Näide sellest, kui lollid võivad olla "kõvad tehnikamehed"..
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: Näide sellest, kui lollid võivad olla "kõvad tehnikamehed"..
rallitaja kirjutas:Toon väikese näite sellest, noored oma kahetaktiliste õlitamiseks kasutavad:
Käisin täna bensukas kahe takti õli toomas. Pudel näpus, astusin tanklast välja. Tuttav poiss, kellel Planeta kunagi tagumiku all oli, passis oma sõpredega seal lähedal. See planeta lagunes tal ära ja nüüd sõidab ta taskubike'ga. Küsis, mis mul pudelis on. Vastasin, et kahetaktiõli.
Tüüp hakkas rääkima, et tema küll nii kallist kraami ei ostaks ja et tema pani vanasti oma planetale bensu sisse autooli ja teeb seda nüüd ka pocketbike'ga. Ütlesin talle, et masin võiks ikka kauem kesta, kui muidu ja astusin minema.
Maja juurde jõudmas, tuleb sõber vastu. Näeb, et mul kahetakti õli näpus ja ütleb, et tema oma P-5le paneb bensu sekka kamazi õli. Ja küsis veel, kas mul raha palju. Vastasin jälle, et ma soovin, et masin kestaks. Poisil läksid põsed punaseks ja siis läksime iga üks oma teed.Kui see tüüp, kellelt mina oma Planeta ostsin... sama nalja tegi, siis ma ei imesta, miks kepsu nõellaager koos oli, vändalaagrid läbi ja kolb ülikulunud. Küla peal on veel mõned vennad, kes rolleri õlipaaki hüdroõli kallanud. Valavad seda, mis neile odavalt kättesaadav on. Aga... 1 liiter spetsiaalselt kahetaktilistele mõeldud õli 59 krooniga ei ole ju kallis. Ja kui seda 1:40 vahekorras kasutada, siis jätkub sellest õige pikaks ajaks. Ma ei saa aru, mida inimesed mõtlevad... Isegi viljandimaal kasutavad külapoisid võrridel kahetaktiõli ja mõni peab seda liiga kalliks isegi 30k maksvale sõiduriistale. Aga kui raha palju, las ostavad siis oma odavat saasta edasi. Ja loodan, et 2x aastas kapremonti tehes ja iga kuu põlemiskambrit puhastades naudivad nad oma elu täielikult.
Mind huvitab väga, mida rahvas sellisest jamast arvab. Kui teema siia ei sobi, siis võivad moderaatorid teha, mida heaks arvavad- tõsta, kustutada, lukustada...
Jawa 638ga sõidetud kümneid tuhandeid kilomeetreid ning alati valatud vaid autooli või kamaz`i õli ning kütust oktaan arvuga 92.
Töötas ja käivitus iga ilmaga igal ajal nagu kell. Samas tean tegelasi kes tankisid vaid 98ndat bensiini ja panid pea kõige kallimat õli mootorisse ja kütuse sisse (sama jawa 638) ja rohkem oli mootor remondis kui töös.
Olen siin foorumis juba korduvalt avaldanud oma arvamust mis põhineb kogemustele, et kui jälgida minimaalseid tehase nõudeid siis õigest kohast kasvavates kätes töötab selline tehnika pea igavesti.
Kui aga võtad ühel õhtul normaalselt töötava mootori maha lähtudes põhimõttest, et kui ma ta täna lahti ei võta ning kui kõik üle ei vaata, siis kindlasti läheb ta homme maanteel katki, siis selline tehnika ei tööta kohe kindlasti ka kõige parema kütuse ja õliga.
Pole mõtet seale lõunaks ananasse pakuda. Liha tal sellest paremaks ei lähe.
http://www.ljplus.ru/img4/f/r/freaksmar ... nasami.jpg
http://www.ljplus.ru/img4/f/r/freaksmar ... asami2.jpg
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.