Miks kulub rehv ühelt poolt rohkem?
Re: Miks kulub rehv ühelt poolt rohkem?
Muster kulub saehambasse pidurdamissest. Mustri klots paindub läbi ja seetõttu see klotsi serv, mis vastu maad olles eespool on, kulub rohkem. Tagarehvil on vastupidi, kuna pidurdamise mõju on tavaliselt kiirendamise omast väiksem.
Servast rohkem kui keskelt - oleks nagu surve madalavõitu. Isegi kui surve on nagu juhend soovitab, võib see teatud rehvile liiga vähe olla.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.