Ringrajasõiduga alustamine
Re: Ringrajasõiduga alustamine
võibolla tuleks sul ka järgmist silmas pidada:
mis on su kaal ja kui pikk sa oled? 125ga on kaal ja pikkus kindlasti olulised momendid.
konkurents - kui vaatad 2008 aasta osalejate nimekirja, siis näiteks 6 ja 7 etapp toimusid järgmiselt:
125 + 250 : 7 osalejat mõlemal võistlusel (nendest 4 eestlast)
Rookie 600: vastavalt 22 ja 21 võistlejat
ehk siis väikeses klassis Eestis praktiliselt sõitjaid ei ole, mistõttu ei ole ka konkurentsi, mis sind arendaks.
Kui sa just 12 aastane pole, siis ise soovitaks sulle siiski 600-se kasuks otsustada. Jutu järgi oled sa siiski enne sõitnud (mitte küll ringrada), siis ei tohiks sa mootorrattaga võõras olla. Ning 600stes on tõesti konkurents tihe ja rahvast palju, vastupidiselt 125 + 250le, mis teeb selles klassis osalemise igal juhul huvitavamaks. teiseks on 125 klassis (kui peaksid soome sõitma sattuma) ka tasemevahe väga suur, kuna seal puudub nn. "rookie klass". 600ga on sõitjaid nii palju, et esimestel hooaegadel sõidad "Rookiet", kus on palju algajaid, tugevamad sõitjad liiguvad edasi Superstock 600 klassi.
Samuti, kui võtad endale sõtimiseks tänavarattana levinud mudeli (R6, CBR 600), võid olla kindel, et sellele ka varuosasid kiirelt ja hea hinnaga leiad ning ka know-how on kergemini kättesaadav.
Mis kiirustesse puutub, siis meie väikestel radadel väga suurt vahet ei ole, väikse ratta nõrgema kiirenduse kompenseerib kiirem kurvikiirus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.