh... läheb jälle paremaks! Vastasleer on asunud vasturünnakule.
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Tervitusi,
jah probleem, milles politsei süüdi on, mis tema teinud on?
Suzumen kirjutas:Kuid tavaliikleja-autojuht tõmbas võrdusmärgi koheselt rollumeeste ja mootorratturite vahele. Ja siis imestas, mida neem motomehed siis kisavad ja korraldavad igasugu kampaanjaid, kui ise nii liikluses käituvad. Ja nii kujundataksegi üldist arvamust meist. AITÄHH sulle rolluvend
Ma küsin, milles Rolluvend süüdi on antud hetkel. Pole tsiklistide asi kui autojuht ei tee vahet teismelisel 50kuubiga ja mootorratturil.
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Jäi artiklis kummitama üks lõik
baltroon kirjutas:
Natuke OT küll, kuid tsiteerin:
"Möödunud aasta esimese viie kuuga kaotas liikluses 73 inimest oma elu, tänavu aga oluliselt vähem – 45 inimest. See näitab, et politsei on töötanud tulemuslikult."
Toon paralleeli: lalalala Eestis on olnud esimese viie kuuga 14 tulekahjut vähem, kui eelmisel aastal, on Eesti Päästekomandod teinud head tööd ja töötanud tulemuslikult. - on ikka või ?
Imho on see puhas joppamine, et mõni ärakoolenud bussijuht või mõni roolijoodik endaga teisi surnukuuri kaasa viib.
"Aris" kirjutas
Toon paralleeli: lalalala Eestis on olnud esimese viie kuuga 14 tulekahjut vähem, kui eelmisel aastal, on Eesti Päästekomandod teinud head tööd ja töötanud tulemuslikult. - on ikka või ?
Vaata tegelikult on ikka küll kuna, kui Sa veel ei tea, siis on just paljud päästemeeskonnad ja nende üksikud liikmed need, kes käivad tegemas ka preventatiivset tööd nii koolides, lasteaedades ja ka kodudes ning asutustes. Samuti on nad suuresti osalised ka reklaamikampaaniate väljatöötamises. Lisaks tuletõrjujale ja päästjale on neil tööl ka teistsuguseid inimesi. ja vaata aga- AITAB, tulemusi võime juba Sinu postitusest lugeda.
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Aris kirjutas:Jäi artiklis kummitama üks lõik
baltroon kirjutas:Natuke OT küll, kuid tsiteerin:
"Möödunud aasta esimese viie kuuga kaotas liikluses 73 inimest oma elu, tänavu aga oluliselt vähem – 45 inimest. See näitab, et politsei on töötanud tulemuslikult."Toon paralleeli: lalalala Eestis on olnud esimese viie kuuga 14 tulekahjut vähem, kui eelmisel aastal, on Eesti Päästekomandod teinud head tööd ja töötanud tulemuslikult. - on ikka või ?
Imho on see puhas joppamine, et mõni ärakoolenud bussijuht või mõni roolijoodik endaga teisi surnukuuri kaasa viib.
Tegu ongi ennetustööga, nt päästjad käisid maha jäetud majades talvel.z
Samamoodi politsei-takistab kiiruse ületamis-väheneb ka avariide arv.
-
Teema algataja - Postitusi: 778
- Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
- Tsikkel: Honda CBF 1000
- Asukoht: Harjumaa
Politseiamet keeldub tulemuslepingu avalikustamisest
Politseiameti kommunikatsiooniosakonna juhataja Anne Osveti sõnul on ameti ja politseiprefektuuride vahel sõlmitud tulemuslepingutel märge AK ehk «asutusesiseseks kasutamiseks» ja seega ajakirjanikud neid ei näe.
Tartu Postimees esitas täna siiski politseiametile ka kirjaliku avaliku teabe nõude. Osvet lisas, et lepingu detailsemat sisu ei aita ajakirjanikel teada saada ka teabenõue. «Kui lepingule on selline määratlus (asutusesiseseks kasutamiseks – N.N.) peale pandud, siis nii on,» lisas Osvet. Eilne Tartu Postimees kirjutas, et Lõuna prefektuuris käib tõeline sotsvõistlus. «Juuni lõpuni on punktisüsteem ja tulemuste põhjal loodavad võistluse võitjad saada augusti lõpus kuni 20 000 krooni palgalisa,» rääkis tundmatuks jääda soovinud allikas. «Võisteldakse prefektuuride kaupa ja veel eraldi politsei vahetuste kaupa.» Allika sõnul ei meeldi sotsvõistluse süsteem paljudele politseinikele. «Tulemustasu jagatakse nende vahel, kes teinud rohkem trahve,» lausus ta. «Politseiraadiost kuuleb, kui üks ekipaaž ütleb teisele, et tee kolm jalakäijate teed (loe: trahvi või kirjalikku hoiatust) ära, siis saab öises vahetuses teisi asju teha.» Võistlus käib rikkumiste kaupa – eraldi lähevad arvesse näiteks menetlused turvavööta sõitmise või kiiruseületamise eest. Ühe politseiallika sõnul on korrakaitsepolitseinikele antud prefektuuridevahelise sotsvõistluse võitmiseks suuline korraldus teha senise 30 menetluse asemel kuus 30 menetlust nädalas ehk varasemast neli korda rohkem. «Suulisi hoiatusi ei lubata enam üldse teha, peaasi et saaks trahvi teha,» lausus allikas. «Konstaablid enam muuga ei tegele, kui teevad liiklustrahve ja vormistavad külavahejoodikutele protokolle.» Politsei eesmärk ei ole allika hinnangul enam liikluse ohjeldamine, vaid riigieelarvesse raha korjamine ja sotsvõistluse võit. Liiklustrahvide tegemine on lihtsaim tee võistluse võitmiseks. Teisipäevases Tartu Postimehes kinnitas Osvet, et prefektuur võtab endale vastavalt politseiametiga sõlmitud lepingule täitmiseks teatud ülesanded nii korrakaitse kui kriminaalpolitsei vallas. Osvet ei teinud ka saladust, et korrakaitsepolitseinike töös on üheks kriteeriumiks avastatud rikkumiste hulk ehk mõõdetav töötulemus. Ta lisas, et lisaks objektiivsetele ehk arvuliselt mõõdetavatele tulemustele on olulised ka subjektiivsed asjaolud. «Prefektuuri juhtkond annab politseiametile aru ja sellel arutlusperioodil võivadki kõne alla tulla need subjektiivsed tegurid,» rääkis Osvet. Lõppkokkuvõttes jagatakse vastavalt tulemustele prefektuuride vahel rahasumma, mis on tänavu Osveti sõnul 64,5 miljonit krooni. Tänases Postimehes väidavad aga politseiameti esindajad, et politsei tulemuspalk ei sõltu tehtud trahvidest. Seni kuni avalikkus ei ole tulemuslepingutega saanud tutvuda, ei ole nende väidete paikapidavust võimalik kontrollida.
Üldjuhul ei maksa liiga pöördese minna igasugu "allikate" poolt ajakirjanikele jagatud emotsioonidest. Väga tihti on need oluliselt koloriseeritud ja ajakirjanik tavaliselt sätib asja veelgi põnevamaks. Kui mingi dokument on ametkondlikuks kasutamiseks, siis see seda tähendabki, et sellega väljaspool ei lehvitata. Nii et selles osas pole tegelikult ette heita midagi.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
susliks kirjutas:Vaata tegelikult on ikka küll kuna, kui Sa veel ei tea, siis on just paljud päästemeeskonnad ja nende üksikud liikmed need, kes käivad tegemas ka preventatiivset tööd nii koolides, lasteaedades ja ka kodudes ning asutustes. Samuti on nad suuresti osalised ka reklaamikampaaniate väljatöötamises. Lisaks tuletõrjujale ja päästjale on neil tööl ka teistsuguseid inimesi. ja vaata aga- AITAB, tulemusi võime juba Sinu postitusest lugeda.
Ja millistel allikatel sinu andmed tuginevad
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.