millist tsiklit valida
Moderaator: Moded
millist tsiklit valida
- Kui pikk ja kui raske sa oled
193/85 - milline on sinu sõidukogemus ja millistes tingimustes
sõidukogemust on vähe, sõitnud mõne enduroka, krossikaga ja mõne bikega vana kawaga ja uuema hayabusaga. - vanus
23 - juhiloa kategooria ja staaz
load olemas nüüd. - millistesse tingimustesse ratast otsid
90%linnas ja vahest ka mõned ringid saugal. - palju sul selleks raha eraldatud on
70-90.- a al 2003 - kui hakkad sõpradega koos sõitma, millised tsiklid neil on.
- mitmekesi ja kui pikalt kavatsed sama tsikli seljas sõita.
Et siis lühidalt, olen suht pikk.
Enamu sõit linnas st. ei tahaks Väga kõhuli olla.
silma jäänud järgmised: (mida neist eelistada ja mida veel vaadata?)
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Re: millist tsiklit valida
Ei tahaks väga kõhuli paagi peal olla, aga samas valikus on nagu kõige RRRRimad rattad üldse?? Millised need veel rohkem "kõhuli paagil" rattad siis on?
Re: millist tsiklit valida
Soultrain kirjutas:Ei tahaks väga kõhuli paagi peal olla, aga samas valikus on nagu kõige RRRRimad rattad üldse?? Millised need veel rohkem "kõhuli paagil" rattad siis on?
Ei ole sõitnud nede ratastega! Väga hea, kohe targem.
Mida siis soovitad?
Kuidas neid rattaid võrrelda hayabusaga? sama kõhuli?
Re: millist tsiklit valida
Samas kui sa Saugal ringe teha tahad, siis on need Rrrrr-imad pillid just tänuväärsed.
Või tahad teha paar "rahulikumat" tiiru seal?
Re: millist tsiklit valida
naked ratastel on üldiselt isteasend püstisem, miskit sellist ehk? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1965
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 185 korda
Re: millist tsiklit valida
Paap kirjutas:Soultrain kirjutas:Ei tahaks väga kõhuli paagi peal olla, aga samas valikus on nagu kõige RRRRimad rattad üldse?? Millised need veel rohkem "kõhuli paagil" rattad siis on?
Ei ole sõitnud nede ratastega!
Mida siis soovitad?
Proovi ikka võimalikud erinevad varjandid ära, oma pe... ja käsi on kuningas tsklite puhul.
Re: millist tsiklit valida
Soultrain kirjutas:naked ratastel on üldiselt isteasend püstisem, miskit sellist ehk? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
naked ei sobi.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: millist tsiklit valida
just. nagu Soultrain ütles - kõik need rattad on suht "kõhuli paagil" rattad, 1000 gsxr K2 neist vast kõige vahem ja ise gabariitidelt kõige suurem. Tõele au andes seda fireblade-i pole proovinud aga kuna tegu siiski RR rattaga siis ma ei kahtlegi selles, et sirge seljaga sõita tahtes pead gaasirutskat varvaste vahel hoidma.
gsxr 1000 mis siin välja tõid ei ole tegelikult nö 2003 (mudel), vaid 2001-2002 mudel. Ja selles ning sügisilmade valguses veidi kallivõitu (kuigi piltidelt näeb kena sile pill välja). gsxr 750 - samuti nagu liiga kallis ja suht väikesepoolne gabariitidelt, samas linnas (ja rajal harjutamiseks) peaks hea olema - kuigi ise eelistaks siis juba 600cc. Aga ise võtaks sellest valikust ehk hoopis Honda, sellel tundub ka hind vs ratas/aeg suht õige olema, ilus ka. Btw - mingi aeg müüs keegi 80k eest 2006 gsxr 1000 (no ok, sõitnud ka rada a missiis) - oleks omal veidi seda va krabisevat üle - ostaks ise selle hoopis.
EDIT: kui peab asi tingimata täigondlis bike olema siis linnavahele mina isiklikult eelistaks väga hea ja lihtsa manööverdamis/juhitavus omaduste tõttu hoopis 600cc uuemat ratast (cbr al. 2003, r6 al. 2006, kawa zx636 al. 2003, gsxr 600) aga need suht väikesed, seega äkki hoopis mõni V2 bike
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: millist tsiklit valida
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ei pea kõhuli olema, mahub hinnaklassi, kannatab saugal kurvides painutada, kiirust piisvalt, linnas tore sõita, arvestades sõidukogemust, siis kui enduro ja krossikaga hakkama said, saad ka nendega, lisaks kui tuju peale tuleb saad metsas kergemat offroadi teha.
Re: millist tsiklit valida
vähem kõhuli http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Aga sinu poolt välja käidud ratastest valiks ma tonnise Suzu gsxr, kui silmas pidada rada.
Iseküsimus, kas sul mõistus ka sellest tonnisest üle käib.
Pascaan pidas silmas seda
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Re: millist tsiklit valida
Naked ratas pidi ju teema algataja poolt välistatud olema. Endal on 2006a Fz6-SA ja linnas on see tõesti mõnus ratas, eriti minusugusele algajale, ABS pidurid ja puha
Nagu siin keegi ütles, et R-seeria bike on linnas nagu lõvi loomaaias.
Re: millist tsiklit valida
pacaan kirjutas:EDIT: kui peab asi tingimata täigondlis bike olema siis linnavahele mina isiklikult eelistaks väga hea ja lihtsa manööverdamis/juhitavus omaduste tõttu hoopis 600cc uuemat ratast (cbr al. 2003, r6 al. 2006, kawa zx636 al. 2003, gsxr 600) aga need suht väikesed, seega äkki hoopis mõni V2 bike
Peab olema täiskondlis bike.
Kas sinu pakutud 600sed ei jää mitte väikseks mulle? (193/85)
Lähen täna vaatan selle grxr 1000 ära.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ei oska keegi võrrelda sõiduasendit esimeses postis pakutid 2003a hayabusaga?
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: millist tsiklit valida
GSXR1000U1 ...kiirendus 0-100 km/h 1,2 s...
tahan ka sellist
samas müüa 600ne hornet. kuidas ma sellise rümaka otsa ikka sattusin omal ajal
edit: NALI, tegelikult ikka ei müü küll
ja täiesti nõus selle lõvi ja loomaia võrdlusega. sõnastaks isegi "nagu omada Koenigsegg`i Kapa-Kohilas"
aitäh scryth et meelde tuletasid (loodan et Koenigsegg pole minevikus traktoreid valmistanud)
Re: millist tsiklit valida
Vapsik kirjutas:sõnastaks isegi "nagu omada Lamborginit Kapa-Kohilas"
don't think so...
Lamborghini on täpselt õige pill Kapa-Kohilasse:
http://www.channel4.com/4car/gallery/ga ... =19&page=8
http://envirofuel.com.au/2007/10/04/new ... biodiesel/
jne...
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: millist tsiklit valida
Kui 90% linnas sõidad, siis mina RR-i (ehk siis mingit bike-i) küll ei võtaks never. Käed ikka väsitab täiega ära (asi pole ka harjumises, sest sõidan kõvasti ka jalgrattaga (MNT) ja seal on kätele veel suurem koormus). Jalad on kronksus pee all ja peeglitest ei näe ka midagi. Maanteel tuule eest pole legaalsetel kiirustel kaitset vaja ja kui bikega võrrelda, siis ega seal ka niisama sõites keegi gondlisse ei roni, ikka käed sirgu ja keha on klaasitagant väljas. Kui veel kaasreisijat tahad vedada, siis järjest hullemaks läheb, oled munadega paagi otsas ja kaasreisija ka munade otsas .
Raja kohta ei oska kommenteerida, kuna kogemused piirduvad paari ringiga Saugal ja seda ka võõra RR rattaga. Aga linnas on nakedbike küll omas elemendis.
Re: millist tsiklit valida
Selline on minu meelest huvitav pill näiteks, 2006 a ja ABS on peal, isteasend püstisem-peaks pikemale mehele parem olema.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Endal küll VFR800 ja kiidan ka seda
Vauuuu 4:)
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: millist tsiklit valida
Eelkõneleja postist loen välja ühe VALE arusaama kaasreisijaga sõitmisest.Või tähendab sellest,et sul on olnud kehv "seljakott" või ei ole sa osanud teda ise piisavalt juhendada.Esiteks ei tohi tagaistuja mitte mingil juhul baigilisega sõites meeleheitlikult ümbert kinni hoida.Siis ongi sul üks mõnusalt raske seljakott,kes sind sinna paagi otsa munepidi surub.Teiseks kui juhtubki selline taha siis oma põlved paaki nagu elu sõltuks sellest pidurdamisel.Äkki on endal piisavalt jõudu,et ennast omletist päästa.Üldiselt on parima variandina tundunud see kui "seljakott" paneb käed ümber minu,aga toetab paagi peale.See ei pruugi aga õnnestuda kui on pikem sõitja ja lühikeste kätega kaasreisija.Teine asi,mida ta seal taga saab teha on see et ta oma jalgadega surub vastu sinu külgi pidurdamisel siis on alakeha paigal ja kui käed on paagil siis ei lenda ta mingil juhul selga.Üks käte variant on veel,et üks käsi ümber ja teine paagil.
Teemasse ka.Kui tahad linnas sõita enmus ajast siis enda mugavuse huvides on 600-ne parem.Samas on sellega suurematel meestel oht välja paista nagu karu jalgrattaga.
Üks variant on muidugi minu sv ää osta:DLiigub piisavalt,on piisavalt suur ja ei ole nii kõhuli kui gixxer.
Re: millist tsiklit valida
Sa nagu päris pikk vend ja kui sa kõhuli ei taha sõita siis R on jah vale valik. Et selle seljas ennast hästi ja mugavalt tunda peaksid just paagil olema ja seda just kiiremal sõidul. Linnas sa kiiret sõitu teha ei saa ning nii väsivad sul käed vägagi ruttu ära, ka selg võib väsida. Sul endal võib ebamugav juba sellepärast olla, et jalad on pikad ning neid seal kronksus hoida ei ole vist lõbus. Olen ise sent alla 1.8 ja sõidan gondlis aparaadiga ning sellises pikkuses on hea. Kord istusin ka sõbra Banditi otsa (1200cc), kuramus see oli hea tsikkel: sirge lenks, mõnus pehme sadul, selg kenasti sirge ning ülevaatlik tunne...no mida veel tahta eksole . Üks asi veel, 600ne võib sulle gabariidiliselt väike olla ja naljakas tunduda aga see eest mootorit on maa ja ilm sama själle 1000ne on liialt võimas ja linnasõiduks ei ole sul mõtet üle maksta.
Seljakotiga on jah see lugu, et kui ta taga ei oska olla ja pidurdustel kätega paaki ei pressi siis hakkab su tikritel pikapeale valus, pärast läevad veel paiste
Aga sa hüppa motopoodidest läbi ja proovi erinevate peal pisut ratsutada
Re: millist tsiklit valida
Kuna jutt juba Banditi peale kiskus, siis on pakkuda üks Bandit, millel isegi jalarauad kaugemale viidud ja seetõttu peaks olema väga mugav sõita ka pikemat kasvu isikul. Samas teeb see muidugi isteasendi suhteliselt gondlis rattaga sarnaseks... Soovitan samuti, et sellises hinnaklassis ratast ostes tasub kõik meeldivad rattad järgi proovida ning leida mugavuse (sõiduomadused) ja meeldivuse (välimus) vahel endale sobiv kompromiss.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Re: millist tsiklit valida
Alwayslate kirjutas:Üldiselt on parima variandina tundunud see kui "seljakott" paneb käed ümber minu,aga toetab paagi peale.See ei pruugi aga õnnestuda kui on pikem sõitja ja lühikeste kätega kaasreisija.Teine asi,mida ta seal taga saab teha on see et ta oma jalgadega surub vastu sinu külgi pidurdamisel siis on alakeha paigal ja kui käed on paagil siis ei lenda ta mingil juhul selga.Üks käte variant on veel,et üks käsi ümber ja teine paagil.
Nii on küll hea sõita, aga iseasi on see, kui kaua "seljakott" jaksab nii olla, sest käed väsivad nii päris ruttu ära.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: millist tsiklit valida
-PitBull- kirjutas:Alwayslate kirjutas:Üldiselt on parima variandina tundunud see kui "seljakott" paneb käed ümber minu,aga toetab paagi peale.See ei pruugi aga õnnestuda kui on pikem sõitja ja lühikeste kätega kaasreisija.Teine asi,mida ta seal taga saab teha on see et ta oma jalgadega surub vastu sinu külgi pidurdamisel siis on alakeha paigal ja kui käed on paagil siis ei lenda ta mingil juhul selga.Üks käte variant on veel,et üks käsi ümber ja teine paagil.
Nii on küll hea sõita, aga iseasi on see, kui kaua "seljakott" jaksab nii olla, sest käed väsivad nii päris ruttu ära.
Oot ma mõtlesin linna sõitu siin hetkel.Palju sa ikka linnas niimoodi sõidad,et käed ära väsivad.Ja kui ongi plaan linnas ironbutti teha siis aitab viimane variant.Sellega saab toetavat kätte vahetada.
Tegelikult on veel üks variant.Ma nüüd valmistajat ei tea ,aga on olemas selline nö sang mis kinnitub paagi korgi külge.Sellest peaks päris hea kinni hoida olema.
Tegelikult käib kogu see jutt ühte teise teemasse mida ma hetkel ei viitsi otsida,kus on pikemalt juttu igast variantidest.
Re: millist tsiklit valida
Ma ei saa ainult sellest aru et miks pikemal mehel RRRRRRi peal halvem on sõita - käed ja keha on pikemad, järelikult oledki rohkem püsti kui lühemad mehed ju.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.