Ühissõidukirajal sõitmisest → Re:

Kasutaja avatar

rzz
Postitusi: 103
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:24
Tänatud: 11 korda

Re:

Lugemata postitus Postitas rzz »

Alustagem uudisest:
http://www.postimees.ee/?id=18667

tarx76 kirjutas:

Ma soovitan, helistage LV transpordiosakonda Mr.Songissepale või siis Lõugasele, laske neil ennast targana tunda ja las seletavad selle laiade joonte asja ära.

Songissepa isiklik arvamus asjadeset on kahtlemata põnev ning "Songissepa kommenteeritud liikluseeskirjade" tarbeks saab sealt materjali küllaga, küll aga ei ole antud teadmistest palju abi kui nad Liikluseeskirjadega ei kooskõlastu. Trahvi saad sa Liiklusseaduse alusel. Seega arvatavasti oleks targem end seal kirjas olevaga kurssi viia.

Huck kirjutas:
jup kirjutas:

Kui hr Julge soovib siis võime minna ja mõõta yle nende teele joonistatud valgete triipude laiused erinevate sõiduradade vahel...

No lai joon on küll jah, aga kuidas see sellepärast ühistranspordirada on? Miks mitte aeglustus/kiirendusrada?

Kulla mees - mis vahet seal on kas laia joone all peetakse hetkel silmas aeglustus-, kiirendus-, jalgratta- või ühistranspordile mõeldud sõidurada? Ettejõudmiseks sinna reastumine on kõikidel juhtudel karistatav. Ja tean ka ise rääkida, et seal paraku on need laiad jooned täitsa olemas. Seega trahvimiseks alust leiab.

harimal kirjutas:

Üleeile oli mul Sõpruse pstl kella 17:30 paiku huvitav olukord. Kuna Sõpaka rajad on suht laiad, vudisin oma tsikliga auto ja bussi vahele. 11 liini bussi numbrimärgiga 140 TAK juht tegi akna lahti ning küsis "Vabandage, noormees, kuidas ME (auto/bussijuhid?) peaksime TEID (tsiklijuhid?) AUSTAMA (sic!), kui te NIIVIISI sõidate?"
Eeldan, et probleem oli selles, et olin parema jalaga pidevjoonel, sest ei tahtnud vasakul olevat autojuhti tulutult segada ning nagu autojuhtki, olin ristmiku algust tähistavast joonest esirattaga üle.

Minu siirad vabandused kui ma nüüd eksin, aga minu mäletamist mööda seaduse järgi tsikkel sõiduautole siiski kõrvale ei roni. Ühel sõidurajal on üks sõiduk (või äärmisel juhul 2 soolotsiklit kõrvuti) - auto ja tsikli kooslusel on rikkuja see, kes hiljem tuleb. Seega antud näite puhul Sina.

Ise olen taolisi tegevusi ettejõudmise- ja manööverdamisega vabandanud - liigun bussi ette (stopp-joon oli kulunud või märkasid liiga hilja vms ja sõitsin kogemata üle).

Primo kirjutas:

§97. Enne pööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vastava ääre lähedale. Nõue ei kehti sõitmisel ringliiklusega ristmikule ja pöörde korral, mida vastav liikluskorraldusvahend lubab teha ka mujalt.

Ma võin seal ka kilomeeter sõita, tingimusel, et selle kilomeetri jooksul ei tule ühtegi teist kõrvaltänavat või muud pööretvõimaldavat kohta...[/quote]

Ei ole sellist tingimust. See Songissepa fantaasia kvartali kohta ei ole paraku kellegi poolt kirjalikult dokumenteeritud. Antud juhul lähtutakse üldisest liiklusturvalisusest - Sa reastud ümber selliselt, et sa ei sega teisi ning saad õnnelikult oma manöövri sooritada. Kristiine ristmikut näiteks tuues võid sa seaduse järgi Mooni peatuses bussirajale reastuda selleks, et Kristiine keskuse juures olevasse Statoili sõita. Paralleeli sarnase kaitsliku sõiduviisi kohta võid tuua sõidukiiruse valimise juurest - vastavalt oma võimetele aga alla maksimaalse lubatud sõidukiiruse arvestades ilmastiku- ja teeolusid.

madone kirjutas:

Kulla mees.. mida sa raiud seda raamatut? Äkki mõtleks natukene oma peaga kah ning sõidaks, nii, et eelkõige meil kõigil oleks ohutu! Ja teiseks sõidaks nii, et ei tekitaks totaalset kaost?

Sest kui jama tekkib, võetakse see sama raamat välja ning otsused tehakse selle põhjal. Lepinguid ja seaduseid ei olegi nii kaua vaja kuni süsteem toimib. Need korjatakse välja ja hakatakse näpuga järge ajama siis kui asi enam ei toimi.... või sotsmängu raames trahve on vaja koguda.

Villem kirjutas:

"Ridade vahel" võid sõita, kui mahud (pead siiski mahtuma autoga sama rea piiridesse), selleks on sul täielik õigus LE kohaselt.
Mis teha, demokraatia ju.

Tahad sa seda oma väidet täpsustada?

jup kirjutas:

Paldiski mnt-l suunaga rocca poole erirada ning minu teada tohib seda kasutada vaid kiirenduseks ja parempöördeks (vahetult enne pööret aeglustuseks) ja rajal ei tohi sõita kauem, kiirendus vajalik või enne pööret kuini esimese parempöörde võimaluseni!?.

Ei ole esimesest võimalusest juttugi. Aegsasti tuleb reastuda mitte peale eelmist ristmikku. Neid hoovist väljasõite on nt. akadeemia teel nagu löga - katsu sa seal endapoolt kirjeldatud stiili järgi käituda.

I had a life once. Then I bought my first bike.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”