Räägiks keevitusseadmetest
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks keevitusseadmetest
agent007 kirjutas:mx77 kirjutas:Inverterkeevitusseade tähendab tegelikult toiteallika ehitust, trafo asemel on lihtsalt türistorid.
Väikesteks koduktöödeks on inverterkeevitussede, millel on TIG keevituse võimalus ideaalne. Töö täpsuses ületab see kõiki MIG-e.
MIG eelis on vaid siis kui sul on vaja keevitada palju pikka õmblust kiiresti.Hmm, väga huvitav. Aga vaatan, et kõige väiksem elektrood on 1,6mm . Siis milline on sellise elektroodi minimaalne materjali paksus. On selle masinaga võimaluk normaalselt punktida autoplekki näiteks?
No aga sa ju ei pea elektroodiga keevitama, kasuta TIG käppa (paljudel inverteritel muuseas hinna sees) ja lase mõnuga. Su oma lingis pakutud inverter keevitab TIG režiimis 0,5 mm plekki. TIG eelis on veel see, et hästi tihedalt kokkuistuvate detailide puhul saad lisamaterjali minimaalselt lisada (kaarleek tekib volframelektroodi vahel, mis materjali iseenesest keevisõmblusesse ei vii) ja seega tuleb võib teha väga puhast keevisõmblust.
Kui raha tahad kulutada, siis tasuks osta muidugi AC/DC TIG, siis saad ka alumiiniumi lasta, aga need on kallid (trafopillid vähe odavamad aga rasked see eest).
Näiteks siin ei ole ju eriti kallid: http://www.merec.ee/index.php?lang=est& ... 41,535,571
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.