Positiivne kogemus motopolitseiga

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Kiiruse ja kella küll aga seda mitte kas see olid just sina. Näiteks mootorratta taga võis sõita auto sellisel kiirusel ja kuna radar on politsei mootorratta küljes siis eriti täpne see suunamine ja mõõtmine ju olla ei saa. Hakkad vaidlema et ei mina ei kirjuta alla protokollile ma pole nõus sellise mõõte tulmusega mina sõitsin lubatud kiirusel jne. Et mis mind huvitab on see kas oleks võimalust välja vingerdada sellises olukorras kus peale radarinäidu on vaid politsei sõna sinu oma vastu ja politseinike on ka üks lihtsalt tema ütlus minu ütluse vastu.
Ja mis puutub siin paar posti tagasi viidatud halamisele ja julge vastutada jutule, siis kes on lugend minu viimaseid postitusi siis seal öeldud olen 101%nõus et süüdi ei hiili vastutusest kõrvale trahv saab makstud. Lihtsalt huvitab kas selline tsenaarium oleks toimind.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

baltroon
Postitusi: 865
Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
Tsikkel: Sõber
Asukoht: EESTI
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas baltroon »

Joel: Aga vahest võtavadki ebaõiglaselt maha... http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=25531&page=1 Ma ikka huviga ootan, et mis sellest teemast lõpuks välja tuleb.

Lugesin selle lingi alt asjaosalise sündmuste käiku ja hoian mehele pöialt, et Ta meie õigusemõistmises pettuma ei peaks.

Hetkel aga jääb küll mulje, et kui ikka ment sind peetida tahab, siis ta seda ka teeb.

Ole aga mees ja kaitse end...

8)

ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA!

Teema algataja
Raul777

Lugemata postitus Postitas Raul777 »

Neid kommentaare lugedes tekib küll tunne, et igaüks, kes on olnud nii pädev, et endale mootorsõiduki juhtimisõiguse on saanud, on sellega koos saanud ka suurepärased teadmised kiirusemõõteseadmetest ja nende tööpõhimõtetest ning menetlustoimingutest. Kahjuks kipuvad need teadmised üldjuhul jääma tasemele ""naised saunas rääkisid" ja veel kurvem on see, et leidub hulgaliselt tegelasi, kes need postitused läbi loevad ning siis tõepähe usuvad.

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Hurt kirjutas:

Radar salvetab kiirused koos kellaajaga, niiet vaielda pole miskit. Kui politsei kinni peab, siis esimene asi on, mis protokolli kirjutatakse on kellaaeg, millal rikkumine toimus. Heal juhul võib selline vaidlus tulemuseni jõuda, sel juhul kui oled grupi keskel(autod ees, taga), siis raiud, et sõitsid grupiga samas tempos.

Hetkel politseis kasutusel olevad radarid, mis on nö käsikasutuses, ei salvesta ei aega ega kuupäeva. On kasutusel Stalker (tööpõhimõte selles, et suunatakse kiir liikuvale objektile, mis sellelt tagasipeegelduse põhjal näitab radari tablool kiirust, ei ole võimalik üheselt tuvastada, millise auto kiirus konkreetselt tabloole saadi juhul, kui tegemist mitme sõiduki üheaegse liikumisega) ning Ultra-Lyte (tööpõhimõte selles, et sihikus olev laseri täpp suunatakse konkreetsele sõidukile ja ka radari tabloole tuleb justnimelt selle sõiduki kiirus, eksimisvõimalust ei ole, kiiruse fikseerimiseks peab täpp olema sõidukile suunatud ca 1 sec või nats alla selle ja ongi lukus!). Seega, kõik oleneb parasjagu kasutusel olnud aparaadist - Stalker või Ultra-Lyte. Esimese puhul on väike võimalus vaidlustamiseks olemas, teise juhul pole vaidlustamisel mõtet - raiskad aint oma aega ja raha. Kohus võtab üldjuhul seisukoha, et politsei kui seaduslik esindaja räägib tõtt ja sina mitte! Seda ka olukorras - sinu sõna tema oma vastu.. :!:

Keretööd
Kasutaja avatar

sakala84
Postitusi: 80
Liitunud: 25 Sept 2007, 17:54
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe

Lugemata postitus Postitas sakala84 »

pyramiid kirjutas:

Hetkel politseis kasutusel olevad radarid, mis on nö käsikasutuses, ei salvesta ei aega ega kuupäeva.

Kuu tagasi kui Viimsis vahele jäin, hakkasin samamoodi paukuma, millega tõendate, et just see minu kiirus oli. Sel ajal kui mina ühe politseinikuga vaidlesin mõõtis teine juba uusi kiiruseid. Ja vahelduseks (mu vaidlemise peale) klõpsis politseinik paari nuppu ja näitas kõiki kiiruseid mis oli mõõtnud. Edasine huvi vaielda kadus!

Thunderace; VFR 800
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Raul777 kirjutas:

Neid kommentaare lugedes tekib küll tunne, et igaüks, kes on olnud nii pädev, et endale mootorsõiduki juhtimisõiguse on saanud, on sellega koos saanud ka suurepärased teadmised kiirusemõõteseadmetest ja nende tööpõhimõtetest ning menetlustoimingutest. Kahjuks kipuvad need teadmised üldjuhul jääma tasemele ""naised saunas rääkisid" ja veel kurvem on see, et leidub hulgaliselt tegelasi, kes need postitused läbi loevad ning siis tõepähe usuvad.

No aga kui sa paremini/rohkem tead siis võid ju sellest lähemalt rääkida. Nii et kui keegi peaks tulevikus sama laadse küsimuse esitama siis saaks talle vastata ja öelda, et "raul foorumis rääkis" ehk on asjalikumad väited kui "saunas kuuldud naiste loba"

Ma küll ei mäleta peast mis aparaat see oli millega minu kiirust mõõdeti. Võin järgi vaadata, mul väärteoprotokoll ja muud paprad töö juures. Kui aga tõesti oli stalker ja nagu eelnevalt siin paar posti tagasi juttu oli et need ei ole nii täpsed plus siis veel see et ma olin rattaga ja et politseinike oli üks st. riigiesindajaid üks. Siis peaks olema ju teoreetiline võimalus et asi poleks vett pidand kui ma oleks algul sõrgu vastu punnind. Kuna ratas väiksem kui auto ja minu taga liikus veel sõidukeid (võib ju väita et see oli taga liikuvate sõidukite kiirus), fotosüüdistus puudub, minu sõna ühe politseinuku sõna vastu. Jahh tema on küll riigi esindaja ja tema sõnal ju võiks rohkem kaalu olla aga kui arvestada et politseinikud otsustavad trahve kulli ja kirja viskamisega (mediast käis läbi keiss ei mõtlend seda ise praegu välja) ja et minul igasugune kriminaalne minevik ja rikkumiste register puudub siis võiks ju minu sõnal ka kaalu olla.

Mainin igaks juhuks veel et olin 100% süüdi jahh ületasin kiirust jah tunnistasin süüd, karistusega ka rahul mis määrati ja et igasugune kiiruse ületamine mis langeb juba 3 või 4 katekooriasse ehk siis 40-60 ja pluss on taunitav ja paha paha. Lihtsalt et keegi kes eelnevaid poste pole lugend ei hakkaks jälle vinguma ja närima selle kallal.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Hurt kirjutas:

Ma küll ei mäleta peast mis aparaat see oli millega minu kiirust mõõdeti. Võin järgi vaadata, mul väärteoprotokoll ja muud paprad töö juures. Kui aga tõesti oli stalker ja nagu eelnevalt siin paar posti tagasi juttu oli et need ei ole nii täpsed plus siis veel see et ma olin rattaga ja et politseinike oli üks st. riigiesindajaid üks. Siis peaks olema ju teoreetiline võimalus et asi poleks vett pidand kui ma oleks algul sõrgu vastu punnind.

Põhimõtteliselt on sul võimalus ka kohapeal vormistatud kiirmenetluse otsust hiljem vaidlustada, seadus annab selleks sulle täiesti võimaluse, juhul muidugi kui sa ei ole lasknud asjal liiga hapuks minna, need tähtajad täiesti fikseeritud!
Aga kui oli Stalker ja teisi liiklejaid veel (grupis kulgemine) on teoreetiline võimalus täitsa olemas! Juristi abi ei tee siinkohal paha!

Keretööd

Teema algataja
Gaspar

Lugemata postitus Postitas Gaspar »

Teemast kõrvale aga vot selline lugu :

http://www.reporter.ee/index.php/2008/0 ... rahvidega/

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Tekkis selline küsimus, et kui Eestis on load kuuks kehtetuks tunnistatud seoses karistusega, kas siis see kehtib ka teistes maades. Selles mõttes et load reaalselt ju käes, et kas euroopaliidus on lolitseinikel mingi ühine andmebaas? Või kui ma näiteks läheks a´la saksamaale ja hüppaks ratta rooli ning politseile vahele jääks siis ta vaataks seda plastik tükki ahahh on jahh load ja ma sõidaks edasi. Või käib neil ka kontroll läbi mingi ühtse süsteemi kus siis näitaks ära et ma ei tohiks tegelt sõita kuna load kehtetud.

Lihtsalt selline küsimus.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

polecat
Postitusi: 272
Liitunud: 06 Juul 2007, 23:12
Tsikkel: Yamaha XJ 600s
Asukoht: Lõuna-Eesti

Lugemata postitus Postitas polecat »

pyramiid, ma ei saa nüüd nagu sinust eriti hästi aru. Kas sa oledki selline protestihimuline? kui inimene juba tunnistab oma rikkumise üles ja asi on fikseeritud, siis milleks enam raisata raha juristile. Ma arvan, et inimene, kes on sõiduvõimeline, on ka piisavalt hea silmanägemisega, et näha mis kiirus rattal näidikul oli. Milleks siis hakata asju segasemaks ajama ja ennast lolliks tegema.

kui sul on ükskõik kus sa oled, siis ei saa sa ära eksida ;)
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

Mind huvitaks kiiruse mõõtmise juures pigem see, et kui sõidab a la 5 tsiklit ühes pundis ning pikivahed pole suured, siis kuidas kaugemal võpsikus mõõtja suudab tõendada, et mõõdeti pundist just 3nda mootorratturi kiirust? Või läheb reeglina juttu puhuma esimene tsikkel? Kui tsiklite paiknemine on nii lähestikku, siis tuleks ikkagi tõendada 100% konkreetse sõitja kiiruseületus ju? Süü olemus on siiski isikuline ning ei laiene mõttele, et ah miski kamp siin kihutas, võtame kellegi pundist ette ja asi tahe.
Sellist situatsiooni pole veel olnud, aga lihtsalt pakub huvi kas mõni teine omab kogemust.

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130

Teema algataja
susliks

Lugemata postitus Postitas susliks »

Juhul, kui Eestis on juhtimisõigus peatatud, ei tohi Sa Eestis ka sõita. Piiriületamisest alates see piirang ei kehti. Tegelikult peaks kehtima, kuid paraku infosüsteemid ei ole veel sellele järgi jõudnud, elik välismaa politsitel ei ole Eesti andmebaasi, et seda kontrollida. Niiet käekõrval piirini ja siis änn-änn minema......

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

tok-tok kirjutas:

Mind huvitaks kiiruse mõõtmise juures pigem see, et kui sõidab a la 5 tsiklit ühes pundis ning pikivahed pole suured, siis kuidas kaugemal võpsikus mõõtja suudab tõendada, et mõõdeti pundist just 3nda mootorratturi kiirust? Või läheb reeglina juttu puhuma esimene tsikkel? Kui tsiklite paiknemine on nii lähestikku, siis tuleks ikkagi tõendada 100% konkreetse sõitja kiiruseületus ju? Süü olemus on siiski isikuline ning ei laiene mõttele, et ah miski kamp siin kihutas, võtame kellegi pundist ette ja asi tahe.
Sellist situatsiooni pole veel olnud, aga lihtsalt pakub huvi kas mõni teine omab kogemust.

Tuttavatel oli selline juhus ja kõik said trahvi. Nad olid vist mingi 4-5 masinaga.

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

susliks kirjutas:

Juhul, kui Eestis on juhtimisõigus peatatud, ei tohi Sa Eestis ka sõita. Piiriületamisest alates see piirang ei kehti. Tegelikult peaks kehtima, kuid paraku infosüsteemid ei ole veel sellele järgi jõudnud, elik välismaa politsitel ei ole Eesti andmebaasi, et seda kontrollida. Niiet käekõrval piirini ja siis änn-änn minema......

Mismoodi see siis käib. Et saad Eestis A kat juhtimisõiguse ja väljaspool Eestit sul A kat juhtimisõigust siis pole? Selle loogika alusel tuleb ju nii välja, kui juhtimisõiguse peatamine kehtib vaid Eesti piires :wack: Siis tuleks igas riigis kus plaanis mõnd mootorsõidukit juhtida vaja enne selle riigi poolt nimetatud juhtimisõigus saada. Juhei kus oleks alles plastikut kaasas mõnel :D Vaesed rekkamehed. Neid riike on väga üksikuid, kus nõutakse juhtidelt just selle riigi poolt väljastatud juhtimisõigust.
Ideeliselt saavad vähemasti EL'i riikide pol.esindajad Eesti poolega ka ühendust võtta ning järelpärimise teha. Seda eeldatavalt juhul kui juht on toime pannud mõne kangemat sorti rikkumise. Pisirikkumiste korral ilmselt mingit järelpäringut ei tehta.

Vastupidisest situatsioonist kirjutab Eesti ARK järgmist:
http://www.ark.ee/atp/index.php?id=34430

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

3m kirjutas:

Tuttavatel oli selline juhus ja kõik said trahvi. Nad olid vist mingi 4-5 masinaga.

Kas nad said kõik ühe piirkiiruse ületamise määra pealt protokolli? Ilmselt sõideti siis rongis ja omavahelises jäikühenduses :D Iga isiku süü tuleb eraldi tõendada ning kindlasti pole kõikide kiirus täpselt sama. Autovaraste grupp ei saa ju ka kõik ühtemoodi karistatud, igaühele vastavalt panusele.
Eks ta selline põhimõtteline küsimus on ning kui inimene ikka teab, et tõepoolest ületas lubatud kiiruse piirmäära, siis pole ka vaielda. Aga nõrgad kohad on süsteemis olemas.

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Hurt »

tok-tok kirjutas:

Ideeliselt saavad vähemasti EL'i riikide pol.esindajad Eesti poolega ka ühendust võtta ning järelpärimise teha. Seda eeldatavalt juhul kui juht on toime pannud mõne kangemat sorti rikkumise. Pisirikkumiste korral ilmselt mingit järelpäringut ei tehta.

Seda küll et saavad järelpärimise teha aga kui sõita näiteks kuhugi kontrolli sisse et a´la kõik puhuvad ja ma midagi ei rikkund ei ole kontrollitakse aind dokumente. vaadatakse et jahh sul on juhtimisõigus olemas juhiloa alusel ja sõida edasi või kohalik ametnik vaatab oi oi sul on teise riigi juhiluba ma igaks juhuks helistan Eestisse ja küsin kas see ikka kehtib. Kui otseselt mingit rikkumist pole toime pand et lihtsalt kontrollotakse kas dokumente siis vast vaevalt keegi mingit järelepärimist tegema hakkab. Samas ära iial ütle ei iial. Mind lihtsalt huvias see et kas euroliidus või Eestiga piirnevatel maadel on äkki ühine andmebaas politseil kus sad saavad siis vajadusel kohe kohapeal mobiilselt järgi vaadata.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Teema algataja
Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

ei helista keegi sul Eestisse ja kontrolli kas on kehtiv dokument sul kaasas või mitte. mõtle milline ajakulu jms see oleks.
pealegi on olemas selline asi nagu Schengeni sõidukite ja juhilubade andmebaas (järelda nimest, kas Eesti ka seal sees on). aga neid uuritakse siis kui sa ikka mõne väga suure sigadusega oled hakkama saanud või neil tekib kahtlus dokumedi autentsuses.
omast kogemusest tean öelda, kui sul inglismaal juhiluba küsitakse, on üldse väga harv juhus, sest inimesed on reeglina veendunud, et kui on karistus, siis kantakse karistus ära viisakalt ning alles siis minnakse liiklusesse uuesti. samas saksamaal on see absoluustelt esimene asi mida neile näitama pead.

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

polecat kirjutas:

pyramiid, ma ei saa nüüd nagu sinust eriti hästi aru. Kas sa oledki selline protestihimuline? kui inimene juba tunnistab oma rikkumise üles ja asi on fikseeritud, siis milleks enam raisata raha juristile. Ma arvan, et inimene, kes on sõiduvõimeline, on ka piisavalt hea silmanägemisega, et näha mis kiirus rattal näidikul oli. Milleks siis hakata asju segasemaks ajama ja ennast lolliks tegema.

Ei ole protestihimuline, aga räägin sinu seaduslikust õigusest. Kas ei ole mitte mõnikord tundunud, et oled karistada saanud justkui liiga karmilt?
Asi ei ole mitte selles, et vaidlustad rikkumise kui sellise, vaid tood välja täiendavad asjaolud ja suudad oma karistuse kas siis leebemaks muuta või üldse tühistada (juhul kui rikuti näiteks protseduurilisi nõudeid).
Kui sult politsei küsib, kas oled nõus kiirmenetlusega, ei öelda sulle ju kohe, et vot trahvisumma on selline. See summa selgub juba kirjutamise käigus, kui oled juba nõustunud kiirmenetlusega ja täidetakse vastavaid blankette. Siis lõpus aga kuuled, et oled saanud näiteks turvavööta sõidu eest 3 tuhhi. Päris karm laks või kuidas? Oled aga kiirmenetlusega juba nõus olnud ja mis siis enam, jooksed maksma? Eriti kui veel tunned, et sinu poolt rikutud nõude eest oli see liiga karm karistus.
Ja teisest küljest võivad kiirmenetluse käigus ka sul mõningad asjaolud ununeda suure stressamise käigus, aga samas neid välja tuues, oleksid saanud oma karistust kergendada, seetõttu on seadusandja ka andnud selle võimaluse asi hiljem vaidlustada.
Ma ei räägi siinkohal must-valgel fikseeritud tegudest ja sinu südametunnistusest, sellest tuleb igal-ühel ikka ise aru saada!

Keretööd
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

susliks kirjutas:

Juhul, kui Eestis on juhtimisõigus peatatud, ei tohi Sa Eestis ka sõita. Piiriületamisest alates see piirang ei kehti. Tegelikult peaks kehtima, kuid paraku infosüsteemid ei ole veel sellele järgi jõudnud, elik välismaa politsitel ei ole Eesti andmebaasi, et seda kontrollida. Niiet käekõrval piirini ja siis änn-änn minema......

Kui juhtimisõigus on peatatud, siis sel hetkel sul juhtimisõigust antud kategooria sõiduki juhtimiseks ei ole, olenemata sellest, kus riigis sa parasjagu viibid!!!
Tõsi ta on, et plastik jääb sul kätte ja trassil peatades ei pruugi politseinik oma käsutuses olevatest andmebaasidest näha, kas sul olemas juhtimisõigus hetkel või mitte. Samas, kui ta otsustab asja lähemalt uurida ja teeb päringu juhtimiskeskuse kaudu, võib asi välja tulla üsna lihtsalt.
Tean, et ka meil kasutusel olevad süsteemid on sinnapoole liikumas, et selline kontroll oleks teostatav operatiivsemalt.. :!:

Keretööd
Kasutaja avatar

nostrak
Postitusi: 133
Liitunud: 23 Apr 2007, 15:03
Tsikkel: K1200GT
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas nostrak »

Eesti on Schengeni süsteemis sees. Nägin ise, kuidas mu andmeid saksas politseiarvutis logistati ja ka vastus saadi ning seda otse trassil.


oja
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Juun 2007, 00:11
Asukoht: göteborg

Lugemata postitus Postitas oja »

pyramiid kirjutas:
susliks kirjutas:

Juhul, kui Eestis on juhtimisõigus peatatud, ei tohi Sa Eestis ka sõita. Piiriületamisest alates see piirang ei kehti. Tegelikult peaks kehtima, kuid paraku infosüsteemid ei ole veel sellele järgi jõudnud, elik välismaa politsitel ei ole Eesti andmebaasi, et seda kontrollida. Niiet käekõrval piirini ja siis änn-änn minema......

Kui juhtimisõigus on peatatud, siis sel hetkel sul juhtimisõigust antud kategooria sõiduki juhtimiseks ei ole, olenemata sellest, kus riigis sa parasjagu viibid!!!
Tõsi ta on, et plastik jääb sul kätte ja trassil peatades ei pruugi politseinik oma käsutuses olevatest andmebaasidest näha, kas sul olemas juhtimisõigus hetkel või mitte. Samas, kui ta otsustab asja lähemalt uurida ja teeb päringu juhtimiskeskuse kaudu, võib asi välja tulla üsna lihtsalt.
Tean, et ka meil kasutusel olevad süsteemid on sinnapoole liikumas, et selline kontroll oleks teostatav operatiivsemalt.. :!:

Päris nii see ikka ei ole. Kui sul näiteks rootsis võetakse juhtimisõigus ära (ka reaalselt plastikud), siis näiteks Eestisse minnes helistad politseisse ja saadetakse ilusti load postiga sulle, et saaksid Eestis sõita! Kui tagasi tuled riiki, saada ise load postiga politseisse tagasi 8)


Teema algataja
susliks

Lugemata postitus Postitas susliks »

Väga suure tõenäosusega tuleneb see direktiividest, mis sätestatud ja sellest, millised riigid antud direktiiviga liitunud on. 100% vastus tõenäoliselt politseist. MOTT.


Teema algataja
susliks

tok-tok le

Lugemata postitus Postitas susliks »

Juh´iloa saad Eestis ja see kehtib ka laias laastus mujal. Karistuse saad Eestis ja Eesti seaduste alusel kuid Eesti seadused kahjuks ei laiene riigipiiridest välja. Niiet kohatu on tuua siin sellist võrdlust.
Kui kedagi väga huvitab siis otsin need õigusaktid välja, mis selle sätestavad, kuid seda järgmisel nädalal, moment jube kiire.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: tok-tok le

Lugemata postitus Postitas Hurt »

susliks kirjutas:

Juh´iloa saad Eestis ja see kehtib ka laias laastus mujal. Karistuse saad Eestis ja Eesti seaduste alusel kuid Eesti seadused kahjuks ei laiene riigipiiridest välja. Niiet kohatu on tuua siin sellist võrdlust.
Kui kedagi väga huvitab siis otsin need õigusaktid välja, mis selle sätestavad, kuid seda järgmisel nädalal, moment jube kiire.

Mis mõttes karistus ei laiene riigipiirist välja? Loogiline oleks ju et kui sul on juhiluba mille riigilt said eksamit sooritades ja mille alusel võid juhtida sõidukeid ka väljas pool riigipiire ning kui sult see õigus ära võetakse siis ei tohiks sa ju ka sõidukeid enam juhtida ei riigi siseselt ega ka väljas pool piire. Mitte et riigis ei või aga mine üle piidi ja sõida palju tahad. Minu esialgne küsimus oli ühise andmebaasi kohta millele ma ka vastuse sain keegi saksas oli bahnil kontrollitud ja tema andmed arvutist välja võetud järelikult peab olema ühine andmebaas.
Aga kui sul on mingeid konkreetseid näited et liiklusseaduse rikkumise eest määratud karistused ei laiene riigipiirist välja poole siis oleks huvitav neid kuulda küll. Kui viicid otsi välja midagi. Ise suht võhik ja ei orienteeru seadustes üldse.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

oja
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Juun 2007, 00:11
Asukoht: göteborg

Re: tok-tok le

Lugemata postitus Postitas oja »

Hurt kirjutas:
susliks kirjutas:

Juh´iloa saad Eestis ja see kehtib ka laias laastus mujal. Karistuse saad Eestis ja Eesti seaduste alusel kuid Eesti seadused kahjuks ei laiene riigipiiridest välja. Niiet kohatu on tuua siin sellist võrdlust.
Kui kedagi väga huvitab siis otsin need õigusaktid välja, mis selle sätestavad, kuid seda järgmisel nädalal, moment jube kiire.

Mis mõttes karistus ei laiene riigipiirist välja? Loogiline oleks ju et kui sul on juhiluba mille riigilt said eksamit sooritades ja mille alusel võid juhtida sõidukeid ka väljas pool riigipiire ning kui sult see õigus ära võetakse siis ei tohiks sa ju ka sõidukeid enam juhtida ei riigi siseselt ega ka väljas pool piire. Mitte et riigis ei või aga mine üle piidi ja sõida palju tahad. Minu esialgne küsimus oli ühise andmebaasi kohta millele ma ka vastuse sain keegi saksas oli bahnil kontrollitud ja tema andmed arvutist välja võetud järelikult peab olema ühine andmebaas.
Aga kui sul on mingeid konkreetseid näited et liiklusseaduse rikkumise eest määratud karistused ei laiene riigipiirist välja poole siis oleks huvitav neid kuulda küll. Kui viicid otsi välja midagi. Ise suht võhik ja ei orienteeru seadustes üldse.

Konkreetne näide ongi see et kui Rootsis näiteks load ära korjatakse siis, riigist välja minnes antakse need sulle tagasi. Rootsis näiteks mingit andmebaasi küll ei ole, kust Eesti lubade kehtimist kontrollida.


Teema algataja
susliks

Lugemata postitus Postitas susliks »

Tere hommikust.
Uurisin siiski kiiretest teabekanalitest (ARK) seda lubade asja ja vastus oli selline.
Kuna EU riikidest on Eesti ainuke riik, kus juhtimisõiguse peatamisega ei võeta ära juhiluba, siis välisriigis on juhtimisõiguse tunnistuseks just seesama juhiluba mis liiklejal käes on. Mingeid andmebaase Eesti ARK andmetega ühegis riigis ei ole. Mida need Saksa politsmanid tegid ja kust kohast nad infot vaatasid ja MILLIST infot-ei tea.
Samas rõhutas ARK tegelane, et uue liiklusseaduse vastuvõtmisega kaob ka Eestis see võimalus, et plastik sulle tasku jäetakse. Sama seadusega tahetakse muuta ka rollerite staatust. Ootame ja näeme. Suure tõenäosusega juhtub see järgmiseks hooajaks.
Sõites korralikult ei ole selliseid kartusi tarvis.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Hurt »

No mida värki. Ma ei saa enam üldse aru mida või keda uskuda. Üks väidab et jahh on ühine andmebaas teine et ei ole. Küsisin siis tuttava konstaabli käest järgi et mis värk ikkagi on. Tema ütles et jahh Kõigis euroopaliidu riikides kes on ühinenud Shengeniga nendel on ühine andmebaas igast seadusikkujatest ja seal peaks ka ära näitama kui load kehtetud. Mis on ka mõnes mõttes loogiline. Nii et shengeni leppest välistes maades võiks idee kohaselt sõita jahh, kuid riikides kus ühine süsteem kinni peetakse ja andmed arvuti toksitakse annab kohe välja et load kehtetud.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

susliks kirjutas:

Tere hommikust.
Uurisin siiski kiiretest teabekanalitest (ARK) seda lubade asja ja vastus oli selline.
Kuna EU riikidest on Eesti ainuke riik, kus juhtimisõiguse peatamisega ei võeta ära juhiluba, siis välisriigis on juhtimisõiguse tunnistuseks just seesama juhiluba mis liiklejal käes on. Mingeid andmebaase Eesti ARK andmetega ühegis riigis ei ole. Mida need Saksa politsmanid tegid ja kust kohast nad infot vaatasid ja MILLIST infot-ei tea.

No ütle kulla mees, kas trassil peab sind kinni ARK ametnik või? Usu jah igast hülge möla rohkem, kusjuures helista mõnda teise ARK büroosse, saad hoopis teise vastuse. Need tüübid on seal enamalt jaolt jobud, ma ütlen..
Siin on postitustes juba juttu sellest Schengeni leppest ja ühistest andmebaasidest, see jutt on correct!

Keretööd

Teema algataja
susliks

Lugemata postitus Postitas susliks »

Vaat lugu selline, mees, et kinni peab Sind siiski politsei või tolliametnik või piirivalvur. Kuid sinu juhtimisõigust kontrollides saavad nad seda siiski teha ARK andmebaasi, mis online neil olemas, kaudu. Juhtimisõigust väljastab Sulle ju ARK ja selle ära võtta või peatada saab ka ARK. Seda siis juba politsei karistusotsust arvestades.


Teema algataja
susliks

Lugemata postitus Postitas susliks »

Ja jäi veel ütlemata, et erinevatesse ARK kontoritesse helistada ei ole mõtet. Info on pärit ARK eksamiosakonna juhilubade ja ametikoolituse talituse juhatajalt. Kui tema ei tea, kes siis veel teab ja vaevalt ta mulle valetas.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”