probleem jawaga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
probleem jawaga
Tere. Tegemist on 89' assata 638. Hiljuti sain segu paika ning vahetasin ka silindri alumise tihendi. Lahti võttes avastasin, et silindri ja selle peal tihend puudub originaalis. Aga nüüd siis asjast. Jama siis selles, et masin ei lähe sõites üle 5000 pöörde ning kütusekulu on 8 l/100, kuigi võik ju olla 4 või 5. Süüde tundub ka paigas olevat, sest vändast käivitamine on lihtne. Kas kellelgi on pakkuda lahendusi sellisele probleemile või leidub Tartumaal mõni Jawa-teadlane, kes tahaks/võiks selle masina üle vaadata.
Ette tänades!
-
dan33
- Postitusi: 56
- Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
- Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
- Asukoht: haapsalu
Re: probleem jawaga
Vaata karpa ja pütivahelist akent ,seal võib mõra sees olla.Tuleb suht lihtsalt kui,mutreid ülepingutada.
Re: probleem jawaga
seal tundus nagu kõik ok olevat. Täpsustaksin, et 3 esimest käiku lähevad 5000 ja 4. läheb 4000. Pärast seda hakkab paukuma.
-
Bullet1222
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
Re: probleem jawaga
Mille järgi sa eeldad, et segu on paigas? Kui kütusekulu liiga suur ja kõrgetel pööretel paugub ja poob, siis arvan mina, et segu ikkagi liiga rikas. Võimalusi selleks piisavalt palju: liiga suur düüs, segu/õhu kruvi liiga avatud, nõel asetatud liiga kõrgele või hoopis õhufilter must. Kõige kindlam oleks vaadata Jawa manualist (kui kusagilt leiad) algseaded karbussile. Seal peaks täpselt antud olema, kui palju keerata välja õhu/segu kruvi, nõela kõrgus jne.
See, et vändast hästi käima läheb, ei pruugi tähendada, et süüde täpselt paigas. Nimelt omal on olnud kogemus IZ Planeta süüte sättimisega, et kui vändast hästi käima läks, siis ei läinud üle u. 4000 pöörde. Ja muutes süüdet nii, et mootor jooksis ilusasti peeneks, ei käivitunud vändast enam. Sellel IZil oli muidugi keegi taibu surve astet tõstnud ja seega pidi süüte moment olema väga täpne, mida muidugi venelaste klemmsüüde ei suutnud tagada.
Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)
Re: probleem jawaga
Kontakteeru kasutajaga Unimüts. Ta Tartu mees ning arvan, et Tema juba teab Jawa hingeelust niimõndagi.
-
Sadness
- Postitusi: 306
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: probleem jawaga
Jawa ise ongi üks probleem. ![]()
Võib pöörduda ka Kristo poole Raadimotosse (kui ta veel tegeleb selliste asjadega). Kui ei, siis oskab ta kindlasti jagada sm Veljo kontakti, kes on Jawade hingeeluga kursis umbes aastast 1854.
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Re: probleem jawaga
Bullet1222 kirjutas:Mille järgi sa eeldad, et segu on paigas? Kui kütusekulu liiga suur ja kõrgetel pööretel paugub ja poob, siis arvan mina, et segu ikkagi liiga rikas. Võimalusi selleks piisavalt palju: liiga suur düüs, segu/õhu kruvi liiga avatud, nõel asetatud liiga kõrgele või hoopis õhufilter must. Kõige kindlam oleks vaadata Jawa manualist (kui kusagilt leiad) algseaded karbussile. Seal peaks täpselt antud olema, kui palju keerata välja õhu/segu kruvi, nõela kõrgus jne.
See, et vändast hästi käima läheb, ei pruugi tähendada, et süüde täpselt paigas. Nimelt omal on olnud kogemus IZ Planeta süüte sättimisega, et kui vändast hästi käima läks, siis ei läinud üle u. 4000 pöörde. Ja muutes süüdet nii, et mootor jooksis ilusasti peeneks, ei käivitunud vändast enam. Sellel IZil oli muidugi keegi taibu surve astet tõstnud ja seega pidi süüte moment olema väga täpne, mida muidugi venelaste klemmsüüde ei suutnud tagada.
Segu vaatasin küünalde järgi. Olid helepruunid. Nõel on kõige madalamas asendis aga õhufilter võib olla küsimärk. Süüdet ei ole sellel masinal näpitud ostmisest saadik seega ei julenud seda varem kahtlustada.
Re: probleem jawaga
tegelt on vähemalt üks viga leitud. Probleem oli selles et üks kontakt ei avanenud ning seega oli ühe püti süüde võssa. Nädalavahetusega peaks selle likvideeritud saama. Eks siis vaatab edasi.
Re: probleem jawaga
Üks viga leitud! Probleem seisnes selles et süüte üks taldriku krubi oli ära kadunud. Nüüd Süüde enam-vähem paigas ja masin toimib paremini. Jõudu tuli juurde aga kütusekulu ei oska väikese testi kohta öelda. Probleemiks jäi veel see, et 4. käiguga jätab vahele kuigi esimesed jooksevad ilusti puhtaks
. On sellele ka mingi loogiline seletus?
-
Tsikkelröövel
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: probleem jawaga
Pane see süüde ikka PÄRIS paika. Hilise süütega käivitubki ratas priimalt ja pehmelt, madalal pöördel käib mõnusalt ja külmalt käib ka hästi. Kulu aga ongi mega. Ja teeb leegitorudele ka liiga, kuna põleb seal edasi selle asemel, et silindris tööd teha.
-
madjs
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: probleem jawaga
Vaata ka raamlaagrid üle, kui seal miski loks siis ka süüde jamama hakkab. Enda 638 sai neid seal ikka päris tihti vahetatud, eriti süütemängu poolset kaherealist. Ps vahetuseks ei võtnud ma enam lõpuks mootorit laiali, tegin vastava tõmmitsa, arutasin separaatori pleki kuulide vahelt ära, tõmmitsa toppisin kuulide vahele ja käes ta oligi. Tõmmitsa otsad käiasin kõigepealt ümaraks ja siis selle ümara otsa kahelt poolt lapikuks, et saaks laagrisse sisse toppida ja , et ta sinna pidama jääks. Peale seda oli tõmmitsaga sikutamise vaev. Mootor sai kah vist soojaks aetud millegagi enne kui laagert sisse või välja sai liigutatud, soojana tuleb kergemini. Simmeri pidi ka muidugi tavaliselt peale sellist lammutamist ära vahetama.
http://www.krracing.ee/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.