R1 õlitusprobleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Šulik
Teema algataja
R1 õlitusprobleem
Sai tehtud pikem sõit, nii 1800 km, enne seda sai just vahetatud õli. Nüüd kiirteel keerates 170kmh peale, läks õlituli põlema. Lasin gaasi maha nii 130 peale, tuli kustus. Sama probleem kui kiirendasin uuesti üles ja siis kiirus alla. Pidasin kinni, õli oli max peal. Kallasin igaks juhuks grammikese peale (pikk sõit, võtsin õli igaks juhuks kaasa).
Ikka sama lugu. Kiirusel alla 140 kõik ok- üle selle tuli põleb peale 5 km sõitu.
Sõitsin siis pikalt nii max 120-140kmh- ei midagi. Aga niikui keerasin umbes 1300 km pärast taas kiirteel peale- kohe tuli põles. Kallasin õli veel lisaks- üle maks normi juba- siis ei läinud enam tuli põlema ja sai sõita. Kodus vaatasin, et õlikulu 1800km peale oli 0,8l. st kogus, mis juurde kallasin, et õlituli ei põleks. Palju?!?
Üks reisikaaslastest arvas, et vale õli ja lööb õli vahtu ja seepärast läheb õlitus puudulikuks. On see võimalik?
Ratas 99a R1, ja õli sees Castroli GPS(oli vist kirjapilt nii?), punane õli.
-
Šulik
Teema algataja
Suzumen kirjutas:Räägi palun ratta ajaloost? Misõli ennem sees oli, kaua omanik jne?
Ratas ostetud 2a tagasi hea sõbra käest, kes hoidis masinat nigu prillikivi. Kuna olen ise suht mugav inimene, siis olen lasknud teha teistel siiani õlivahetused-remondid, varem oli sees Liqui Moly 10W-40 poolsünt. Sama kasutas ka eelmine omanik pikka aega. Kuna aga "see" sõit tuli kiirelt peale, siis otsustasin kiirelt ise õli vahetada. Astusin sisse poodi, et vaja sellisele rattale õli, ulatati eelpool nimetatu ja vahetasin ära.
Ajaloost tean niipalju, et kunagi oli sidur libisema hakanud, eelmine omanik vahetas kettad jm jama kiirelt välja, aga pärast selgus, et asi oli hoopis õlis olnud.
Samas pole varem korraga üle 300km eestis sõitnud, ikka aegajalt vaadanud palju õli sees ja vajadusel juurde kallanud. Samuti pole siin ka selliseid kiirusi taga ajanud, kuna olen olnud jalamees tänu kiirusele- ei soovi korrata.
Kas asi võis lihtsalt selles olla, et 1700km jutti ja kiiret sõitu tegi talle ....???
Võtsin alt plasti ka ära, filtriümbrus ja karter kuiv- välja ei aja.
Kui keeruline on üldse ratta õlipumba tööd kontrollida?
To JanaR1: tuli läks põlema ja põles niikaua, kuni lasid kiiruse/pöörded alla või jätsid ratta üldse seisma. Ei vilkunud.
-
417
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: R1 õlitusprobleem
mul on olnud erinevatel ratastel analoogne sündroom kui on 4-5 tuhat km ühe õliga sõidetud ja käega mitte tagasi hoitud .
Seda siis odavama täissündiga.
viimane aeg olen kasutanud Castrol R4 superbike õli 10w50 ja pole enam seda viga täheldanud.
Siin kohal kaldun arvama et Zusumen juhatas sind õigele otsale , pane korralik kallis (eelpool nimetatud) õli või siis kui sa väga pöördeid ei armasta korralik poolsünt.
Rumal küsimus aga kas sa filtri ka ikka vahetasid või kas panid õige
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Šulik
Teema algataja
Lugedes Suzumen'i soovitus panna poolsünt on küsitav kuna GPS ongi poolsünt. Ise soovitan ikkagi õli, millest kirjutas 417 ehk siis R4, mis on täissünt. Endal oli sama probleem, õliks oli Valvoline täissünt ja filter B osa. Panin R4 ja orig. filtri ning siiani ptui, ptui, ptui pole täheldanud vilgutamist. Sama ka õlikao kohta.
-
417
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Amox kirjutas:Lugedes Suzumen'i soovitus panna poolsünt on küsitav kuna GPS ongi poolsünt. Ise soovitan ikkagi õli, millest kirjutas 417 ehk siis R4, mis on täissünt. Endal oli sama probleem, õliks oli Valvoline täissünt ja filter B osa. Panin R4 ja orig. filtri ning siiani ptui, ptui, ptui pole täheldanud vilgutamist. Sama ka õlikao kohta.
seda õli saad kas Neemelt või Trammilt hea hinnaga.
ma kaldun arvama et sul pesi nagu Zusu mainis sita lahti ja ummistas filtrid ära, kõva põõrdega ei jõudnud enam õli tagasi pumbata ja ÕLITASEME andur hakkas tööle. Kui ei pauguta koguaeg üle 7 tuhhi pöörde siis pole R4 väga mõtekas kuna hind on jah .....................
Sama nagu Tramm mainis kunagi , ära pane igasugu saxot või muud ime ime ime ainet karteri, kui tahad moototrile KOMM ANDA pane R4 castrol
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
onex
Teema algataja
hmm...mul sama aasta ratas ja nüüd tekitab mulle kah sama viga muret
Ratas on toodud Itaaliast ja ei teagi mis õli seal sees oli aga sai kah korralik õli sisse ostetud ja uus filter( CASTROL R4 Superbike 10W50) ...olen sõitnud nüüd umb 1400 km. Ajan ratta soojaks ja kui sõitma hakkan hakkab mingil hetkel tuli vilkuma ja ei julge enam sõita arvates et pump hakkab metsa minema...vilgub mingi hetke ja kustub ära ja nii vembutab 2 korda ja siis enam ei sütti see. Üritan lähiajal esindusest läbi astuda ja lasta uurida mis toimub...parem karta kui kahetseda ![]()
-
417
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
onex kirjutas:hmm...mul sama aasta ratas ja nüüd tekitab mulle kah sama viga muret
Ratas on toodud Itaaliast ja ei teagi mis õli seal sees oli aga sai kah korralik õli sisse ostetud ja uus filter( CASTROL R4 Superbike 10W50) ...olen sõitnud nüüd umb 1400 km. Ajan ratta soojaks ja kui sõitma hakkan hakkab mingil hetkel tuli vilkuma ja ei julge enam sõita arvates et pump hakkab metsa minema...vilgub mingi hetke ja kustub ära ja nii vembutab 2 korda ja siis enam ei sütti see. Üritan lähiajal esindusest läbi astuda ja lasta uurida mis toimub...parem karta kui kahetseda
vaheta enne lihtsalt filter ära ja pane r4 normijagu peale, samas hea võimalus filtriga õlispetside juurest läbi astuda ja filtrit näidata , kas on ennenägematut mustust täis või mitte. Ttegelikult on veneaeg samamoodi lastud mootoried kokku peale "kamazi õli " turuletulekut. pesi sita lahti ja ummistas õlituskanalid ja filtrid.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.