krosser vs. hardenduro

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8450
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 340 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: krosser vs. hardenduro

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eks põhierinevused on mootori pisut pehmemad settingud (karpa seaded ja pisut pehmem CDI map), käigukasti käikude ülekandearvud/käikude arv (enduurol esimene lühike ja vahed pikemad), väga suur erinevus on amortide settingutes kuigi üldjoontes on amordid samad (pehmemad vedrud, pehmemad seded). Enduuroamortidega eriti krooshüppeid ikka ei hüppa. Väiksematest asjadest siis vaiksem sumpa ja tuled viled, mis ta osaliselt tänavalegaalseks teeb.

Kaalust: tunnetusliku massi määrab põhiliselt ära mitte ratta staatiline kaal vaid mootori pöörlevate masside güromoment. Hea näide on 250 ja 450 4T krossirattad. Kaaluvahe on mingi tühised 6-7 kg (sama palju pori koguneb mudasel krossil) aga käsitletavuses on vahe väga suur.

PS. LC4 EI KVALIFITSEERU IIALGI HARDENDUUROKS.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”