Miks kulub rehv ühelt poolt rohkem?


Pezzi
Postitusi: 286
Liitunud: 18 Mai 2008, 20:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Miks kulub rehv ühelt poolt rohkem?

Lugemata postitus Postitas Pezzi »

Muster kulub saehambasse pidurdamissest. Mustri klots paindub läbi ja seetõttu see klotsi serv, mis vastu maad olles eespool on, kulub rohkem. Tagarehvil on vastupidi, kuna pidurdamise mõju on tavaliselt kiirendamise omast väiksem.

Servast rohkem kui keskelt - oleks nagu surve madalavõitu. Isegi kui surve on nagu juhend soovitab, võib see teatud rehvile liiga vähe olla.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”