Ühissõidukirajal sõitmisest

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Ühissõidukirajal sõitmisest

Lugemata postitus Postitas creativ »

hipodroomist roccani sõidan ise sageli kõige paremat rada kasutades. nii auto kui tsikliga. ja seda sujuva liikluse huvides. arvan ja jään selle juurde et troppis üksteise taga sõitmine suurendab oluliselt ohuolukorda. reegliks on kujunemas et meil siin eestis liiguvad kõige vasakpoolsemal rajal kõige aeglasemad, raskemad, suuremad masinad ning uimasemad liiklejad kellel on aega ümbrust, ennast ja teab mis kehaosa imetleda või moblaga süüdimatult lobiseda. seega kasutan möödumiseks ainukest vaba rada mis kahjuks on kõige parempoolne.
ridade vahel sõelumine on minu mäletamist mööda aastate jooksul välja kujunenud ja tänaseks krooniliseks kujunenud üldine harjumus. nõuka ajal oli mäletamist mööda klausel et tuleb kasutada parempoolseid radu ja möödumiseks või pöördeks ainult vasakpoolsemaid. või oli see ainult üle 3,5 tonni sõidukitele...? nu vahet pole. tänaseks on olukord just selle klausli puudumise või mittetäitmise tõttu viinud paremalt poolt möödasõitudeni mille kohta minu kunagine autokooli õpetaja ütles et paremalt möödumine peaks olema välistatud ja keelatud kuna see on niivõrd ohtlik... Loogiline ju!?
Saksamaal ja üldse arenenud liiklusega riikides ei möödu keegi eessõitjast paremalt....üldjuhul. Kui kiirteel keegi paremalt möödub siis on ta poolakas. äärmisel juhul eestlane. saksa juhid vaatavad silmad punnis peas mis toimub. ja kui keegi jobu (poolakas) sõidab sajaga kiirtee kõige vasemal rajal siis ei hakka mitte keegi temast paremalt mööduma. täiega vilgutatakse tulesid ja antakse signaali...Seal on vasakul rajal uimamine eluliselt ohtlik sadadele autodele korraga sest kui keegi peaks selle 100-ga sõitjale tagant sisse laksama 200-ga siis on liikluskatastroof kindel.
seega! ma olen 100% selle poolt et parempoolsed kiirendus-aeglustus, bussi, ratta või mis iganes rajad jäägu nendele kellele mõeldud aga sel juhul tuleks ette võtta ka midagi nendega kes nina nokides ja pilvi vahtides unistavad rooli taga ise vasakpoolsel rajal kulgedes (puudutab nii busse kui traktoreid kui veokeid. Samuti aegalselt sõita soovivaid korralikkuse etalone).
mõttetu on karistada üldise tagajärje ohvreid vaid pigem peaks alustama sealt kus on tegelikud põhjused. pole veel kuulnud et keegi oleks saanud karistada kõige vasakpoolsemal rajal sõitmise eest! aga seda juhti peaks kasvõi moraalselt karistama hoiatusega kui ta on seda teinud põhjendamatult.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”