Reg.number bike "saba" alla?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Reg.number bike "saba" alla?
Tere,
Kuna väike ümberehitus on käsil siis tuli plaan kaotada suur ja kohmakas numbri hoidja. Samas kui number kinnitada undertail'i külge, siis see jääb suht korraliku nurga alla. Samas olen näinud tsikleid, millel on sellist lahendist kasutatud. Sooviks targematelt nõu, kuidas ülevaatusel selesse suhtutakse ning kuidas politsei reageerib? Kõikidel ette juhtunud masinatel on puudunud ka numbrituli. Sooviks kommentaare inimestelt, kes on sellist lahendut ise kasutanud...
Aitähh
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Minul on numbri paigutus lahendatud nagu sul mõttes on.
Politseiga pole jamasid olnud, kuid pole ülevaatusel käinud, selle kohta ei tea rääkida.
Numbrituled panin ka, et vältida tulevikus ebameeldivusi.
Niikaua kui number on eemalt loetav (ka. öösel) siis arvan et ei tohiks probleeme olla.
Välja näeb asi selline.
Re: Reg.number bike "saba" alla?
mul oli samas kohas all nr. ja selline semu nagu Koppel Mati (kurikuulus)politsei teeb selle eest 1400kr. aksiaid nagu koliseb+ kordus ülevaatus
kui julged kobiseda siis veel suunatulede eest.Kõige tipuks ütleb ,et see masin kuulub vaid rinkale.
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Registrimärk peab olema loetav ja nähtav. Loetav ka selles mõttes, et vasakult paremale, mitte ülevalt alla ja alt ülesse. Kui need tingimused on täidetud ja ka suunatuledel on CE märgistus peal, seni ei saa ükski imepolitsei "Mati" miskit kägiseda. Olgu see number kus iganes.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 11 Juul 2007, 19:35
- Asukoht: Tallinn
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Tegelt on VÄGA huvitav teema!!!
Kuid tahaks mõne ülevaatuse mehe arvamust kuulda!
PS: oma siklil samas kohas number, tuttav LP st, arvas et olgu! Kuid JUPO M..n ähvardas trahviga
Niiet kellel on hea tuttav, või kes ise tunneb seda seadust ............tuld
Главное в экстремальном спорте, знать где заканчиваться экстрим и начинаться пизд*ц!
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Kunagi näitas telekast liiklussaates mingisugusest politseireidi, kus tõnismäel kontrolliti just selliseid asju mootorrattastel. Et kas number on õiges kohas, mustad visiirid, ringraja jaoks mõeldud sumpad etc.
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded.Kood 102. Registreerimismärk
Nõuded:
1) peab vastama Eestis kehtivatele nõuetele või Viini 1968. a «Teeliikluse konventsiooni» või EÜ liikmesriikide sõidukitel EÜ Nõukogu määruse 2411/98/EÜ nõuetele;
2) registreerimismärk peab olema loetav hajutatud päevavalguse korral vähemalt 40 m kauguselt ja pimeda ajal, nõuetekohase registreerimismärgi valgustusega, vähemalt 25 m kauguselt;
3) registreerimismärk peab olema ilma katteta ning asuma valmistaja poolt ette nähtud kohas, vastavalt direktiividele 70/222/EMÜ või 93/94/EMÜ;
4) sõidukeil, mille registreerimismärgi kinnituskoht ei sobi standardikohasele registreerimismärgile, võib kasutada lisakinnitusvahendeid ja paigutada valgusteid nii, et oleks tagatud tagumise registreerimismärgi loetavus;
5) peab olema puhas, deformeerimata;
6) kinnitusdetailid ei tohi halvendada registreerimismärgi loetavust.
Kontrollimine: vaatlusega.
Võib olla keegi viitsib need direktiivid välja otsida.
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Kuskil 3 aastat tagasi sai sõber kah trahvi eeskirjale mittevastava numbrikinnituse eest. Lugu selline, et jäime lihtsalt Estonia ees parklas seisma kolmandat sõpra ootama. Seal aga toimus politseil parajasti taksojuhtide peedistamise reid. Nähes aga meid unustati taksojuhid sedamaid ja lendasid meie juurde, endal näol rõõmus ilme, et nüüd "teeme ära". Kontrollisid ülevaatust, kindlustust, kehtivaid varasemaid rikkumisi. Suur oli nende pettumus kui nad midagi ei leidnud. Siis aga avastas üks politseinik, et sõbra R6-l on numbrimärk kinnitatud otse tagumise tule taha sedasi, et numbrimärk oli sama kalde all kui saba. 40 meetri kauguselt oli number väga ilusti loetav. Trahv tehti aga ikkagi ära kuna oli eksimus direktiiv 70/222/EMÜ vastu (http://www.legaltext.ee/text/et/T50151.htm).
Seal sellised punktid:
2.3. Märgi asukoht sõiduki vertikaaltasandi suhtes
Märk on vertikaalselt, lubatud hälve on 5°. Sõiduki kujust tulenevalt võib see olla vertikaalsuunas kallutatud:
2.3.1. mitte üle 30°, kui pind, millele registreerimismärk on kinnitatud, on kallutatud ülespoole, tingimusel et märgi ülemine serv ei ole maapinnast kõrgemal kui 1,2 meetrit;
2.3.2. mitte üle 15°, kui pind, millele registreerimismärk on kinnitatud, on kallutatud allapoole, tingimusel et märgi ülemine serv ei ole maapinnast kõrgemal kui 1,2 meetrit.
Ehk siis numbrimärgi kalle oli tunduvalt rohkem kui lubatud 15°.
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Õnnekas kirjutas:Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded.Kood 102. Registreerimismärk
Nõuded:3) registreerimismärk peab olema ilma katteta ning asuma valmistaja poolt ette nähtud kohas, vastavalt direktiividele 70/222/EMÜ või 93/94/EMÜ;
Põhimõtteliselt sellesama punkti järgi saabki kolinal trahvi ära väänata. Selge on see, et ühelgi tehasest tulnud rattal ei ole numbrimärgi kinnitus seal saba all.
Olgu ta siis nähtaval ja valgustatud või mitte, kes norida tahab, see põhjuse leiab..
Re: Reg.number bike "saba" alla?
pyramiid kirjutas:Õnnekas kirjutas:Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded.Kood 102. Registreerimismärk
Nõuded:3) registreerimismärk peab olema ilma katteta ning asuma valmistaja poolt ette nähtud kohas, vastavalt direktiividele 70/222/EMÜ või 93/94/EMÜ;
Põhimõtteliselt sellesama punkti järgi saabki kolinal trahvi ära väänata. Selge on see, et ühelgi tehasest tulnud rattal ei ole numbrimärgi kinnitus seal saba all.
Olgu ta siis nähtaval ja valgustatud või mitte, kes norida tahab, see põhjuse leiab..
No aga minu silmis nullib see punkt selle kolmanda ära.
Politsei ju ei tea milline ta tehasest tuli, äkki oligi tehasest seal?
4) sõidukeil, mille registreerimismärgi kinnituskoht ei sobi standardikohasele registreerimismärgile, võib kasutada lisakinnitusvahendeid ja paigutada valgusteid nii, et oleks tagatud tagumise registreerimismärgi loetavus;
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Marauder kirjutas:No aga minu silmis nullib see punkt selle kolmanda ära.
Politsei ju ei tea milline ta tehasest tuli, äkki oligi tehasest seal?4) sõidukeil, mille registreerimismärgi kinnituskoht ei sobi standardikohasele registreerimismärgile, võib kasutada lisakinnitusvahendeid ja paigutada valgusteid nii, et oleks tagatud tagumise registreerimismärgi loetavus;
Selle punktiga on tahetud öelda seda, et kui näiteks tehasest tulnud numbrialus on väiksem kui selles riigis kasutuses olevad mootorratta numbrimärgid, vot siis võid seda alust vähe suuremaks monteerida, kuid asukoht kui selline ei muutu!
Ja ei ole need politseid nii lollid midagi, et ei tea, kus asub tehasepoolne numbrimärgi alus, ära selle pärast küll muretse..
Neil vaidluse korral võimalik sind iga kell eksperdi juurde kupatada (loe: esindusse) ja no kordusülevaatusest ei pääse ka!
Re: Reg.number bike "saba" alla?
pyramiid kirjutas:Marauder kirjutas:No aga minu silmis nullib see punkt selle kolmanda ära.
Politsei ju ei tea milline ta tehasest tuli, äkki oligi tehasest seal?4) sõidukeil, mille registreerimismärgi kinnituskoht ei sobi standardikohasele registreerimismärgile, võib kasutada lisakinnitusvahendeid ja paigutada valgusteid nii, et oleks tagatud tagumise registreerimismärgi loetavus;
Selle punktiga on tahetud öelda seda, et kui näiteks tehasest tulnud numbrialus on väiksem kui selles riigis kasutuses olevad mootorratta numbrimärgid, vot siis võid seda alust vähe suuremaks monteerida, kuid asukoht kui selline ei muutu!
Ja ei ole need politseid nii lollid midagi, et ei tea, kus asub tehasepoolne numbrimärgi alus, ära selle pärast küll muretse..
Neil vaidluse korral võimalik sind iga kell eksperdi juurde kupatada (loe: esindusse) ja no kordusülevaatusest ei pääse ka!
Einoh, ma räägin siis Saaremaa kogemustest. Nad usuvad isegi seda kui öelda et Hyabusa on 11kw peale piiratud.Proovitud värk.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Marauder kirjutas:.....
Ei sa kohe küsimatta jätta ,et oskad sa veel millegiga kelkida ?
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Räägin nii nagu asjad on, võta seda siis kui kelkimisena.
Re: Reg.number bike "saba" alla?
keerake number äkki üldse ümber kiivri...valgustuseks paned taskulambi teibiga selja peale...
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 11 Juul 2007, 19:35
- Asukoht: Tallinn
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Krt, choperi meestel on vabsee number külje peal, keegi neid ei taha ................
Главное в экстремальном спорте, знать где заканчиваться экстрим и начинаться пизд*ц!
Re: Reg.number bike "saba" alla?
Tervitus,
Saime just käesoleval suvel Saaremaa politseinike käest 20min "tasuta koolitust" sellel teemal
Meil ühel piigal ka ümberehitatud ratas, number üsna samas kohas kus kasutajal xdream. Teema selles et esiteks, pole see number tehase järgi õiges kohas (ja seda saab politseiga vaielda) ja teiseks, pole teatud ettekirjutuste järgi loetav (pole politseiga vaieldav).
Piigal vedas kuna üks politseinikest oli vist ise ka rattur (malta ristiga sõrmus) ja see tegi "innukale" naispolitseinikule selgeks, et ega tema ei tea kuidagi et kas on tehase järgi või ei ole. Aga selle kalde teema nad seletasid meile pikalt lahti. Võtsid paberi ja joonistasid . Innukas naispolitseinik käis mitu korda autos ja otsis eeskirju meile, et näidata kui "eksinud" me oleme. Aga 20 minutit seletamist vist pehmendas tema indu. Ja vist ka "kõvema" taseme politseinikud kelle see daam kohale tellis
. Need kuulasid kokkuvõtte ära ja lasid meid minema.
Aga kokkuvõtteks - nad ütlesid et tuleb ARK-i minna ja ratas arvele võtta kui ümber ehitatud ratas . ARKis pidavat ka nõuded olema numbri kinnituse kohta. Nad soovitasid selle rattaga neile enam jalgu mitte jääda.
Jõudu,
Anneli
WIMA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.