krosser vs. hardenduro

Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: krosser vs. hardenduro

Lugemata postitus Postitas creativ »

fotek kirjutas:

Heh mul on siin selle tänavalegaalsusega nüüd värske kogemus.
2T 250 tänavalegaalne KTM on võimsusega 11kW. Muidu tänaval üldse sõita ei tohi :)

Ise seadeid muutes ja pilli ringi ehitades saab küll nö. tänavalegaalseks, aga mil moel seda võimsust reaalselt mõõdetakse? Kas autoregister võtab mootori lahti? või mõõdavad dünopingis?

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”