krosser vs. hardenduro

Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: krosser vs. hardenduro

Lugemata postitus Postitas creativ »

mella kirjutas:

esikahvli nurk võib olla erinev ning amortide jäikus.
Kuni viimaste aastateni oli KTM endurokatel terasklapid, krossaritel aga titaanid.
krossaritel enamasti puudub tulede/aku mähis genekas, samuti alaldi.
krossari iste on enamasti kitsam ja kõvem.
tehasest on enduro summuti vaiksem.

et siis amordid on hoopis teisest puust? õlid, vedrud jne. Mida see sõidutehnikas muudab? Kas amordihoolduses muudab see midagi?
Kas võib öelda et endurokas ei ole siiski nii suurteks koormusteks ettenähtud kui krosser? Või pole vahet?

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”