krosser vs. hardenduro

Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: krosser vs. hardenduro

Lugemata postitus Postitas creativ »

mx77 kirjutas:

Kaalust: tunnetusliku massi määrab põhiliselt ära mitte ratta staatiline kaal vaid mootori pöörlevate masside güromoment. Hea näide on 250 ja 450 4T krossirattad. Kaaluvahe on mingi tühised 6-7 kg (sama palju pori koguneb mudasel krossil) aga käsitletavuses on vahe väga suur.

kas 250 ja 450 4T mootorite gürojõud on siis tõesti nii erinevad? millest see tuleb? suurem kolb ja väntvõll?
mida arvata Aprilia ainulaadsest V2 mootori gürojõududest? Parandage kui eksin, aga kas V mootoril ei ole need jõud justkui väiksemad?

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”