Ratas kui selline Aprilia ETV caponord 1000 2005

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
jainisl

Ratas kui selline Aprilia ETV caponord 1000 2005

Lugemata postitus Postitas jainisl »

Midagi olulist infot selle ratta kohta.
Nii häid kui ka halbu asju.
Tänud

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Ratas kui selline Aprilia ETV caponord 1000 2005

Lugemata postitus Postitas creativ »

jainisl kirjutas:

Midagi olulist infot selle ratta kohta.
Nii häid kui ka halbu asju.
Tänud

raske. eks ise tead kas see on halb või hea selle tsikli puhul. kõva kattega maanteedel pika otsa jaoks kindlasti hea. pehmel liival mõttetu.
mis kaalu kasvu ise oled?
suur tsikkel ikkagi kuigi istekõrgus on mulle (188) liiga madal.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Teema algataja
jainisl

Lugemata postitus Postitas jainisl »

Kasv 2 meetri ligi ikka
kaalu ka veits all saja

Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

Raske jah sigudik. Aga maantee peal seisab hästi, ei tee vahet kas sõidad üksi või kaksi, võimu jätkub. Selline reisikas pigem, linnas kergelt mõttetu ja kuigi teda siin-seal enduroks tituleeritakse, hoiaksin mina pehmemast pinnasest sellega pigem eemale.
Vaata ka analooge: Honda Varadero, Suzuki DL 1000, Yamaha TDM900... Ja muidugi, kui raha puuga seljas siis, kirss tordil, BMW R1200GS.

Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

jainisl kirjutas:

Kasv 2 meetri ligi ikka
kaalu ka veits all saja

kasvule sobiv. eks istud selga siis tajud.Oleneb mis eelnevad kogemused ja mis plaanis selle pilliga peale hakata.
pikkade trippide jaoks täitsa ok ma arvan. kasutatuna suht odav matkaendurokas. Kena disain. Fanni vähe. Igav tundub.
oleneb ülalpidamis- ja bensukuludest. kui 20 aastat vanemaks saan siis ehk selline sobiks... :twisted:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

andre460
Postitusi: 235
Liitunud: 24 Veebr 2004, 11:39
Tsikkel: BMW R1200GS
Asukoht: läänemaa

Lugemata postitus Postitas andre460 »

Habib kirjutas:

Raske jah sigudik. Aga maantee peal seisab hästi, ei tee vahet kas sõidad üksi või kaksi, võimu jätkub. Selline reisikas pigem, linnas kergelt mõttetu ja kuigi teda siin-seal enduroks tituleeritakse, hoiaksin mina pehmemast pinnasest sellega pigem eemale.
Vaata ka analooge: Honda Varadero, Suzuki DL 1000, Yamaha TDM900... Ja muidugi, kui raha puuga seljas siis, kirss tordil, BMWR1200GS.

Tere! Aru ma ei saa, miks Te kõik seda BMW R 1200 GS-i nii ,,hullult,,
kalliks rattaks peate? Vaatake natuke ülalpidamiskulusid-,,hinnahoidlikust,,
ja muidugi sõidumugavust ! Proovige sellega teha mõni pikem matk ja
te saate aru, et see raha on seda väärt! Mina olen igatahes rahul!
:lol:

Kawasaki EN500-Suzuki DL650-BMW R1200GS(siiski mõningane edasiliikumine)

Väike tuur ka see-aasta. Enamalt ikka vana-hea Euroopa
umbes 7000km. 2011. 2013 Rumeenia matk, milllest kujunes edasi balkani poole, kokku 9800 km
Kasutaja avatar

etv 1000
Postitusi: 113
Liitunud: 28 Aug 2006, 13:37
Asukoht: tartu lähedal

Lugemata postitus Postitas etv 1000 »

Väga mõnus ja stiilne ratas reisimiseks.Tagaistuja kiidab seda ratast taevani.Küll veidi raske ,et minna liivastele radaldele ja metsa turnima.Kuid suurepärselt sobib näiteks euroopa avastamiseks rahulikul kujul.Kuna agresiivsust ja kiirust jääb veidi vajaka.On võimast momenti ja väänet aga seda vaid madalatel pööretel.Kiirus üle 150 muutub selle ratta jaoks koormaks.Kurve on küll mõnus võtta aga kahjuks on vedrustuse käik päris pikk ja tänu sellele muutuvad kurvid nagu märja käsna pigistamiseks.sõiduasend on muga ja mitte sõitjat väsitav samuti ka tuule takistus on piisav ,et läbida vahemaid kuni 800km päevas ilma raskusteta.Paljuski aitab sellele kaasa suur kütuse paak 25 l umbes 400 km.rahulikku sõitu.
Mootor,veermik ja muu liikuv on samas hinnaklassis,mis enamus Jaapani rattad.Kuid keredetailid on suhteliselt kallid ja aftermarket on väga nadi.
Aprilia lõpetas selle ratta tootmise ära nagu ma aru sain.Neid ei liigu palju ringi.Mina ostaks juba sellepärast endale ühe.Muidugi on need algus aastate omad ilusamad kuna neil on suunatuled kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] pookitud.
edu!

elu on liiga lühike et, seda poole gaasiga läbida.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”