Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Moderaator: Moded
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
aga tahad sõita hoopis suure, võimsa ja rohelise autoga?
Sõida bussiga
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
ml1710p kirjutas:Nahhui sa siin kõiki lammasteks sõimad?
Ja üleüldse, oled Sa kahetaktilisele remonti teinud, Lammas?
Sebar`ile bann! Kes ühineb?
Kas sa ise oled ikka 2t remontinud? Riga D8-l rõngaste vahetamine ei lähe remondi alla!!!
Kes sa ise oled?
Ma arvan ,et ta on Sebar.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Olen küll, dt125r`i kolbi vahetanud, tihendeid ka vahetanud, vänvõlli laagreid.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
soovitan siiski 2t.
nt. minu roller mis on 70cc. teeb üliilusti 125cc 4t rollerile tuule alla..
4 takti venib nagu tigu.. ja hääl on rõve (125 cc)
2 takti teeb m6nusat häält ja on m6nusalt pöördes erinevalt 4t. "traktorist"
mai tea miks sulle meeldib vaiksem hääl.. mulle meeldiks just suht kõva ja pöördes hääl.. sellepärast peal ka sportsumps..
minskide kohapeal nii et ise sain 700kr. töökorras minski. peale saamist läksid vahetusse kõik laagrid ja simmerid ja rõngad..masin pmst peab peale korralikku timmi ajamist siiamaani. 1 aasta juba. ja masin oli maakohas niisama nn. põllupill. ainuke viga et kolvirõngad kulusid ruttu . muidu ülihea.
v6rreldes läänetehnoloogiaga.. on masin ikkagi selline nn. logu. teeb vahepeal kahtlaseid hääli ja ei ole selline pööretepill..
eile sain sõita 125cc suzuki rg gammaga. esimene kogemus 125cc bikeiga. (muidu s6itnud minskiga, ja honda 125 xr vms(1 tiir)) masin j2ttis ülikõva mulje just jõupoolest. asi on aastast 1988 aga liigub väga hästi. välja läheb 140 gpssi ja 14000 pööret. ja küttekulu mingi 4 sajale vb isegi vähem.
3000 kr maksti selle eest ja minuarvates väga hea tehing.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
4T hääl on palju etem kui rõwe pinin. Sõitsin ise ka täna pinina ja pool teed praktiliselt ilma tuledeta, aga enduroga. Ja sinu rolleri lutiks lõdvalt ära.
Käisin küll eile Viljandis ja jõudsin täna ka tagasi aga olin telefonis vist ühe numbri valesti sisestanud ja ei saanud alber52'le kõnet teha, hoopis mingi tundmatu persoon võttis toru ja kõneles midagi millest ma mitte midagi aru ei saanud. Virago proovimata. Siiski, otsustan vist 2T kasuks. Loodetavasti järgmisel nädalavahetusel piniseijaid vaatama.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
pigem pinin kui traktor:P siis v2hemalt kaugelt kuulda et nt m6ni kindel tüüp tuleb:P
k2ikudega ja variaatoriga masinaid ei anna võrrelda.. kuna käikudega masinatel on parem minek.. vb tipp kiiruses aint lutiks variaatoriga masin m6nda k2ikudega.
2 takti on selllesm6ttes hea et ylilihtne parandada kui midagi katki, iseteed s22stad remondi kuludest, 4t paljud ei oska parandada..v6i nt. klapivahet õigeks panna, viid hooldusesse vms maksad j2lle pappi.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Pinin või mitte, ma usun et hääl pole kõige tähtsam. Eks ikka kõik hinnas kinni
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
neljataktilise hääl hea sumpaga on ikka üle prahi.. aga kui raha oleks ostaks siiski 2taktilise..
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Rallitajal nüüd siis 125 cm3 kahetaktiline naked kodus - Yamaha TZR. Mõistagi... KTM GS 620 ja XJ600-ga, mida proovitud sai, ei maksa üldse võrrelda aga alustuseks päris hea. Natukene vaja veel näppida ja kruvisid keerata, siis peaks täitsa tip-top ratas olema.
Paljudel on kusjuures arvamus et see tsikkel kaalub tohutult palju, selga istudes on arvamus täiesti vastupidine. Nüüd on üks potentsiaalne tsiklinaine ka rohkem - õpetasin klassiõe sõitma. Talle meeldis see tohutult ja nii kui ringilt tuli, küsis luba uuele minekuks. Loodetavasti võtab järje üles ja hakkab ka lube tegema...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.