Kasutatud krossika ost
Moderaator: Moded
Re: Kasutatud krossika ost
2stroketaliban kirjutas:peaks nagu olema jah.Kuid inglased väidavad et suzu ka 2009 teeb kuid mujalt kinnitust eii leia võibolla müüvad 08 a ülejäänud mudeleid 09 pähe.
Kle mees. Pane tõesti oma suu kinni kui sa millegagi kursis ei ole peale õlifiltri. Ja pestav õlifilter??? Kamoon... See ju tsikli surm sõna otseses mõttes.
Eluaeg Kawaga sõitnud, nii 2T kui ka 4T, aga pole kunagi kolviga probleeme olnud.
Kui sa sõidad mingit sorti tsikliga siis räägi ainult sellest mis sul endal juhtunud on mitte ära räägi siin mingeid ulmejutte.
Parimatega,
Six-pack.
Kawasaki KX250F `13
-
- Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Kasutatud krossika ost
Six-pack kirjutas:2stroketaliban kirjutas:peaks nagu olema jah.Kuid inglased väidavad et suzu ka 2009 teeb kuid mujalt kinnitust eii leia võibolla müüvad 08 a ülejäänud mudeleid 09 pähe.
Kle mees. Pane tõesti oma suu kinni kui sa millegagi kursis ei ole peale õlifiltri. Ja pestav õlifilter??? Kamoon... See ju tsikli surm sõna otseses mõttes.
Eluaeg Kawaga sõitnud, nii 2T kui ka 4T, aga pole kunagi kolviga probleeme olnud.
Kui sa sõidad mingit sorti tsikliga siis räägi ainult sellest mis sul endal juhtunud on mitte ära räägi siin mingeid ulmejutte.Parimatega,
Six-pack.
Kle mees. Räägi siis lollidele ka, kes uusi kaheseid teevad..Aga praegu usun veel videost selle tüübi juttu....
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Kasutatud krossika ost
mella kirjutas:overboost kirjutas:Küsiks siinkohal ära, kas eelistada Yamu või Kawasaki`t (kx250f vs yz250f)?
Aasta milline?
2007 -2008 mina võtaks nendest kxfi.
yamu kohta öeldakse, et "no balls". Tegelikult vahet pole, maitseasi.
No balls? Äkki seletad?
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
to six-pack:
olen sõitnud paljude markidega ja oma sõbrad tuttavad on läbi pidanud erinevat marki rattaid mida ise hooldatud,et pole siin tühja kohapealt mõtet prääksuda.
Üldsegi kui inimesed küsivad arvamusi millegi kohta siis võiks nagu asjast kirjutada mitte kulutada ruumi üksteise kallal ülbitsemiseks.Eks mingil hetkel pead leppima sellega kui sõit välja ei kuku või sul lihtsalt millestki muust vajaka jääb.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Kasutatud krossika ost
2stroketaliban kirjutas:to six-pack:
olen sõitnud paljude markidega ja oma sõbrad tuttavad on läbi pidanud erinevat marki rattaid mida ise hooldatud,et pole siin tühja kohapealt mõtet prääksuda.
Üldsegi kui inimesed küsivad arvamusi millegi kohta siis võiks nagu asjast kirjutada mitte kulutada ruumi üksteise kallal ülbitsemiseks.Eks mingil hetkel pead leppima sellega kui sõit välja ei kuku või sul lihtsalt millestki muust vajaka jääb.
Ju oled siis oma pillid ebakvaliteetselt kokku tagasi pannud kui neid parandanud oled...
Kui inimesed küsivad arvamust, siis ei tasu neile anda nõuannet et pane pestav mootoriõli filter jne... Kui sa krossimees oled siis sa peaksid seda ka ise teadma et see ei ole mootorile hea. Muiu loen ja naeran teie nõuannete peale siin aga vahepeal viskab juba kopa ette kah.
Loodan et kodanik kes tsiklit ostma hakkab, läheb ikka küsib natuke targemate inimeste käest ka järele mida ja kuidas teha.
Kena õhtu jätku!
Kawasaki KX250F `13
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kasutatud krossika ost
Six-pack kirjutas:Ju oled siis oma pillid ebakvaliteetselt kokku tagasi pannud kui neid parandanud oled...
Kui inimesed küsivad arvamust, siis ei tasu neile anda nõuannet et pane pestav mootoriõli filter jne... Kui sa krossimees oled siis sa peaksid seda ka ise teadma et see ei ole mootorile hea. Muiu loen ja naeran teie nõuannete peale siin aga vahepeal viskab juba kopa ette kah.
Loodan et kodanik kes tsiklit ostma hakkab, läheb ikka küsib natuke targemate inimeste käest ka järele mida ja kuidas teha.
Kena õhtu jätku!
Mine toksi seent ja rahune maha, inimene kirjutas ju:
2stroketaliban kirjutas:võimalus osta ka pestav filter
Let the good times roll.
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
Six-pack kirjutas:2stroketaliban kirjutas:peaks nagu olema jah.Kuid inglased väidavad et suzu ka 2009 teeb kuid mujalt kinnitust eii leia võibolla müüvad 08 a ülejäänud mudeleid 09 pähe.
Kle mees. Pane tõesti oma suu kinni kui sa millegagi kursis ei ole peale õlifiltri. Ja pestav õlifilter??? Kamoon... See ju tsikli surm sõna otseses mõttes.
Eluaeg Kawaga sõitnud, nii 2T kui ka 4T, aga pole kunagi kolviga probleeme olnud.
Kui sa sõidad mingit sorti tsikliga siis räägi ainult sellest mis sul endal juhtunud on mitte ära räägi siin mingeid ulmejutte.Parimatega,
Six-pack.
Sellise kommentaari peale ütleks, et õpi suhtlema. Ja naljaga pooleks võiks öelda, et õpi peale keerama, siis saad kah ehk mõne kolvi pooleks ning ei pea seda ulmeks. Olen ise pooleks Kawa kolbi näinud ja kuulnud sellest probleemist korduvalt. Oman kah hetkel 450 kxf`i, kuid see kolvi probleem ei morjenda absoluutselt. Poleks muidu sõna võtnud, kuid võiksid oma prbleemid rajal välja elada ja avalikus foorumis vähe viisakamalt suhtuda inimestesse, keda sa ei tunne (eeldatavalt).
Re: Kasutatud krossika ost
mx77 kirjutas:2stroketaliban kirjutas:täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.
Yamahal ja väga edukalt
Vanemat tüüpi mootoriga KTM 450 - 160 tundi probleemideta ja oleks võinud veel lasta.
Mis aastakäigu KTM-e sa silmas pead selle vanema tüübi mootoriga?
Re: Kasutatud krossika ost
Hiflo õlifilter nt. Yamaha WR osadele mudelitele ongi peenikese metallvõrguga, mida saab ka kerge vaevaga puhtaks pesta, on näha peenike metallipuru mustal filtril ja hiljem bensu ja suruõhuga puhastatud filter nagu uus ( olen kõrvuti võrrelnud vastu valgust). Olen kasutanud nii, et üks on koguaeg puhas ja vahetanud iga õlivahetuse korral ka filtri ära (lubatud on filtrit vahetada ka üle ühe õlivahetuse korra). Pool Ameerikat sõidab aftermarket roostevaba sõelast korduvkasutatavate filtritega (kui Thumpertalk foorumit uskuda). See ja ka Hiflo peab kinni ikka väga peene puru, mida silmaga isegi raske näha kehvema nägemisega inimestel. Ma pean seda paremaks, kui umbeläinud paberelementi igastahes. Kui ei usu mine vaata poes nt. Hiflo HF 142 filtrit.
Ja krossimehed ju vahetavad õli iga 5 tunni või isegi ühe võistluse tagant, mida teil üldse muretseda, nagunii müüakse tsikkel hilemalt 50 tunni täitumisel maha (järgmine omanik remondib) või jääb trennitsikliks....
To Mella Kas seda Yamu no balls juttu lugesid KTM Talkist
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Re: Kasutatud krossika ost
Uus mootor tuli selle aasta mudelitel.
vlgu kirjutas:mx77 kirjutas:2stroketaliban kirjutas:täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.
Yamahal ja väga edukalt
Vanemat tüüpi mootoriga KTM 450 - 160 tundi probleemideta ja oleks võinud veel lasta.
Mis aastakäigu KTM-e sa silmas pead selle vanema tüübi mootoriga?
#609
Re: Kasutatud krossika ost
Tahan kah oma vaatevinklist mõtteid jagada, nimelt olen sõitnud tuhatnelja ja omast arust normaalselt peale keeranud kõikide markidega. Isegi kasutaja Six-Packi kawa kestis minu käes terve jõgeva sõidu ära. AGa ütleme nii, et omalajal 2T Yamu võrr oli mul nii kärbes et korra sai jäärajal isegi sirgepeal tol ajal esimesest 4T mootorrattast möödutud, ehk siis Yamu 426F. Ja mitte et te nüüd ütlete, et poisike sõitis harrastajast mööda, siis peab tõdema, et Lauren oli tol ajal manööverdamas sel ajal. Ja juhtus see äksi jäärajal.
Nüüd aga ratastest natuke.
Yamu mootorid on selles suhtes äärmiselt hea pakett, et kui neid nii öelda eriliselt tuunimata jätta kannatavad sõita ühe kolviga ikka pikka ja pikka aega, männigo siin lasi omalajal 250F'iga tervelt 100h täis müüs ratta maha ja järgmine omanik lasi vast oma 50h ilma kolvivahetuseta. Nii et yamahal on see iga pikk.
Kawasaki 250F'i kolviprobleemidest pole ma kuulnudki, sest neid lihtsalt pole, küll aga on küünal nõrk koht
450F'i probleem on see kolb. Iga 20h tagant pooleks nimelt, kui korralikult sõita.
Suzukide käigukastidest ma ei hakka rääkimagi, kuna need ei kesta 10h tavaliselt.
Honda on see eest, ratas mis vajab kõige rohkem hoolt ja tänu sellele püsib kah enamvähem koos
Ja oranzidest peletistest ma ei räägigi, kuna ei pea neid väga krossimootorratasteks
Ja kui keegi tahab siis minu 65h sõitnud 2007 aasta CRF250R on 50000.- müügis hetkel, kaasa siis kõik mis sinna lisanud olen, SUMPS, HotCams S3 nukk, kolvikomplekt, must plastik, sidur, süüde
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
KoVaL73 kirjutas:Ja oranzidest peletistest ma ei räägigi, kuna ei pea neid väga krossimootorratasteks
ma pole mingi asjatundja ja ei jälgi motokrossi aga sinu jutu peale võtsin lahti FIM viimase, Itaalia etapi tulemused:
MX1 Results
- Max Nagl 1/1 KTM
- K. de Dycker 2/5 SUZ
- J. Barragan 4/4 KTM
MX2 Results
- Tommy Searle 1/1 KTM
- Tyla Rattray 2/4 KTM
- J. Roelants 8/2 KTM
http://www.supercross.com/race-results/ ... tember-14-
Paistab, et paljud ei tea seda, mida sina tead, sõidavad KTM-iga krossi ja päris hästi kukub välja
Re: Kasutatud krossika ost
Nüüd öeldakse niikuinii kohe, et need on tehase pillid ja poe ratastega pole seal midagi ühist.
A jah US&A-s krossiradadel KTM tõesti ei ruuli, Euroopas aga küll millegipärast.
#609
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
fotek kirjutas:Nüüd öeldakse niikuinii kohe, et need on tehase pillid ja poe ratastega pole seal midagi ühist.
A jah US&A-s krossiradadel KTM tõesti ei ruuli, Euroopas aga küll millegipärast.
Ni ta ju tegelikult ongi ju. Ja küsimus ei ole ju ainult selles, et tehase rattad on. tehastel on erinevad eelarved, sellest tulenevalt ka võimalused palgata paremaid sõitjaid. Ma rvan, et Stewart sõidab järgmine aasta Yamul sama kiirelt kui Kawaga ja Chad Suzuga sama kiirelt kui enne Yamuga. Selliste meeste ja tiimide osas on raha ainuke asi, mis kohta edetabelis mõjutab.
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
ma arvan et tehase motikaid ei saa yltse võrelda nendega mida me poest ostame.
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
Suzukide käigukastidest ma ei hakka rääkimagi, kuna need ei kesta 10h tavaliselt.
et isegi siis kui vahetad siduriga käike?
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
KoVaL73 kirjutas:Ja oranzidest peletistest ma ei räägigi, kuna ei pea neid väga krossimootorratasteks
No räägi ikka peletistest ka . Mis seal siis peletab niiväga? Ma täitsa tõsiselt tahaks teada.
Re: Kasutatud krossika ost
Sorri OFFi eest, aga jutt oli ka amortidest ja kysimus:
kuidas õigesti reguleerima amordid? Mul on selline mõte, et mul on nad liiga kõvad (sachs)
Re: Kasutatud krossika ost
Vali mingi lühem ring ja hakka seda sõitma.
Keerad vahepeal paar klikki ühte klikkerit, sõidad ja võrdled, krutid ja sõidad, krutid ja sõidad, krutid ja sõidad....
Jõudu
#609
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kasutatud krossika ost
Timofei kirjutas:Sorri OFFi eest, aga jutt oli ka amortidest ja kysimus:
kuidas õigesti reguleerima amordid? Mul on selline mõte, et mul on nad liiga kõvad (sachs)
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
Amortide reguleerimisest on ka viimases Motomaanias artikkel. Ajakirja keskel, õliste kätega katsumise sektsioonis. Kõige tähtsam, nagu Fotek juba ütles, on see, et korraga muudad vaid üht klikkerit või parameetrit ja siis testid, et kuidas nüüd on. Aga enne amortide reguleerimist peaksid sag'id (race ja static) üle kontrollima.
-
Teema algataja
Re: Kasutatud krossika ost
[quote="KoVaL73"]
Ja oranzidest peletistest ma ei räägigi, kuna ei pea neid väga krossimootorratasteks
no ikka vöiks rääkida, mis sind nende porknakarva rataste juures häirib, kas eessöitja kiiresti kaugeneva tagaporika nägemine, vöi on möni tösiseltvöetav argument ka lagedale laduda? mul küll ktm`i kogemus null, aga järgmiseks rattaks ihaldaks just seda. Husa, Husky, Gas nagunii pole krossitsiklid, nüüd siis ktm kah veel.........
Re: Kasutatud krossika ost
Tegelt on asi sellega seotud, millega inimene ise sõidab, eks iga lits kiida oma v****, mul jäänud Hondadest väga halb mulje jällegi, koguaeg mingi segu või elektrikala neil küljes.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
Eks tegelt igal rattal omad eelised ja puudused parem valida endale meeldiva värvi järgi.
Mis puudutab kawa 250f i siis tean sel aastal kolme ratast millel kolb puru kuid seda ainult originaal kolviga.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
4cl kirjutas:
Tellisin just ühele KTM ile sellise peale ning ise ja mitmed sõbrad seda kasutavad. Kõik on väga rahul. Kui kellelgi soovi tellida, hooldada või infot vaja, siis küsige julgesti.
Sven
AGS Racing
www.ags.ee
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Re: Kasutatud krossika ost
HRQ kirjutas:4cl kirjutas:Tellisin just ühele KTM ile sellise peale ning ise ja mitmed sõbrad seda kasutavad. Kõik on väga rahul. Kui kellelgi soovi tellida, hooldada või infot vaja, siis küsige julgesti.
Sven
AGS Racing
http://www.ags.ee
Ka ise olen seda terve selle aasta kasutanud ning asi toimib suurepäraselt. TT foorumis mitmed mehed on seda ühte filtrit kasutanud juba aastaid, ning keegi vist lasi seal peale 2 või 3 aastast kasutamist sellele teha mingi hüdraulilise testi ja asi toimis nagu uus. Eelis paberfiltri ees lisaks korduvkasutatavusele on veel see, et nagu pabergi, peab ka see 35 mikronilisi osakeski kinni, kuid paber on ebaühtlase struktuuriga ja võib läbi lasta isegi a`la 80 mikronilisi osakesi, enne kui need uue riniga sinna pidama jäävad.
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Kasutatud krossika ost
Teoreetiliselt peaks olema oht, et seda korduvfiltrit pestes satub osa sodi "mustalt poolelt" "puhtale". Kuidas pesta nii, et seda ei juhtuks? Puhtale poolele kork ette pesu ajaks?
Re: Kasutatud krossika ost
bitter kirjutas:Teoreetiliselt peaks olema oht, et seda korduvfiltrit pestes satub osa sodi "mustalt poolelt" "puhtale". Kuidas pesta nii, et seda ei juhtuks? Puhtale poolele kork ette pesu ajaks?
Jah selline oht on tõesti olemas. Voolisn ise endale sellise paraja punni, mis tihedalt sulgeb filtri otsa ära, kuid tegelikult võiks taoline abivahend olla komplektis juba kaasas.
Uudishimu tapab
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.