KARJÄÄRI KÄRNATAMINE II ETAPP
Re: KARJÄÄRI KÄRNATAMINE II ETAPP
Ma mõtlen just võrreldes 2T 125-ga. Tohutu vääne, mis on maastikul kiiresti sõitmise peamiseks eelduseks. Väikse 2t peab käikudega (võrreldes 4t) palju vaeva nägema ja uute 450 võrreldes on kaal ainult numriliselt veidi väiksem aga sõites mingit erilist vahet küll eriti ei tunne. Selline arvamus on lihtsalt kujunenud. Muidugi suure ja oluliseima osa sõidu edukusest moodustab ikka sõitja.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.