GPZ-305 säde puudub

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1965
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 185 korda

Re: GPZ-305 säde puudub

Lugemata postitus Postitas Vint »

Kas masin nö. "Hoiatas ette" kah vahepeal, e. mootor jättis vahele keskmiste või kõrgete pööretega?

mart1n kirjutas:
ping kirjutas:

Kas piip oli "paigast ära" või täitsa lahtiselt? Kas säde kadus täisgaasi andmise ajal?.

Säde kadus jah ühel ristmikul vasakpöörde ajal. Äärepealt oleks rekkale ette jäänud, mingi vaba hooga veeresin ohutussaareni.

vintisvint kirjutas:

Millest se mehaanik järelduse tegi...?

arvate, et pani diagnoosiga äkki puusse?

Sellise diagnoosi saab ikkagi pärast põhjaliku mõõtmist välja käia.
CDI (kui TCI-ga pole tegu!) tüüpiline viga on se va kondekas peale inverterit, selles tekib ajajooksul läbilöök mis lõppeb lühisega(võib esineda ka "vaikne surm" kus konde ei lenda ribadeks! toim.) Seesamune põhjustabki ahelreaktsiooni kus kõik muu saab samuti surma.
Kondekas ise on enamasti 300-600 V ja mahtuvusega 1-4 uf (selle kondeka laadimis/tühjenemis tsükkel määrab enamasti ka max. pööretearvu mootoril. Moodsatel vurridel on seda isegi "piirajana" kasutatud)

Dioodidest ja transsidest: Eelmainitud http://www.alldatasheet.com markeerimis tähised otsingusse ja sealt saad vajadusel endale tasuta copy/paste teha.
Lehepeal on tootja poolne info, seega kõik selle kohta kuidas mõõta jne...
Avo

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”