Räägiks keevitusseadmetest

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas mx77 »

agent007 kirjutas:
mx77 kirjutas:

Inverterkeevitusseade tähendab tegelikult toiteallika ehitust, trafo asemel on lihtsalt türistorid.

Väikesteks koduktöödeks on inverterkeevitussede, millel on TIG keevituse võimalus ideaalne. Töö täpsuses ületab see kõiki MIG-e.
MIG eelis on vaid siis kui sul on vaja keevitada palju pikka õmblust kiiresti.

Hmm, väga huvitav. Aga vaatan, et kõige väiksem elektrood on 1,6mm . Siis milline on sellise elektroodi minimaalne materjali paksus. On selle masinaga võimaluk normaalselt punktida autoplekki näiteks?

No aga sa ju ei pea elektroodiga keevitama, kasuta TIG käppa (paljudel inverteritel muuseas hinna sees) ja lase mõnuga. Su oma lingis pakutud inverter keevitab TIG režiimis 0,5 mm plekki. TIG eelis on veel see, et hästi tihedalt kokkuistuvate detailide puhul saad lisamaterjali minimaalselt lisada (kaarleek tekib volframelektroodi vahel, mis materjali iseenesest keevisõmblusesse ei vii) ja seega tuleb võib teha väga puhast keevisõmblust.

Kui raha tahad kulutada, siis tasuks osta muidugi AC/DC TIG, siis saad ka alumiiniumi lasta, aga need on kallid (trafopillid vähe odavamad aga rasked see eest).

Näiteks siin ei ole ju eriti kallid: http://www.merec.ee/index.php?lang=est& ... 41,535,571

Viimati muutis mx77, 03 Nov 2008, 18:06, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”