krosser vs. hardenduro

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: krosser vs. hardenduro

Lugemata postitus Postitas mella »

creativ kirjutas:

Nu kui krossimaailm remondikulusid kokku ei hoia, siis miks see 4T üldse levima hakkas? 2T on ju küll hea ja kerge...
Milles siis on üldse 4T point tänapäeval kui asi pole hoolduskuludes ja tundub et isegi kallim kui 2T puhul?

4T saaste on väiksem, 4T on ökonoomsem (oluline pikkadel võistlustel), 4T on nagu automaatkast võrreldes 2T-ga.

Eks 2T mehed räägivad, kui tuttav see sidurilingi kasutamine on ;)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”