Amordi pukside kysimus.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Amordi pukside kysimus.

Lugemata postitus Postitas uuggu »

Tere

Peale mõningast nuputamist, et miks ratas vibama kipub (gsx-r 750), jõudsin avastuseni, et esiamordi putked loksuvad välimiste sees.
Järeldus: vist puksid kulunud.

Kas on mingeid kiireid/odavaid lahendusi, või on tark osta lihtsalt uued?
Ning kui vaja uued, siis kas need on mingis standarmõõdus vastavalt mudelile, või tehakse ka nö "remont" seeriat, mis tiba tihkem, et äkki ka muud jupid kulunud...

Tänud.


s3rza
Postitusi: 173
Liitunud: 22 Apr 2007, 22:25
Asukoht: Haapsalu

Re: Amordi pukside kysimus.

Lugemata postitus Postitas s3rza »

Yamaha keskus teeb amordihooldust.
Esiamordid vist olid 1500.- paar. Seal peaks õli ja simmekad ka sees olema.
Helista neile ja küsi.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: Amordi pukside kysimus.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Amordipuks on selline asi mida saab 99% reeglina ainult esindusest. Eraldi teema on krossirattad, millede amorte hooldatakse väga tihedalt ja milledele on ka aftermarketjuppe saada.
Tihedamate liugpukside küsimisega panid sa nüüd küll puusse, sest amort peab ilma vedru ja sisuta käima võimalikult kergelt. Liugpukside liugpinnad on kaetud tefloniga, mis peab korras tolmukate ja simmerite puhul väga kaua vastu. Ja ega seal eriti midagi kuluda ei saa niimoodi et oleks "remontmõõtu" vaja. Siit ka küsimus: kui palju need torud sul loksuvad? Näiteks Marzochhi amortidel on väike loks tootja poolt ette nähtud selleks et amorditorude kergel paindel amordid kinni ei pooks. Seega kerge loks on täitsa ok.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”