krosser vs. hardenduro
-
Teema algataja - Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: krosser vs. hardenduro
Minu teadmiste ja arvamuse põhjal on hardenduro tehaste poolt toodetud spetsiaalselt teatud tüüpi sõitude jaoks. nagu näiteks mitmepäeva orienteerumislaadsed sõidud. mitmetunni vastupidavuskrossid. et sellest siis tavalisest suurem paak või selle vahetamisvõimalus (eelvalmidus), tulede- radikaventika olemasolu (või eelvalmidus), krosseriga võrreldes pikem hooldusvälp kus nt kahe võistluspäevaga võib töötunde ja kilomeetreid tavakrosseri jaoks liialt palju koguneda. Mõjutab ka selliste sõitude oluliselt erinev rajaprofiil, keskmine kiirus, vähem hüppeid jne.
Algaja seisukohast on endurokal teatud eelised ja samas ka miinused. Eelistest siis mootori ja käigukasti rahulikum seadistus, pikem hooldusvälp ning tänavalegaalsus. Miinuseks kindlasti kaal mis algajale tegelikult veelgi tähtsam sõidu õppimisel ja tunnetuse saamisel. Samuti võib ehk öelda et kasutatud eduropilli ostmisel on ämbrisse astumine väiksema tõenäosusega kui krosseri puhul, sest endurokat ei "piinata" loodetavasti nii äärmuslikult kui krosserit ja harvema hooldusvälba tõttu ehk õigeaegsemalt hooldatud. Krosseri punktuaalse hooldusega kokku hoides teeb mootorile suurema karuteene kui endurokaga...Kas see võib nii olla?
Krosseri eeliseks on pisut madalam soetushind ja kergem kaal.
Et kasutatud pilli ostmisel on endurokas suurema tõenäosusega paremas korras kui krosser? Silmas pidades asjaolu, et pilli ajalugu on "usutav" nii ja naa. On sel asjal uba sees või tegelikult vahet ei ole?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.