Ratas kui selline Aprilia ETV caponord 1000 2005
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Ratas kui selline Aprilia ETV caponord 1000 2005
Midagi olulist infot selle ratta kohta.
Nii häid kui ka halbu asju.
Tänud
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
http://ljplus.ru/img4/f/r/freaksmart/038-11-03.jpg
http://ljplus.ru/img4/f/r/freaksmart/039-11-03.jpg
http://ljplus.ru/img4/f/r/freaksmart/040-11-03.jpg
http://ljplus.ru/img4/f/r/freaksmart/041-11-03.jpg
http://ljplus.ru/img4/f/r/freaksmart/042-11-03.jpg
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Ratas kui selline Aprilia ETV caponord 1000 2005
jainisl kirjutas:Midagi olulist infot selle ratta kohta.
Nii häid kui ka halbu asju.
Tänud
raske. eks ise tead kas see on halb või hea selle tsikli puhul. kõva kattega maanteedel pika otsa jaoks kindlasti hea. pehmel liival mõttetu.
mis kaalu kasvu ise oled?
suur tsikkel ikkagi kuigi istekõrgus on mulle (188) liiga madal.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Raske jah sigudik. Aga maantee peal seisab hästi, ei tee vahet kas sõidad üksi või kaksi, võimu jätkub. Selline reisikas pigem, linnas kergelt mõttetu ja kuigi teda siin-seal enduroks tituleeritakse, hoiaksin mina pehmemast pinnasest sellega pigem eemale.
Vaata ka analooge: Honda Varadero, Suzuki DL 1000, Yamaha TDM900... Ja muidugi, kui raha puuga seljas siis, kirss tordil, BMW R1200GS.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
jainisl kirjutas:Kasv 2 meetri ligi ikka
kaalu ka veits all saja
kasvule sobiv. eks istud selga siis tajud.Oleneb mis eelnevad kogemused ja mis plaanis selle pilliga peale hakata.
pikkade trippide jaoks täitsa ok ma arvan. kasutatuna suht odav matkaendurokas. Kena disain. Fanni vähe. Igav tundub.
oleneb ülalpidamis- ja bensukuludest. kui 20 aastat vanemaks saan siis ehk selline sobiks...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Habib kirjutas:Raske jah sigudik. Aga maantee peal seisab hästi, ei tee vahet kas sõidad üksi või kaksi, võimu jätkub. Selline reisikas pigem, linnas kergelt mõttetu ja kuigi teda siin-seal enduroks tituleeritakse, hoiaksin mina pehmemast pinnasest sellega pigem eemale.
Vaata ka analooge: Honda Varadero, Suzuki DL 1000, Yamaha TDM900... Ja muidugi, kui raha puuga seljas siis, kirss tordil, BMWR1200GS.
Tere! Aru ma ei saa, miks Te kõik seda BMW R 1200 GS-i nii ,,hullult,,
kalliks rattaks peate? Vaatake natuke ülalpidamiskulusid-,,hinnahoidlikust,,
ja muidugi sõidumugavust ! Proovige sellega teha mõni pikem matk ja
te saate aru, et see raha on seda väärt! Mina olen igatahes rahul!
Väike tuur ka see-aasta. Enamalt ikka vana-hea Euroopa
umbes 7000km. 2011. 2013 Rumeenia matk, milllest kujunes edasi balkani poole, kokku 9800 km
Väga mõnus ja stiilne ratas reisimiseks.Tagaistuja kiidab seda ratast taevani.Küll veidi raske ,et minna liivastele radaldele ja metsa turnima.Kuid suurepärselt sobib näiteks euroopa avastamiseks rahulikul kujul.Kuna agresiivsust ja kiirust jääb veidi vajaka.On võimast momenti ja väänet aga seda vaid madalatel pööretel.Kiirus üle 150 muutub selle ratta jaoks koormaks.Kurve on küll mõnus võtta aga kahjuks on vedrustuse käik päris pikk ja tänu sellele muutuvad kurvid nagu märja käsna pigistamiseks.sõiduasend on muga ja mitte sõitjat väsitav samuti ka tuule takistus on piisav ,et läbida vahemaid kuni 800km päevas ilma raskusteta.Paljuski aitab sellele kaasa suur kütuse paak 25 l umbes 400 km.rahulikku sõitu.
Mootor,veermik ja muu liikuv on samas hinnaklassis,mis enamus Jaapani rattad.Kuid keredetailid on suhteliselt kallid ja aftermarket on väga nadi.
Aprilia lõpetas selle ratta tootmise ära nagu ma aru sain.Neid ei liigu palju ringi.Mina ostaks juba sellepärast endale ühe.Muidugi on need algus aastate omad ilusamad kuna neil on suunatuled kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] pookitud.
edu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.